2024-04-04, 01:11
Medlem
Kallebrogens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av danceclubolof
Sverige i ett nötskal. Så fruktansvärt överkänsligt. Räcker att någon bloggerska eller hora på Instagram skriver "JAG SPYR!!!!!" "VÅLDTÄKT!!" så blir det fart.
Det är inte bara Sverige. Större delen av världen, iaf västvärlden, är likadan, min vän.
Citera
2024-04-04, 01:18
Medlem
danceclubolofs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kallebrogen
Det är inte bara Sverige. Större delen av världen, iaf västvärlden, är likadan, min vän.
MYCKET tragiskt! Man kan tycka vad man vill om hans musik, att den inte tilltalar en. Men detta drev som alla fårskallar hakar på är så oerhört larvigt. Vilka känsliga blommor hela högen som försöker censurera en annan persons klumpiga mun.

Alla dessa konserter som han avbokas från. Man börjar ju undra om det inte är horungarna till journalister det vill säga Expressen och Aftonbladet som ringer runt till samtliga och frågar "Tycker ni det är ok att ha med artister som våldtagit?" som i sin tur blir livrädda för att få dålig publicitet... Å så är även det drevet igång... "Journalistik" enligt svensk definition är så pinsamt i Sverige.
Senast redigerad av danceclubolof 2024-04-04 kl. 01:22.
Citera
2024-04-04, 01:26
Medlem
danceclubolofs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svidmyra
Fan vad jag blev besviken på Dogge, på hans kommentarer och på det sätt han garvade åt hela historien. Jag vill inte tro att han har så dåligt omdöme men nu när jag insett vilken skit han är mår jag nästan illa.

Skulle han tycka att det var lika roligt om flickan var hans egen dotter?

Nu är han slut, redan avbokad av vissa uppdragsgivare och bortgjord precis som det franska äcklet ”Obelix”, Gérard Depardieu, som glatt och utan att skämmas berättade om gangbang han hade medverkat i som yngre.

Ridå, Dogge!
Hahahahaha hur kan du reagera så starkt över att några barn pippa med en 15 åring? Sånt händer för fan dagligen världen över. Det är barn som utforskar. Sluta reagera som att sex är något hemskt. Hon ville knulla barnen, de alla hade skoj enligt Dogge, varför gråter du? Who hurt you?

Förstår inte hur andra som inte blev drabbade av dessa knull kan ta så jäääävla illa upp och tycka det är hemskt, vidrigt och att han aldrig mer ska få jobba som artist i Sverige knull som hände för 40 år sedan
Citera
2024-04-04, 02:10
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Socks
Ang att olika arrangörer bryter hans kontrakt pga något som hände för så länge sen - det är ju inte så konstigt eftersom att det är NU han berättar det på det sätt han gjorde.

Du vill alltså skuldbelägga honom för att han till slut har berättat om händelsen för 40 år sen när han och hans kompisar hade sex med en dubbelt så gammal tonårstjej?
Citera
2024-04-04, 03:06
Avstängd
Magictrixs avatar
Ska se om jag fått det rätt uppfattat. Dogge och hans åttaåriga vänner blir sexuellt utnyttjade av en tonårig tjej? Dogge får bära hundhuvudet? Förutsatt att Dogge talar sanning alltså. Och nu ska Dogge cancelas!
Citera
2024-04-04, 03:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Ska se om jag fått det rätt uppfattat. Dogge och hans åttaåriga vänner blir sexuellt utnyttjade av en tonårig tjej? Dogge får bära hundhuvudet? Förutsatt att Dogge talar sanning alltså. Och nu ska Dogge cancelas!

Det är så att föräldrar inte vill köpa biljetter till något Dogge är med på, för de vill inte få frågor av sina barn om vad gängvåldtäkt är för något och varför de stod i kö för att gå in till flickan och hur de gjorde när de knullade.

De vill gå med sina barn för att lyssna på musik. Det vill inte komplicera livet utan göra något kul.
Citera
2024-04-04, 03:39
Avstängd
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Det är så att föräldrar inte vill köpa biljetter till något Dogge är med på, för de vill inte få frågor av sina barn om vad gängvåldtäkt är för något och varför de stod i kö för att gå in till flickan och hur de gjorde när de knullade.

De vill gå med sina barn för att lyssna på musik. Det vill inte komplicera livet utan göra något kul.
De kanske kan förklara för sina barn att barn inte kan knulla? Men jag håller med om
att det kanske inte är något man garvar åt i en podd 40 år senare.
Citera
2024-04-04, 06:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix

Ja det är sjukt alltihop, för att uttrycka det milt.
Det är ju för fan Dogge som är ett offer i denna historia.
Och hur ska han uttrycka sig?
Han pratar ju om sig själv som liten.
Finns ingen anledning att känna skuld.

Och som vanligt är dubbelmoralen religion.

Tänk dig rubrikerna om Dogge hade varit 15-åringen, som hade sex med åttaåringar 😮
Han hade blivit arkubeserad.

Nu var det tjejen som var 15 år och då är hon tydligen offret, fast hon nästan är myndig.

Alltså, feministers förmåga att vanställa verkligheten slutar aldrig att förvåna mig.

Och nu ska Dogge löpa gatlopp, för att han pratat om nåt som hände för 40 år sedan, när han han var åtta år.

Sverige har blivit psykiskt sjukt.

Jag ger upp.
Citera
2024-04-04, 10:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Leanderine
Publiken väljer. Det är ingen mänsklig rättighet att få framträda för betalande barnfamiljer. I en kommande sosseregim kanske vi gör det obligatoriskt för barnfamiljer att beglo dessa "konstnärers" deprimerande framträdanden, men vi är inte där riktigt än.

Du kanske vill normalisera barngängknull i tält för dina småttingar, men de flesta föräldrar hoppar nog den biten.

Det är ingen mänsklig rättighet att kancellera konstnärer för att du tycker att barn som utsatts för övergrepp ska straffas i resten av deras liv. Dogge var ett offer för pedofili.
Citera
2024-04-04, 10:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Eremona2.0
Ja det är sjukt alltihop, för att uttrycka det milt.
Det är ju för fan Dogge som är ett offer i denna historia.
Och hur ska han uttrycka sig?
Han pratar ju om sig själv som liten.
Finns ingen anledning att känna skuld.

Och som vanligt är dubbelmoralen religion.

Tänk dig rubrikerna om Dogge hade varit 15-åringen, som hade sex med åttaåringar 😮
Han hade blivit arkubeserad.

Nu var det tjejen som var 15 år och då är hon tydligen offret, fast hon nästan är myndig.

Alltså, feministers förmåga att vanställa verkligheten slutar aldrig att förvåna mig.

Och nu ska Dogge löpa gatlopp, för att han pratat om nåt som hände för 40 år sedan, när han han var åtta år.

Sverige har blivit psykiskt sjukt.

Jag ger upp.

Håller med. Annars anses det ju vara starkt att ”berätta sin historia” och prata om vad man utsatts för. Helt sinnessjukt att öht lägga skuld på 7-8åriga pojkar och se den dubbelt så gamla flickan som offret, när hon helt uppenbart var förövaren. Alt så var de alla offer, Dogge var då fan ingen förövare iaf.
Citera
2024-04-04, 10:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf

Det var ingen gängvåldtäkt, sluta sprida desinformation.
Citera
2024-04-04, 10:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av danceclubolof
Hahahahaha hur kan du reagera så starkt över att några barn pippa med en 15 åring? Sånt händer för fan dagligen världen över. Det är barn som utforskar. Sluta reagera som att sex är något hemskt. Hon ville knulla barnen, de alla hade skoj enligt Dogge, varför gråter du? Who hurt you?

Förstår inte hur andra som inte blev drabbade av dessa knull kan ta så jäääävla illa upp och tycka det är hemskt, vidrigt och att han aldrig mer ska få jobba som artist i Sverige knull som hände för 40 år sedan

Det enda som är hemskt är att han som så liten utsattes för detta och nu blir skammad för det. Helt vidrigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in