2024-05-13, 15:59
Avslutad
Suck, ständigt detta hat mellan män och kvinnor. Varför kan vi inte leva i harmoni med varandra istället? Vi är alla MÄNNISKOR som kompletterar varandra.
Citera
2024-05-13, 16:00
Medlem
Hamadryads avatar
Nu har jag ju aldrig stött på en björn i skogen, men rör mig mycket i skogen och har då stött på både vildsvin, älg och män. Kan konstatera att det mötet som gav mig högst puls och fick mig att ta fram kniven ur fickan var med mötet med en man.

Så hellre vildsvin och älg då i alla fall och eftersom älg dödar fler människor än björn så skulle jag nog föredra ändå att möta en björn i skogen.
En björn kommer att se mig som ett rovdjur, det tror jag inte så många män gör.
Citera
2024-05-13, 16:00
Medlem
Masingas avatar
Hellre möta en varg än en feminist.
Citera
2024-05-13, 16:02
Medlem
Fuckwindowss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av petronix
Suck, ständigt detta hat mellan män och kvinnor. Varför kan vi inte leva i harmoni med varandra istället? Vi är alla MÄNNISKOR,som kompletterar varandra.

För sötare krafter vill ha svarta mot vita. Kvinnor mot män, Bögar mot björnar, Ica mot Willys.
Citera
2024-05-13, 16:04
Medlem
Fuckwindowss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Masinga
Hellre möta en varg än en feminist.

Ja. Må sä vara, som tur är dom nya unga kvinnora på g. Och massor av annat. Varenda liv ni tagit borde ni hängas.för, har skapat av samhället för att söndra och härska.

En mycket välkänd taktik 🏳️‍🌈
Senast redigerad av Fuckwindows 2024-05-13 kl. 16:23.
Citera
2024-05-13, 16:04
Medlem
Falukorvsrulladers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
Precis...kvinnor väljer alltså vilken jävla björn som helst framför en främmande man.
Vilket borde säga dig något.
Undra vad som händer när dom möter björnen? Kommer dom att ropa på hjälp från en annan björn eller blir det en man denna gång?

Det är helt obegripligt att kvinnor har rösträtt.
Citera
2024-05-13, 16:15
Medlem
Hamadryads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Falukorvsrullader
Undra vad som händer när dom möter björnen? Kommer dom att ropa på hjälp från en annan björn eller blir det en man denna gång?

Det är helt obegripligt att kvinnor har rösträtt.

Eller så backar man långsamt ifrån björnen och fortsätter i annan riktning så kommer troligtvis björnen göra desamma. Varför skulle man ropa på just en man? Vad skulle han kunna göra tänker du?

Obegripligt att du inte har kapacitet att tänka längre än ditt korkade resonemang.
Citera
2024-05-13, 16:16
Medlem
Masingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fuckwindows
Ja. Må sä vara, som tur är dom nya unga kvinnora på g. Och massor av annat. Varenda liv ni tagit borde ni hängas.för, har skapat av samhället för att söndra och härska.

En mycket välkänd taktil!
Eller så lurar vi ut alla feminister, speciellt de där luffarna med blå och rosafrärgat hår ut i skogen och släpper loss vargar och björnar på dem?
Citera
2024-05-13, 16:20
Medlem
Fuckwindowss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Masinga
Eller så lurar vi ut alla feminister, speciellt de där luffarna med blå och rosafrärgat hår ut i skogen och släpper loss vargar och björnar på dem?

Låter helt jävla utmärkt om du frågar mig. Om det är den värsta sorten borde vi skjuta av dom, spara några på kålmorden då
Dom av uppenbara själ är väldigt farliga..

Bra där
Citera
2024-05-13, 16:22
Medlem
Fuckwindowss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RandomWanderer
Känner som man omvänt att jag hellre möter Döden än en Feminist.

Och det är bara Feministerna som skapat denna sjuka situation.

Misstänkte det kunde vara så, men jag är inte säker än. Mycket pekar på det dock, sorgligt.
Citera
2024-05-13, 16:29
Medlem
grungewhores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
Enligt WHO så kommer en av tre kvinnor i världen nångång i sitt liv utsättas för sexuellt eller fysiskt våld från en partner eller sexuellt våld från en främmande man.

Björnar har de senaste 15 åren attackerat människor 664 ggr globalt.

detta enligt:
https://theconversation.com/why-women-would-prefer-to-be-alone-in-the-woods-with-a-bear-than-a-man-229140
För en gångs skull är jag benägen att hålla med dig. Statistik ljuger inte.

Det finns en alltför hög procent av män som gång på gång beter sig så kvinnor misstror oss alla.
Citera
2024-05-13, 16:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zeddis
Har du någonsin stött på en björn i verkliga livet?
Bara genom en bilrutan, det var en tillräckligt mäktig upplevelse.

Men jag har heller inte besvarat grundfrågan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in