2024-05-08, 19:00
Medlem
flesh-flutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blamage
För att han är mångkultur. Judinnans främsta uppgift är att värna mångkultur och HBTQ i SVT. Mellot är en enda orgie i mångkultur och bögeri. Det har inget med musik att göra. Att han smög fram en palestinaflagga hade hon inte räknat med.

Aha. Judinnan ville ha mångkultur och placerade en palestinier på scen. Eftersom judar i gemen är tokiga i araber, speciellt just nu. Men den listige unge mannen tog tillfället i akt att propagera för sitt påhittade folk i ett påhittat land - och deras rätt att mörda, lemlästa, våldta och kidnappa judiska spädbarn och åldringar. Ingen hade kunnat förutse detta. Ingen!

Ja där fick judinnan så näsan släpade. Hennes mångkulturella onda uppsåt slog tillbaka på henne själv. Så kan det gå!
Dr Kings avatar

Moderatormeddelande

Postat av Dr King 2024-05-08, 19:08
Moderator
Topic för denna tråd är Eurovision Song Contest. Topic för denna tråd är INTE konflikten mellan Israel och Hamas. För den som vill diskutera det finns mängder med trådar i detta forum

(FB) Kriget mellan Israel och Hamas

För kopplingen mellan konflikten mellan Israel och Hamas och Eurovision finns följande tråd

(FB) Tråden om Israel-Hamas relaterat till Eurovision Song Contest 2024 - Malmö

Denna tråd finns för demostrationer och upplopp in samband med Eurovision.

(FB) Våldsamheter och upplopp väntas vid Eurovision i Malmö i maj

/Moderator
Senast redigerad av Dr King 2024-05-11 kl. 21:01.
2024-05-08, 19:14
Medlem
jessewn372s avatar
Citat:
För att han är mångkultur. Judinnans främsta uppgift är att värna mångkultur och HBTQ i SVT. Mellot är en enda orgie i mångkultur och bögeri. Det har inget med musik att göra. Att han smög fram en palestinaflagga hade hon inte räknat med.

Saade är född i Kattarp, Helsingborg. Hur denna snudd på helsvenska skåning kan betrakta sig som palestinier är förbryllande.
2024-05-08, 19:18
Medlem
alicia66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Men idiotjävel. Höga företrädare för Pride har talat sig varma för pedofili. Det har till och med funnits en underorganisation inom RFSL som jobbat för att göra pedofili socialt accepterat. Barn tillåts och uppmuntras gå med i Pride bland halvnakna människor och ibland mer eller mindre nakna de med. Män utklädda till kvinnor under pseudonymer som anspelar på sex insisterar på att få läsa sagor för barn på biblioteken.

Varför har du sådant maniskt behov av att försvara priderörelsen?
Jag försvarar inte prad jag försvarar flaggan.
2024-05-08, 19:19
Medlem
blamages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jessewn372
Saade är född i Kattarp, Helsingborg. Hur denna snudd på helsvenska skåning kan betrakta sig som palestinier är förbryllande.
"Eric Saade är son till Walid Saade och Marlene Jakobsson. Hans far är av palestinskt ursprung men är född och uppvuxen i Libanon."

Förbluffande hur okunniga och naiva människor är. Man blir inte svensk genom att uppträda på mellot.
2024-05-08, 19:23
Medlem
joffrey.baratheons avatar
Politiska budskap hör inte hemma i mellon. Saade är ett skämt.
2024-05-08, 19:27
Medlem
jessewn372s avatar
Citat:
"Eric Saade är son till Walid Saade och Marlene Jakobsson. Hans far är av palestinskt ursprung men är född och uppvuxen i Libanon."

Förbluffande hur okunniga och naiva människor är. Man blir inte svensk genom att uppträda på mellot.

Är det jag som är förbluffande naiv och okunnig? Buhuuu...

Eric är som sagt född i Sverige av en svensk moder och uppvuxen i Kattarp där han enligt uppgift var "den enda mörkhåriga i sitt område", mao i en svensk miljö vilket oavsett mello (???) gör honom mer svensk än palestinier.
2024-05-08, 19:34
Medlem
blamages avatar
Citat:

Eric är som sagt född i Sverige av en svensk moder och uppvuxen i Kattarp där han enligt uppgift var "den enda mörkhåriga i sitt område", mao i en svensk miljö vilket oavsett mello (???) gör honom mer svensk än palestinier.
Han verkar identifiera sig som palestinier med sin fars efternamn och palestinaflaggan. Vad han har i mellot att göra vet jag inte, men judinnan Stjärne kanske har en mångkulturplan och då tror jag Kattarp med svensk moder väger lätt.
2024-05-08, 19:42
Medlem
Hur länge sen var det vi röstade på Finland och Finland på oss flera år i rad? 10-15 år sen? Och jävla Saade och hans Palestina gör politik av eurovision! Vilken loooser, precis som er som inte kan hålla Israel - Palestina konflikten utanför eurovision tråden.
2024-05-08, 19:43
Medlem
Citat:

Saade är varken svensk eller palestinier, han är en skåning. Sug på den du.
2024-05-08, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ModeratorIdiot
Saade är varken svensk eller palestinier, han är en skåning. Sug på den du.

Han är varken svensk, palestinier eller ens bra människa, utan en vidrig HBTQP-dildopridebög som sjunger bajslåtar som resten av detta sataniska spektakel.

Musiker hittar ni bland Mozart, Elvis, MJ, Beatles, Bee Gees, Kool and the Gang, Pink Floyd, ABBA m.m. Det här är homo- och pedofilpropaganda för folk med usel smak och låg intelligens.
2024-05-08, 19:51
Medlem
SmurfSmurfs avatar
Det här har kanske sagts förut, men är ingen förvånad över att en känd palestinaaktivist körde öppningsnumret?

Givet att Saade hade en baktanke med att ställa upp, när så många andra artister bojkottar.

Inte var det en hel palestinasjal heller utan en liten ihoplindad näsduk. Det har blivit ett himla liv om en liten detalj de flesta inte skulle lagt märke till.
Snyggt och välavvägt.

För övrigt anser jag att judarna borde fått en bit av Tyskland.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in