Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Idag, 14:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Artmovie
Yes, fann podden🙏❤️
Tack för info.
Detsamma. Skönt att få det bekräftat att man inte är ensam om att se och reagera......
Man blir verkligen så illa berörd över hur lilla C:s mor med mormor styr lillflickan med sina egna normer mer än ser till C behov.🥹😥 Du Millan75 har kunskapen och vet ju precis hur en bebis ska må och hur välbefinnandet skall formas över tid. Samtidigt, som du säger så vill man ju inte heller fastna i en kedja av moralpredikningar. I detta fall så handlar det om ett barns liv och därav blir allt så sårbart och man reagerar över hur skev en människa kan vara eftersom mycket handlar om sunt förnuft och inbyggd modersinstinkt.
Jag reagerade på en badbild/badbilden på C i badbaljan som N lade ut på IG för en tid sedan. Där ser man tydligt att C är väldigt smal för att vara bebis. Bilden upprörde fler och anmäldes, så vet ej om den ligger kvar? N är 24 år och hennes konsekvenstänk finns ej där ännu, tyvärr. Hon visar på en bortavarande omogen egoistisk mamma som gör många i mitt tycke medvetna fel, men förskönar hela sin tillvaro i mammarollen för att dölja allt som människor reagerar över och det som inte står rätt till.
Kul att du hitta den så fick du lyssna på eländet 🙏🥺 Tack för dina fina ord ❤️ Himla tur att jag inte såg det då hon blocka mig på IG . För det är farligt att ifrågasätta el ge råd åt N

Märker mer & mer att folk undrar och ifrågasätter dom inläggen tar hon bort fort .

För henne handlar det bara om yttre hur hon ser ut vad hon handlar osv hennes nya mål vara att vara MIf

Vilket jag tycker är förskärligt vet hon ens vad ordet står för undrar jag 🫣

Nä C skiter hon i visst vi ser inte allt men det lilla hon visar räcker för att vi ska reagera .

Hennes morsa är lika dan allt handlar om yttre ska vara Sveriges sexigast mormor mm för fan ni är 50 och snart 25 år skärp till er . Men klart ni gillar uppmärksamheten av småkillar som dreglar el gamla gubbar så går igång på det ni visar och tonårstjejer som ser N som en förebild och vill göra som hon
Senast redigerad av Millan75 Idag kl. 14:59.
Citera
Idag, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enblommiggardin
Och kallar ersättning för välling.. hoppas åtminstone det är ersättning hon får… 🙃 nej det är nog inte många rätt hon gör N. Tvättar också bebiskläder med sköljmedel. Listan kan säkerligen göras lång.
Ja listan kan göras lång . Nu är chiara snart 3 mån och ska ej ha ersättning längre utan välling och vid 4 mån börja med smakportioner.

Var som nån skrev hon skryter att lilla chiara sover från 23 -06 . Då bör hon oxå fått information att lilla chiara ska äta varannan till 2 timmar under en hela dag för att fått i sig sitt dagliga intag . Annars är hon på svältgräns hela tiden . Då räcker inte 4 till 5 flaskor per dygn . Annars ska hon ha mat 3-4 grr under en natt tills barnet är 6 -7 mån då hon även börjat äta riktig mat
.
Ja detta med sköljmedel är inte bra småbarnsföräldrar viftar bort det bara för kläderna ska lukta gott inte bra att andas in el att dom tuggar på kläderna el mot deras känsigla hud. Tror aldrig vi kommer komma nån stans då N är expert på att slå alla taggar utåt istället för att se det är goda råd el tips .

Är så trött på kommentaren sköter du ditt barn så sköter jag mitt allt är inte bara pekpinnar
Senast redigerad av Millan75 Idag kl. 15:09.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback