Citat:
Ursprungligen postat av
legoboy
Nej, Amy har inte varit med tidigare. Din gissning är väldigt bra, mycket stämmer. Och som vanligt är ledtrådarna ofta så långsökta att man inte fattar dem efteråt heller...
Bianca Ingrosso? Nej, fel kroppsform och knappast i nån body-kostym.
Problemet med att ha Fröken Snusk som en deltagare är att hon är hemlig, ingen ska veta något om henne. Så hur kan man då skapa ledtrådar till ett svart hål? Förutom "dunka", men sen då?! Nej, det är inte Fröken Snusk.
Det är ju ledtrådar om henne som karaktär inte som privatperson. Eftersom fröken snusk är en karaktär. Tycker ledtrådarna tyder på att det är fröken snusk som karaktär
Tex denna
” Samarbeten gör jag ofta. Men ett av dem ledde till mycket kritik. Vi var både väldigt olika och ovanligt lika.” Hon gjorde en låt med rapparen 1-cuz båda har mask alltså lika men är olika som personer och i musikstilen
”Min högsta fart är långsam ” EPA
Men såklart när man ser och hör förklaringar till andra personer tvivlar man. Men redan första avsnittet när jag såg hur hon rörde sig samt rösten var jag säker.
Jag var säker på sjöbjörnen första säsongen som var Anders bagge med. Samt Edvin och Johanna..