2024-03-23, 14:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OdCaBo
Vad menar du? Fr 500 kronor fr man thc-h vapes som rcker i veckor, jmfrt med om man kper en femma vanligt hasch typ - det gr ju t p en kvll eller tv. Det r ju det mest attraktiva med dom hr produkterna - att det blir s billigt.

0,5 ml av LD's vape funka fr mig p 2 dagar sen va den slut. (thcb med thch)

verlag knde jag bara av THCB va ingen lng effekt alls fr mig p dessa.

Har inte rkt hash p jvligt lnge s kan inte sga hur lnge en femma skulle hlla fr mig, men som du sger s skulle det g t fort. Gjorde alltid det frr iaf.

Jag tycker inte det blir billigt alls att kpa dessa vapes frn diverse terfrsljare.
Men av de som finns p marknaden s r det bara LD jag skulle ngonsin rekommendera till ngon annan.
Mest pgrund av smaken men ocks pgrund av deras kundtjnst.

Annars rekommenderar jag endast att man gr sina egna vapes.

Jag tycker inte det r prisvrt att kpa alls. Kper koncentrat fr det r vad jag vill ha.
Vill inte kpa 2ml vape dr endast 15% r psykoaktivt. Fr nstan 600kr.
Och deras destillat de sljer 1399kr dyrt. 5ml 15% thch i spruta inget annat medfljes.

Kan fr samma pris dela upp mina kp p flera svenska sidor och f ihop.
6,5 ml totalt dr 15% thch 7% cdt terps + 2x tomma carts ccell. (och basen r crd cbd)
Endast terpsen som kps inom EU d svenska butiker bara sljer bdt terps vad jag hittar iaf.
Skulle man vilja nja sig med HDT terps blir det billigare och BDT terps nnu nnu billigare.
Kanske skita i ccell och kpa kina carts nnu nnu billigare.

Om man skulle vlja att bara g lite strre mngd och inte bara frska handla inrikes.
S kommer man i strre mngder mkt billigare undan.

Att kpa frdig vape hos dom fr 600kr r vl helt okej om man jmnfr kvaliten smaken kundtjnsten etc mot resten av svenska marknaden. (Fr de som absolut inte skulle kunna gra eget.)

Men egentligen s r detta lika enkelt som att baka en kaka eller laga mat.
Och att man d kan f mer fr pengar bara av att dela upp sina inkp p flera sidor och frn fler kllor.

Nae tycker det r dligt. Men upgradenatural r fan vrst. De tar typ 1000kr fr 1ml hhch destillat.
Vad fan hller de p med ens.

Jag tycker dock alltid bttre om vapes som har ett bredare utbud av cnoider kombinerat med psykoaktiva noider. 50% hhc med 50% crd cbd tyckte jag va kanon. 9% THCB och 6% THCH tycker jag r fr lite helt enkelt. Speciellt fr priset 2ml 649 kr. Men gillar inte att deras starkare endast r gjord p THCH.
Senast redigerad av SaknarHHC 2024-03-23 kl. 14:13.
Citera
2024-03-29, 09:16
Medlem
svartbergstops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M1llionz
Bestllde nyligen buds frn terpenetemple.se som sg helt sjuka ut och lg p 18% thch, har ngon hunnit prova dessa n? De dom la p instagram sg ut som cali!
Hur blev det?
Citera
2024-03-30, 20:51
Medlem
Rastapunxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kindofblue
hur mnga miligram t du sg de har olika storlekar .. inte testa s kanske 3mg rcker... isfall billigt.
s jkla dyrt bli hg p tbart.
Med 3mg behver du minst tv. 1 st 13mg rcker en kvll.
3mg r nog bra att starta med. r man ovan vid cannabis kanske brja med 1.
Citera
2024-03-30, 20:53
Medlem
PilotKillen77s avatar
Citat:
hur mnga miligram t du sg de har olika storlekar .. inte testa s kanske 3mg rcker... isfall billigt.
s jkla dyrt bli hg p tbart.

jag krde 1 av 13mg gjorde susen. nu mr man tip topp!
Citera
2024-03-30, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rastapunx
Med 3mg behver du minst tv. 1 st 13mg rcker en kvll.
3mg r nog bra att starta med. r man ovan vid cannabis kanske brja med 1.

okej tack fr info hur lnge tar det innan det kommer effekt fr dig?
brukar ju ta ett tag av vanliga D9THC... 1timma eller tom tv har jag vart med om.
Citera
2024-03-30, 22:39
Medlem
Rastapunxs avatar
Citat:
okej tack fr info hur lnge tar det innan det kommer effekt fr dig?
brukar ju ta ett tag av vanliga D9THC... 1timma eller tom tv har jag vart med om.
Ungefr en timme fr full effekt.
Citera
2024-04-01, 00:27
Medlem
OdCaBos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SaknarHHC
0,5 ml av LD's vape funka fr mig p 2 dagar sen va den slut. (thcb med thch)

verlag knde jag bara av THCB va ingen lng effekt alls fr mig p dessa.

Har inte rkt hash p jvligt lnge s kan inte sga hur lnge en femma skulle hlla fr mig, men som du sger s skulle det g t fort. Gjorde alltid det frr iaf.

Jag tycker inte det blir billigt alls att kpa dessa vapes frn diverse terfrsljare.
Men av de som finns p marknaden s r det bara LD jag skulle ngonsin rekommendera till ngon annan.
Mest pgrund av smaken men ocks pgrund av deras kundtjnst.

Annars rekommenderar jag endast att man gr sina egna vapes.

Jag tycker inte det r prisvrt att kpa alls. Kper koncentrat fr det r vad jag vill ha.
Vill inte kpa 2ml vape dr endast 15% r psykoaktivt. Fr nstan 600kr.
Och deras destillat de sljer 1399kr dyrt. 5ml 15% thch i spruta inget annat medfljes.

Kan fr samma pris dela upp mina kp p flera svenska sidor och f ihop.
6,5 ml totalt dr 15% thch 7% cdt terps + 2x tomma carts ccell. (och basen r crd cbd)
Endast terpsen som kps inom EU d svenska butiker bara sljer bdt terps vad jag hittar iaf.
Skulle man vilja nja sig med HDT terps blir det billigare och BDT terps nnu nnu billigare.
Kanske skita i ccell och kpa kina carts nnu nnu billigare.

Om man skulle vlja att bara g lite strre mngd och inte bara frska handla inrikes.
S kommer man i strre mngder mkt billigare undan.

Att kpa frdig vape hos dom fr 600kr r vl helt okej om man jmnfr kvaliten smaken kundtjnsten etc mot resten av svenska marknaden. (Fr de som absolut inte skulle kunna gra eget.)

Men egentligen s r detta lika enkelt som att baka en kaka eller laga mat.
Och att man d kan f mer fr pengar bara av att dela upp sina inkp p flera sidor och frn fler kllor.

Nae tycker det r dligt. Men upgradenatural r fan vrst. De tar typ 1000kr fr 1ml hhch destillat.
Vad fan hller de p med ens.

Jag tycker dock alltid bttre om vapes som har ett bredare utbud av cnoider kombinerat med psykoaktiva noider. 50% hhc med 50% crd cbd tyckte jag va kanon. 9% THCB och 6% THCH tycker jag r fr lite helt enkelt. Speciellt fr priset 2ml 649 kr. Men gillar inte att deras starkare endast r gjord p THCH.

Funkar skitbra p mig. Haft en 2ml i tv veckor nu och frst nu brjar jag mrka att det blivit lite mindre olja i den. Verkligen nrmaste jag hittat riktigt rka av de hr altcannabinoiderna. Uppskattar srskilt att man mrker av den s pass snabbt - gr det enklare att dosera.

Har tyckt att alla andra varit alldeles fr starka. En puff och man r FR vck i tre dagar - och inte ens p ett sknt stt. Den hr r ju liksom som att ha rka, man kan sitta och puffa tills man r lagom bng.

Hller med, ld eller kanske terpenetemple. Knns som de enda som verkligen vet vad de gr.
Citera
2024-04-04, 23:49
Medlem
Jag testade thch godis el gringos och fick riktigt grov snetndning och blev ngestfylld samt helt skev dagen efter. Knde inte igen mig sjlv. Men rutinerad med vanlig rka och hhc vilket jag aldrig haft problem med.
Citera
2024-04-06, 18:52
Medlem
popcorn.mannens avatar
Hur mnga bloss r det p 0,5 ml utav hero el gringos vapesen?
Citera
2024-04-07, 11:27
Medlem
Frra veckan testade jag fr frsta gngen en cannabinoid, hero gringo gummies.
Har rkt cannabis i stort sett dagligen i 20r.

Tog 1/2 och rkte ett par gsar. Fick "skrattnojja" som jag inte haft p iaf 15r.
Dagen efter tog jag andra halvan. Effekten var inte i nrheten av vad den var frsta dagen. Mest en "seg" knsla.

Nu behver jag dubbla mngden cannabis fr att f samma knsla som innan jag provade THCH.

r detta vanligt ?

E: var 13mg varianten.
Citera
2024-04-07, 12:07
Medlem
popcorn.mannens avatar
Lste p LD sidan att en vape med thch innehll live resin i fr en mer entourage effekt. Vad r skillnaden p en vape med live resin och utan? Blir man mer bng nr det r live resin i, eller r det bara ngon smakhjare?
Citera
2024-04-07, 14:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av popcorn.mannen
Lste p LD sidan att en vape med thch innehll live resin i fr en mer entourage effekt. Vad r skillnaden p en vape med live resin och utan? Blir man mer bng nr det r live resin i, eller r det bara ngon smakhjare?

Det r live resin terpener frn pharmabinoid
hr r en lnk : https://www.pharmabinoid.eu/products/terpene-live-resin
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in