2024-04-06, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av legoboy
Nej, Amy har inte varit med tidigare. Din gissning är väldigt bra, mycket stämmer. Och som vanligt är ledtrådarna ofta så långsökta att man inte fattar dem efteråt heller...

Bianca Ingrosso? Nej, fel kroppsform och knappast i nån body-kostym.

Problemet med att ha Fröken Snusk som en deltagare är att hon är hemlig, ingen ska veta något om henne. Så hur kan man då skapa ledtrådar till ett svart hål? Förutom "dunka", men sen då?! Nej, det är inte Fröken Snusk.

Det är ju ledtrådar om henne som karaktär inte som privatperson. Eftersom fröken snusk är en karaktär. Tycker ledtrådarna tyder på att det är fröken snusk som karaktär
Tex denna
” Samarbeten gör jag ofta. Men ett av dem ledde till mycket kritik. Vi var både väldigt olika och ovanligt lika.” Hon gjorde en låt med rapparen 1-cuz båda har mask alltså lika men är olika som personer och i musikstilen

”Min högsta fart är långsam ” EPA

Men såklart när man ser och hör förklaringar till andra personer tvivlar man. Men redan första avsnittet när jag såg hur hon rörde sig samt rösten var jag säker.

Jag var säker på sjöbjörnen första säsongen som var Anders bagge med. Samt Edvin och Johanna..
Citera
2024-04-06, 22:44
Medlem
legoboys avatar
Citat:
Nej, Amy har inte varit med tidigare. Din gissning är väldigt bra, mycket stämmer. Och som vanligt är ledtrådarna ofta så långsökta att man inte fattar dem efteråt heller...

Bianca Ingrosso? Nej, fel kroppsform och knappast i nån body-kostym.

Problemet med att ha Fröken Snusk som en deltagare är att hon är hemlig, ingen ska veta något om henne. Så hur kan man då skapa ledtrådar till ett svart hål? Förutom "dunka", men sen då?! Nej, det är inte Fröken Snusk.
Hm, när man ändå funderar, de kanske fokuserar på Fröken Snusk som en karaktär? Och då stämmer ett par saker.
  • Min högsta fart är ganska långsam = EPA
  • Miss World samt Miss Ellie från Dallas, Miss = Fröken
Men resten? Förmågan att spatsera; Nepo-Baby; Tunn färgglad gräns; Hal is; Internationell maka?
Citera
2024-04-06, 22:46
Medlem
legoboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lakritspastill
Det är ju ledtrådar om henne som karaktär inte som privatperson. Eftersom fröken snusk är en karaktär. Tycker ledtrådarna tyder på att det är fröken snusk som karaktär
Tex denna
” Samarbeten gör jag ofta. Men ett av dem ledde till mycket kritik. Vi var både väldigt olika och ovanligt lika.” Hon gjorde en låt med rapparen 1-cuz båda har mask alltså lika men är olika som personer och i musikstilen

”Min högsta fart är långsam ” EPA

Men såklart när man ser och hör förklaringar till andra personer tvivlar man. Men redan första avsnittet när jag såg hur hon rörde sig samt rösten var jag säker.

Jag var säker på sjöbjörnen första säsongen som var Anders bagge med. Samt Edvin och Johanna..
Missade ditt svar innan jag svarade. Men vi verkar vara på samma spår...
Citera
2024-04-06, 23:13
Medlem
Citat:
Hm, när man ändå funderar, de kanske fokuserar på Fröken Snusk som en karaktär? Och då stämmer ett par saker.
Men resten? Förmågan att spatsera; Nepo-Baby; Tunn färgglad gräns; Hal is; Internationell maka?

Tunn färgglad gräns - kanske den rosa masken
Internationell maka - låten med snoop dog?
Nepo baby, var ju kalla mig inte nepo baby. Kan det vara att hon är känd via gozzi som äger karaktären?
Citera
2024-04-06, 23:22
Medlem
legoboys avatar
Kameolonten är knäckt. För er som inte vill veta lägger jag det som spoiler.
Citera
2024-04-06, 23:24
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jultomten7
Folk är som vanligt helt efterblivns här inne.
Tex hör man inte att det är fröken snusk så har man något fel. Kanske döv eller lite seg i huvudet
Hennes föräldrar är ju inte kända dock, hur får du ihop det?
Citera
2024-04-06, 23:53
Medlem
Citat:
Kameolonten är knäckt. För er som inte vill veta lägger jag det som spoiler.

Största frågan är ju hur hon kan lyckas sjunga så bra i dem här kläderna men sjunger surt som tusan med sin rosa mask. Tror fortfarande på Bianca. Hon är en fenomenal sångare till skillnad från snusk.
Citera
2024-04-07, 00:05
Medlem
legoboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cerimo
Största frågan är ju hur hon kan lyckas sjunga så bra i dem här kläderna men sjunger surt som tusan med sin rosa mask. Tror fortfarande på Bianca. Hon är en fenomenal sångare till skillnad från snusk.
Kolla upp snusk. Hon är en fantastisk sångerska! Sjunger skjortan av Bianca vilken dag som helst i veckan. Men har kanske inte de låren som Bianca har...
Citera
2024-04-07, 00:09
Medlem
legoboys avatar
Fast nu handlar det ju inte om vem som sjunger bäst av Snusk eller Bianca. Det handlar om vem som är Kameolonten. Och det är INTE Bianca Ingrosso.
Citera
2024-04-07, 00:16
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Varför ger panelen ledtrådar? utan att veta vem det är

Det råder ju delade meningar om det där. Troligen blir det bättre TV om panelen FAKTISKT har en aning om vilka som är maskerade. Det går hem när det flyter, och när gissningarna leder framåt.
TV-tittarna hatar för långa tveksamheter, så det hela är skickligt regisserat. Inga falska toner hörs heller, tack vare utomordentliga Autotuners i händerna på skickliga producenter.
Citera
2024-04-07, 00:25
Medlem
legoboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bullfetta
Det råder ju delade meningar om det där. Troligen blir det bättre TV om panelen FAKTISKT har en aning om vilka som är maskerade. Det går hem när det flyter, och när gissningarna leder framåt.
TV-tittarna hatar för långa tveksamheter, så det hela är skickligt regisserat. Inga falska toner hörs heller, tack vare utomordentliga Autotuners i händerna på skickliga producenter.
Hade nog blivit dålig teve om alla gissningar alltid var fel och ingen fick poäng. Håller därför med. Allt för TV.
Citera
2024-04-07, 06:30
Medlem
Combivals avatar
Citat:

Tunn färgglad gräns skulle kunna syfta på hennes rosa mask som är som en ”gräns”?
Internationell maka (som några nämnt) är väl hollywoodfrun GP som deltog i samma melodifestival som fröken?
64 miljoner nämndes. Årets melodifestival var nr 64.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in