Citat:
Ursprungligen postat av
Yaric
Jag hoppas polisen kollar upp WKs syster. Hon har ju tillsammans med WK gått ur bolagen, om WK gått ur för att hon planerat ett mord vad har hon sagt till sin syster?
Tog bara två veckor för polisen att efterlysa henne, hade varit intressant å få veta om hon stack med dom andra eller har lämnat landet senare... Jag hoppas nästan hon lämnade landet med dom andra, annars känns det som att polisen gjort en miss här som inte stoppat henne innan hon tagit sig ur landet.
Humaira saknar nu folkbokföringsadress på ratsit och birthday, men den finns kvar på MRkoll, det verkar inte vara att hon har dolt uppgifterna (Såsom syster SK har gjort) utan hon verkar helt sakna adress? Förstår inte riktigt hur det är möjligt, man måste väl vara folkbokförd någonstans enl skatteverket? HK står för övrigt fortfarande som verklig huvudman på DS Bilauktioner, men kan ju vara ouppdaterat.
Syster SK verkar inte vilja ha med detta att göra öht, dolt sina uppgifter överallt. Jag undrar om hon brutit med familjen? Lämnat kulturen? Hon verkar gå en annan väg med studier och studentliv. Blir inte förvånad om hon snart har bytt efternamn...