Citat:
0,5 ml av LD's vape funka fr mig p 2 dagar sen va den slut. (thcb med thch)
verlag knde jag bara av THCB va ingen lng effekt alls fr mig p dessa.
Har inte rkt hash p jvligt lnge s kan inte sga hur lnge en femma skulle hlla fr mig, men som du sger s skulle det g t fort. Gjorde alltid det frr iaf.
Jag tycker inte det blir billigt alls att kpa dessa vapes frn diverse terfrsljare.
Men av de som finns p marknaden s r det bara LD jag skulle ngonsin rekommendera till ngon annan.
Mest pgrund av smaken men ocks pgrund av deras kundtjnst.
Annars rekommenderar jag endast att man gr sina egna vapes.
Jag tycker inte det r prisvrt att kpa alls. Kper koncentrat fr det r vad jag vill ha.
Vill inte kpa 2ml vape dr endast 15% r psykoaktivt. Fr nstan 600kr.
Och deras destillat de sljer 1399kr dyrt. 5ml 15% thch i spruta inget annat medfljes.
Kan fr samma pris dela upp mina kp p flera svenska sidor och f ihop.
6,5 ml totalt dr 15% thch 7% cdt terps + 2x tomma carts ccell. (och basen r crd cbd)
Endast terpsen som kps inom EU d svenska butiker bara sljer bdt terps vad jag hittar iaf.
Skulle man vilja nja sig med HDT terps blir det billigare och BDT terps nnu nnu billigare.
Kanske skita i ccell och kpa kina carts nnu nnu billigare.
Om man skulle vlja att bara g lite strre mngd och inte bara frska handla inrikes.
S kommer man i strre mngder mkt billigare undan.
Att kpa frdig vape hos dom fr 600kr r vl helt okej om man jmnfr kvaliten smaken kundtjnsten etc mot resten av svenska marknaden. (Fr de som absolut inte skulle kunna gra eget.)
Men egentligen s r detta lika enkelt som att baka en kaka eller laga mat.
Och att man d kan f mer fr pengar bara av att dela upp sina inkp p flera sidor och frn fler kllor.
Nae tycker det r dligt. Men upgradenatural r fan vrst. De tar typ 1000kr fr 1ml hhch destillat.
Vad fan hller de p med ens.
Jag tycker dock alltid bttre om vapes som har ett bredare utbud av cnoider kombinerat med psykoaktiva noider. 50% hhc med 50% crd cbd tyckte jag va kanon. 9% THCB och 6% THCH tycker jag r fr lite helt enkelt. Speciellt fr priset 2ml 649 kr. Men gillar inte att deras starkare endast r gjord p THCH.
Senast redigerad av SaknarHHC 2024-03-23 kl. 14:13.
Senast redigerad av SaknarHHC 2024-03-23 kl. 14:13.