Citat:
Ursprungligen postat av
mariannejohansson
Ja men du anser ju att jag är skyldig och i så fall så kom jag juh undan med mord för att jag dömdes för Dråp.
Kom igen lite humor måste väl slapptask fjortisen ha🤣😂🤣😂
Kan inte låta bli att tycka det du skriver är väldigt märkligt. Du är inte alls ångerfull, och jag vill nog påstå att du garanterat kommer sitta snart igen. Det är bra att man har koll på dig. Du kan inte gömma dig bakom någon könsidentitet. Bara så du vet, Kristoffer. Nästa gång kommer det inte bli roligt Kristoffer. Det är fullbelagt överallt nu. Du kommer inte få någon ensamcell. Du kommer inte få styra och ställa som du vill, vilket vi vet att du inte gör annars heller. Kanske över sådana stackare som Vatchareeya, ingen annan. Men nästan gång är det på riktigt Kristoffer.
Du kan trycka ihop chipstuttarna hur mycket du vill. Skaffa långt hår, kalla dig Kim Marie Johansson, ta kvinnliga könshormoner. Men alla vet att det är du Kristoffer.
Bara det att du skriver såhär:
Jag har haft en bunt med killar på alla mina olika avdelningar som inte riktigt skulle hålla med 😅
Och så fort alla långtidare fick höra ordet "Styckdråp" så förstod ju de att något inte stod rätt till ✌️
Efter att de fått bo med mig och lära känna mig, varje dag som helg så insåg de att de som massmedia pysslar med var inget mer än ett utdraget karaktärsmord.
Är väldigt märkligt. Det är ett tecken på att du fortfarande är en förbrytare. Ögonen sitter tätt ihop på dig med din jävel.
Också att du skriver följande är väldigt anmärkningsvärt:
Okej men du tänker att hon var hjälplös då alltså eller hur?
Kan du vara snäll att berätta lite fakta om Vatchareeya så vi vet att du faktiskt vet vem du pratar om?