2024-03-28, 01:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av T-80U
Väldigt många svenska tjejer går igång på kaxiga babbar och negrer. Det är coolt att vara tillsammans med sådana, prata som de gör och bete sig som de gör. Det ger mer status i brudgänget än att vara tillsammans med en normal svensk fotbollskille. Se på helt vanliga svenska ungdomar idag, vilken musik de lyssnar på, vilka de ser upp till, hur de pratar, vilka de är helt beroende av för sina droger...
Jag hoppas innerligt att inte mina döttrar kommer att göra det.
När jag var ung ansågs det inte coolt att hänga med och prata som "babbar och negrer". Tvärtom.
Normala, välartade ungdomar idrottade och betedde sig relativt normalt.
Citera
2024-03-28, 01:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ping123
Det står i tidningen att han hade en annan tjej vid sidan om ett "hemlig förhållande". Ingen här skriver om det.

Hur fan kan en smal kille som honom ha 2 brudar? Dessutom var hon som blev mördad söt. Ser han bra ut i ansiktet eller? Säkert de för inte är han vältränad iallafall.

Hur som helst är han iallafall inte lojal mot någon av tjejerna. Dessutom så är de väldigt dumt att göra en tjej gravid innan man berättar för familjen. Speciellt om man vet att de kommer att flippa ut och inte acceptera henne.

Tyvärr tänker de flesta blattarna att familjen är deras framtida fru!
Citera
2024-03-28, 01:27
Moderator
T-80Us avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tesla83
När jag var ung ansågs det inte coolt att hänga med och prata som "babbar och negrer". Tvärtom.

Om du uppfostrat dem ordentligt och bor på rätt plats är riskerna mindre, men de ökar ju närmare större städer du kommer.

Vad vet du om dina döttrar? Hur ser deras skolmiljö ut? Vem umgås i derar vänskapsgrupperingar?
Citera
2024-03-28, 01:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sssiamesia
Wow. En ung kvinna har mördats, och det här är vad du tänker på? Hudfärger, rasism och antirasism är vad som fyller ditt lilla huvud när du hör den här storyn. Briljant. Grattis Sverige.

Ja, negerfamiljer är rasister och åklagaren ska yrka på hedersmord!
Citera
2024-03-28, 01:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av tantr
Det handlar egentligen om ISLAM. Det förstår vi alla. Dessutom är säkert 97 % av alla som dyrkar denna muppreligion mörka.

Så det är absolut inte bara en slump.

Citat:
Ursprungligen postat av Smugumin
Det är en rutten kvinnosyn som är orsaken och den delas tyvärr av väldigt många män runt om i världen oavsett kultur eller religion.

Nu blandar vi inte bort korten din korkade vänsterbliven. Hela premisserna för det här dådet är just ”fel hudfärg”. Förstår att det måste kännas jobbigt när en hudfärgshandikappad som du spenderat ett halvt vuxet liv på att bedyra deras oskulder nu använder det som premisser för bestialiska mord.
Citera
2024-03-28, 01:41
Medlem
Någon som har o kan länka FUP?
Citera
2024-03-28, 02:17
Medlem
Så hon blev mördad av sin pojkvän för att hon var vit. Det är ju extremt roligt med tanke på att man ser ju tydligt att hon inte är vit. Det får mig att tänka på dom FN soldaterna som hade våldtagit en massa i Afrika, dessa soldater var svarta men räknas som vita av andra svarta.

Så hon är mixad. Det är tragiskt att hennes föräldrar inte ha skyddat henne bättre. Av alla invandrare så är en Somalier värsta sorten också. Aftonbladet visade massa gulliga sms av förstående pojkvän så om han betedde sig så, så är det svårt för henne att veta att hon skulle bli mördad av honom. Jag fattar inte hur man bara kan döda någon sådär, från att först skrivit gulliga sms.

Undra hur han ska förklara för sin mamma, varför han aldrig kan se henne numera. Inget tyder tydligen på att hans familj har pressat honom.
Citera
2024-03-28, 02:37
Medlem
tretiotreslaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tesla83

Ja, men det fanns även ett intresse av att vara välartad. Visst fanns där den "hårdare" typen, lortig av olja från att ha meckat med bilen eller motorcykeln, men det var ju inte som idag där ungdomar finner intresse i att vara den mest mördande-vapeninnehavande-drogkurirande-Gängbossen.
Citera
2024-03-28, 03:03
Medlem
Jag har inte skummat igenom tråden, men har Saga några anknytningar till Norrköping?
Citera
2024-03-28, 03:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfikenpaallt
Undra hur han ska förklara för sin mamma, varför han aldrig kan se henne numera. Inget tyder tydligen på att hans familj har pressat honom.

Att döma av FUP så är hans mamma väl medveten om varför.

Varför hans kollega gick med att täcka/mörda är ju sjukt oklart dock.

Men dessa två pappskallar tror dom kommer undan med hänvisning till "Bortom rimligt tvivel" och svarar "Jag vet inte". Men när dom blir delgivna misstankar då jävlar kokar dom ihop varsin lögn som inte stämmer överens med varandras påhitt.
Citera
2024-03-28, 05:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reiwa
Ytterligare en så kallad "antirasist" visar här sitt sanna ansikte. Ni älskar rasism - det är det bästa ni vet när det riktas mot svenskar. Åklagaren har nog bättre koll på läget än vad du har.

https://www.expressen.se/nyheter/sverige/aklagaren-forbjuden-relation-bakom-mordet/
Vilka jävla stolpskott.
Bör man inte åtala mamman också? Jag menar, en bidragande orsak till att Saga blev mördad var pga hennes ordval och beteende mot sonen.
Det är verkligen anmärkningsvärt med orden och den primitiva tribalism som uppvisas emellan dessa folkgrupper. Tribalism som leder till att höggravida tjejer blir mördade i ett "avancerat" land som Sverige.
Citera
2024-03-28, 05:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hewrgubbe
Riktigt rassefamilj, hoppas föräldrarna brinner i helvetet!

Nej just det, rasism mot vita ”finns” inte
Nä eller hur, lustigt hur sådant låg-dnapatrask kan vara rasistiska.

För jävligt att en ung tjej ska behöva mista livet för att politikerna har importerat sådant här primitivt, inavlat patrask
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in