2024-03-19, 01:13
Moderator
OYs avatar
Är det uteslutet att BO var den som skulle köpa lägenheten av mgm, betalat handpenning men fick inte tillgång till bostaden som utlovat?
Citera
2024-03-19, 01:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yaric
Någon som sitter på samtliga häktningsframställan? Jag har fått för mig att jag läst att 25 åringen (person nr 3 på flykt) är svensk medborgare. Borde framgå där va?
https://gofile.io/d/DYNT8F
Citera
2024-03-19, 01:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yaric
Någon som sitter på samtliga häktningsframställan? Jag har fått för mig att jag läst att 25 åringen (person nr 3 på flykt) är svensk medborgare. Borde framgå där va?
Missade 25 åringen, tror inte hans häktningsframställan finns här i tråden
Senast redigerad av Meadowsheart 2024-03-19 kl. 01:31. Anledning: Dubbelpost
Citera
2024-03-19, 01:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
samma här, så mkt märkligheter.
Att nuvarande sambon Farid flyttat från henne till släktingar i Hallonbergen var en nyhet.
Så under den tiden kanske Wajiha träffade BO.
Om nu detta stämmer. Aftonbladets info.
Sedan flyttar Farid tillbaka till henne.
Kaos o mord.

Vilken artikel hos Aftonbladet stod detta?
Citera
2024-03-19, 01:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Braskamin58
Vilken artikel hos Aftonbladet stod detta?
Det är nog enbart tolkningar av felaktig folkbokföring som ligger till grund för dessa påståenden.
Citera
2024-03-19, 01:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Meadowsheart
Missade 25 åringen, tror inte hans häktningsframställan finns här i tråden
Får se om jag kan få ut den imorrn då. Du skrev att MGM5 och ev6 var dömda för olovlig körning, hänger det ihop med Farids ”UNDERLÅTENHET ATT VIDTA LÄMPLIGA ÅTGÄRDER FÖR ATT FÖRHINDRA ATT FORDON OBEHÖRIGEN BRUKAS AV ANNAN” som finns i belastningsutdraget?
Citera
2024-03-19, 01:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OY
Är det uteslutet att BO var den som skulle köpa lägenheten av mgm, betalat handpenning men fick inte tillgång till bostaden som utlovat?
Känns märkligt att han då skulle leta bostad i Västerås, eller? Visst att han kanske måste bo någon annanstans, men flytta till Västerås? Han lär väl haft kvar lägenheten i Upplands Väsby, inte sett något om att den ska säljas iaf.
Citera
2024-03-19, 01:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
samma här, så mkt märkligheter.
Att nuvarande sambon Farid flyttat från henne till släktingar i Hallonbergen var en nyhet.
Så under den tiden kanske Wajiha träffade BO.
Om nu detta stämmer. Aftonbladets info.
Sedan flyttar Farid tillbaka till henne.
Kaos o mord.
Jag tror inte att Farid i verkligheten har flyttat ifrån lägenheten. Det är nog bara nått fiffel. Det står INTE i AB. AB har dock felaktigt skrivit att WK och FV flyttade in förra sommaren men enligt folkbokföringen flyttade dom, tsm med andra från WKs familj in under tidig vår 2022
Citera
2024-03-19, 01:57
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mitutoyo
Jag har misstänkt kvinnan som huvudperson sedan våldtäkterna kom på tal. Tyckte det var bra larvigt ett tag när vissa började försvara henne med "man skall inte misstro en kvinna som anmäler våldtäkt". Det är precis vad man skall när det är uppenbart att det inte har någon substans. Det är precis därför så många våldtäkter aldrig går till dom, för att det är ett totalt urvattnat begrepp som dessutom utnyttjas av idioter. Endera genom utpressning, hämnd eller för att de helt enkelt ångar något de gjort på fyllan.

Visst har du rätt i att våldtäkt blivit ett urvattnat begrepp som utnyttjas av personer som inte har rent mjöl i påsen, i det aktuella fallet kan man dessutom börja misstänka att kvinnan anmälde för att dölja otrohet?
Citera
2024-03-19, 01:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av viperstyle
Ja något måste det vara! Har försökt hitta om något jobb eller vad nu hon försörjer sig på men ser tomt ut.

De kan också ha tagit lån på lägenheten.

Jag har läst någonstans i tråden att hon skulle jobba som redovisningsekonom.
Citera
2024-03-19, 02:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Meadowsheart
Det är nog enbart tolkningar av felaktig folkbokföring som ligger till grund för dessa påståenden.

Jag har kollat på mrkoll angående F och han har många olika adresser.
Citera
2024-03-19, 02:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Visst har du rätt i att våldtäkt blivit ett urvattnat begrepp som utnyttjas av personer som inte har rent mjöl i påsen, i det aktuella fallet kan man dessutom börja misstänka att kvinnan anmälde för att dölja otrohet?

Exakt. Det är precis vad jag också funderar mycket på att så kan det verkligen ha varit, men ack så taskigt gjort av henne och att hon kunde vara så rå, det är ett rent bedrägligt beteende utav henne. Hoppas verkligen att de åker fast.
Senast redigerad av Braskamin58 2024-03-19 kl. 02:07.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in