Citat:
Ursprungligen postat av
800kg
Vad är det för poäng med att posta ovanstående när det är så uppenbart för alla att du förvränger vad han säger?

Så här säger han:
Ju mer vi pratade under den veckan blev det mer att hon planerade att göra slut till att hon skulle göra slut. Till slut gjorde hon slut med honom. Sedan bjöd hon in mig till henne så sent på natten. Det jag menar är att jag trodde hon ville ligga när hon bjöd hem mig på natten. Att jag inte var övertygad stämmer fram tills när vi ligger i sängen och då blev jag övertygad att hon ville.
Helt naturligt att han
tror men inte
vet att hon vill ha sex fram tills dess de ligger i sängen och sen sätter igång, men att han givetvis är övertygad om att hon vill det när hon sen är med på noterna och kör på. I hans version då, men det är ju den du här försöker förvränga. Han säger att han var övertygad om att hon ville ha sex. Han säger inte - vilket du förvränger det till - att han bara "trodde" det.
"Jag antar inte läser på högskola" - lite putslustigt ändå att du inte ens greppat att de inblandade går/har gått på Chalmers.
Talande för dig och dina gelikar att ni måste skriva innehållslösa "+1" oneliners när någon postar något ni håller med om. Tomaten har nog nära 50 sådana i tråden. Varför inte bara begränsa inläggen till när ni har något att säga?
Jag förstår att du är totalt dum huvudet,
Att TRO det kan man göra i kyrkan.
Om den våldtagen dvs BO tänkte göra slut med sin pojkvän gör det inte till att hon helt plötsligt blir ett lovligt byte för en förövare.
Är du helt slut i huvudet eller bara en fet runkare? Som måste med våld få ett ligg? Och TROR och ett NEJ är bara till för att göra dig mer våldsam och kåtare?
Att de har kurser på högskolan är inget nytt, om du vill poängtera att Chalmers är något enastående så gå och lägg dig. Tydligen lyckas även våldtäktsmän komma in på den högskolan.
Håll dig till sanningen i dina försök till att få en våldtäkt till en i samförstånd kärleksakt.
Blåmärken!
Ett NEJ!
Och spiken i kistan TROR.
VAD ÄR DET ATT FÖRVRÄNGA?
Bara rena faktan!
"Jag knullade med henne för jag TRODDE hon ville, med närmare eftertanke så vet jag hon ville. Hon bjöd ju hem mig...och hon hade trosor på sig...eh..hon var så villig även om hon sa NEJ."
"Men fatta jag är kille och kuken står klart att hon ville då...."
Hur sjuk är du?
Vad andra skriver få stå för dem, vad du skriver borde du skämmas över runkgubbe.