2024-03-07, 14:47
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nariiouh
Precis hon kan säkert fungera som människa. Men jag har svårt att tro att dessa problem med barnet började efter att hon slutade med sin medicinering. Det hade nog varit problematiskt oavsett till och från, något ett barn ska slippa vara med om.
Ja jo det är nog sant, allt med henne går nog inte att skylla på psykos tyvärr.
2024-03-07, 14:50
Avslutad
Sablar vad kul det vore om man kunde övertala Marlene att ta med sig Pistol-Malin och hennes "fullmakt" samt Juijutsu och hans sjömansadvokatyr till rätten nästa vecka.
Sen sitta på första parkett med popcorn.
2024-03-07, 15:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lailatjej
Sablar vad kul det vore om man kunde övertala Marlene att ta med sig Pistol-Malin och hennes "fullmakt" samt Juijutsu och hans sjömansadvokatyr till rätten nästa vecka.

Så sugen på att bevittna rättegången på plats! Men är en bra bit att åka och känns som det är stor risk att hon inte dyker upp eller redan är inlåst på psyk så som hon håller på
2024-03-07, 15:50
Medlem
Nariiouhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inanna-1921
Jag har på ljudet i bakgrunden men började ändå tröttna, då ÄNTLIGEN får hon ett samtal. Då stänger hon av ljudet 😪

Haha verkligen.

Citat:

Vore det bästa som kunnat hända henne helt ärligt.. hade blivit körd direkt till Säters mentalsjukhus efter rättegång.
2024-03-07, 15:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Yuliza
Så sugen på att bevittna rättegången på plats! Men är en bra bit att åka och känns som det är stor risk att hon inte dyker upp eller redan är inlåst på psyk så som hon håller på

Samma här, för långt att åka för så osäker utdelning.

Ad'katen verkar ha fått henne att fatta iaf, väldigt noga med att inte spela in när hon ringer.
Om bara fler kunde sätta ner foten mot henne och ryta i rejält så kanske hon skulle ha en liten chans att komma till insikt om verkligheten nån gång.
2024-03-07, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av asterisk99
tjejen i växeln är nog välinformerad, tror ni att hon ens kopplar till folk, eller har telefonsystemet ett system som bara låtsaskopplar.
Man kan koppla till "tomma" nummer, så då kommer det bara ringa och ringa. Men antagligen ringer dom i växeln före och frågar om dom kan koppla fram och får nej. Det finns ju en offentlighetsprincip, där man skall få kontakt med förvaltningar och tjänstemän men antar att det finns undantag från den, kan tänka mig att det Fia gör kan räknas som trakasserier.
2024-03-07, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sneccan3
Ja man ser ju bara hur hon har hållit på o avboka och ändrat tiden för bihålorna så det med psykiatrin är största sannolikhet hon själv som har avbokat även om hon påstår att det är psykiatrin och soc som avbokat åt henne. Även flera besök är uteblivna.
Hon skrev ju själv ut sig från psyk, tror det var i oktober. Hon liveade under tiden, var arg för att sip-mötet skulle handla om hennes vård och inte hur hon skulle få tillbaka vackra Majkol.
2024-03-07, 15:56
Medlem
"Jag jobbar här hela tiden utan någon lunch, jag är törstig men orkar inte gå och hämta vatten. Oj jag måste dricka vatten min blod börjar bli lite tjock" 😂

/LM
2024-03-07, 15:57
Avslutad
Älskar när Marlene kallar det "att jobba heltid" när hon håller på och pundar med sina papper och telefontrakasserar allt från brottsofferjouren till polisen.

Ok, nu framkom en ny intressant bit angående de andra två barnen. Hon tyckte helt enkelt inte att det var värt när hon bara fick ha dom fre-sön.!

Ännu en pusselbit i den oerhört osympatiska personlighet som är Marlene.
Senast redigerad av Lailatjej 2024-03-07 kl. 16:06.
2024-03-07, 16:21
Avslutad
"Jag gick diti, jag blev argi och sen fick jag en räkning på 100 kronor. Det gick inte så bra ticker jag." - Lejonmamma.
2024-03-07, 16:25
Medlem
Citat:
"Jag gick diti, jag blev argi och sen fick jag en räkning på 100 kronor. Det gick inte så bra ticker jag." - Lejonmamma.

😂😂😂
2024-03-07, 16:32
Medlem
Citat:
Älskar när Marlene kallar det "att jobba heltid" när hon håller på och pundar med sina papper och telefontrakasserar allt från brottsofferjouren till polisen.

Ok, nu framkom en ny intressant bit angående de andra två barnen. Hon tyckte helt enkelt inte att det var värt när hon bara fick ha dom fre-sön.!

Ännu en pusselbit i den oerhört osympatiska personlighet som är Marlene.
Pärm på pärm och allt är sedan 1 år tillbaka , hon lär ha sparat varenda papper gällande de kring 100 polisanmälningar hon gjort och besked om nedläggning samt varenda anmälan till ivo , jo mm .
Oklart varför hon sitter och går igenom allt detta , målet nästa vecka gäller ju bara händelser gällande hot mm

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in