2024-02-02, 21:05
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FactSHEKKER
Vad skumt, varför fanns han inte med?
Det här med att fadern var fbi agent, vad var det om? Fbi gör ju en del skumma mörkskygga saker.
Var har det du sett att pappan jobbade för FBI?
Jag kan bara läsa att han var federalt anställd, inte någon agent.
Citera
2024-02-02, 21:08
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gofigur
Kan du inte engelska?
federal employee översätts inte till FBI-agent

"Although Justin Mohn claims in a YouTube video that he murdered his father because Mike Mohn is a federal employee, a database of federal employees’ salaries from 2015 to 2022 does not contain the name Mike or Michael Mohn."

Justin PÅSTÅR federal employee men det finns inget som tyder på det.
Justin PÅSTÅR mycket...
Ja, hur kan man utläsa att pappan är FBI agent av vad som skrivits i media?
Är väldigt förundrad, hur vissa läser/översätter.
Citera
2024-02-02, 21:11
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ladicius
Jag kan svenska, ja. Trådens ämne är: "Amerikan halshugger fader (FBI-agent) - Visar huvudet på Youtube"

Har inte själv bemödat mig att kolla om det stämmet.
Trådskaparen var nog väldigt dålig på att översätta, federal employee.
Citera
2024-02-02, 21:13
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Står att han har skändat kroppen så då är nog huvudet som han visar upp från pappan.
Visar? Han har ju skurit av huvudet från kroppen och det räcker väl för att säga att han skändat kroppen.
Citera
2024-02-02, 23:02
Medlem
grekkoz1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rubin22
Visar? Han har ju skurit av huvudet från kroppen och det räcker väl för att säga att han skändat kroppen.

Han har ju först mördat sin pappa, sen skurit huvudet av honom.

Jag kanske inte borde ha skrivit det här, men först när jag hade sett klippet recenserade jag det med hög skepsis, lika skeptisk som när jag hade sett IS-ungar skjuta gisslanoffer i huvudet bakifrån. Antar att jag inte har varit bekant med snusklipp och aldrig haft lust att titta på det, vare sig i kornig kvalitet eller 1080pHD, men efter ett tag fick jag sätta mig in i metodiken att acceptera det som hade visats. Det hade ändå legat utanför mitt ansvarsområde att kunna stoppa det.
Citera
2024-02-03, 10:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jagskatilltuppen
Bipolär och autist.
Ni som har jobbat med dem vet.

Nja det vet vi inte, dessutom visar han mer psykotiska drag.
Nått som är säkert är att han är en man. Män står i topp på störda mord och övergrepp.
Citera
2024-02-03, 11:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nicholassarkozy
Varför finns det så jävla många amerikaner som ballar ur helt såhär? Visst dårar finns överallt, men detta var ju spektakulärt. Det går inte att bota den där snubben.

Det lever över 300miljoner människor där.

Vad är lilla Sveriges ursäkt som ska ha så bra vård och socialt skyddsnät när en pappa knivhögg och kasta ut sina barn från balkongen.
En bror högg ihjäl sin syster och syskonbarn för han vill ha hash.
Nyköpingmorden.
Citera
2024-02-03, 15:15
Medlem
SoCos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rubin22
Nej, huvudet ligger nära skärmen så inte konstigt det kan se stort ut.
Löjligt att ifrågasätta om det är ett huvud, när vi vet att han skurit av ett huvud!
Menar ni att han skulle fejka ett huvud och låta det riktiga ligga bredvid på golvet?
Undrar hur vissa här tänker?

Nej det är inte "konstigt" att "ifrågasätta", tala för dig själv. Dessutom ser "huvudet" fortfarande extremt fake ut och jag är medveten om att den är närmre kameran och den optiska effekten av detta men vi snackar inte mer än en decimeter och det ser fortfarande gigantiskt ut.
Citera
2024-02-03, 22:07
Moderator
Chantres avatar
Utgången rubrik: Amerikan halshugger fader (FBI-agent) - Visar huvudet på Youtube (januari 2024)

Ny rubrik: Amerikan halshugger fader - Visar huvudet på Youtube (januari 2024)

/Mod
Citera
2024-02-07, 21:12
Medlem
Jag kan inte se video/bilder på de länkar som skrivits här så jag letade upp en länk till videon i helhet (tror iaf det är hela).
Ifall någon vill se.

VARNING! Mycket starka bilder!
Citera
2024-02-07, 23:40
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SoCo
Nej det är inte "konstigt" att "ifrågasätta", tala för dig själv. Dessutom ser "huvudet" fortfarande extremt fake ut och jag är medveten om att den är närmre kameran och den optiska effekten av detta men vi snackar inte mer än en decimeter och det ser fortfarande gigantiskt ut.
Ja det finns många konspirationsfanatiker, trots att det tidigt framkom att kroppen hittats i föräldrarnas hus utan huvud, men nej inte visade han upp huvudet, det ser ju alldeles för stort ut, huvudet är fake!! :whoco5
Citera
2024-02-08, 17:32
Medlem
Avengerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Purplepanic
Jag kan inte se video/bilder på de länkar som skrivits här så jag letade upp en länk till videon i helhet (tror iaf det är hela).
Ifall någon vill se.

VARNING! Mycket starka bilder!
Man kan knappast undgå att upptäcka hur stressad Justin Mohn är under hela videon, att han läser innantill är ju tydligt och han hade nog övat en hel del innan livesändningen för att verka så trovärdig som möjligt. Kolla in svettpärlorna i pannan och hur han totalt hänger sig till "uppgiften".

Har man sett Breivik, Christchurch med flera så är man rätt avtrubbad.

Som jag skrivit tidigare så är Justin Mohn nu föremål för åratal av forskning för beteendevetare och andra knasbollar, labbråttan levererad. Kanske lyckas dom knäcka vad han egentligen ville uppnå med sitt "tilltag". Tvångströja på, om nu inte elstolen eller annat dylik tar honom av daga. Mest troligt öde är nog labbråtta tills döden infaller naturligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in