2024-01-25, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slimsadie
Fy faen. Det underbygger hvert fall teorien om at dette har vært for å straffe kona. Han tok virkelig alt og alle.

Ja, men klarte ikke å brenne opp huset hennes. Helt sykt at et menneske får seg til å gjøre noe så sykt.
Citera
2024-01-25, 16:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slimsadie
Fy faen. Det underbygger hvert fall teorien om at dette har vært for å straffe kona. Han tok virkelig alt og alle.

Ingen tvil. Det finnes ikke ord for hva han har gjort ! For en j***l !! * - æ, v, e

Dagbladet melder nå at alle ble skutt.

https://www.dagbladet.no/nyheter/politiet-alle-ble-skutt/80872804
Citera
2024-01-25, 16:19
Medlem
Dette er så sykt! Men skjønner ikke at familien bare tenker at bilder og info bør komme ut, for det snakkes om uansett. Det bidrar til mindre rykter. Vet noen om kona hadde flyttet? Noen må jo vite noe…. Og hvorfor de var der en tirsdag alle, venner/samboer vet nok det. Grusomt!
Citera
2024-01-25, 16:19
Medlem
VG skriver nå at alle de drepte ble skutt.
Citera
2024-01-25, 16:22
Medlem
De ba og folk ta det rolig med spekulasjoner..
Vi bør ta litt hensyn til konen og samboer til datteren. Spesielt hun er offer for mye rykter og bygdesladder nå og ingen vet om de stemmer..
Citera
2024-01-25, 16:24
Medlem
"Politiet om trippeldrapet i Nes: Alle de drepte ble skutt"
https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/VPmwXd/trippeldrapet-i-nes-politiet-moeter-pressen
Citera
2024-01-25, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ressvering
VG skriver nå at alle de drepte ble skutt.

Saken er hinsides sjuk, men å skyte sitt barnebarn på 10 mnd. Synd han klarte å fullbyrde selvmordet - den jævelen skulle vært tvunget til å leve videre…
Citera
2024-01-25, 16:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TT75
Saken er hinsides sjuk, men å skyte sitt barnebarn på 10 mnd. Synd han klarte å fullbyrde selvmordet - den jævelen skulle vært tvunget til å leve videre…

Jeg kan si meg 100% enig med deg !!
Citera
2024-01-25, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TT75

Tenk å skyte en liten baby🥹 fy faen den jævelen skulle ikke ha dødd, skulle blitt torturert litt hver jævla dag resten av sitt liv. Helvetes mannfolk
Citera
2024-01-25, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Doffiline
Dette er så sykt! Men skjønner ikke at familien bare tenker at bilder og info bør komme ut, for det snakkes om uansett. Det bidrar til mindre rykter. Vet noen om kona hadde flyttet? Noen må jo vite noe…. Og hvorfor de var der en tirsdag alle, venner/samboer vet nok det. Grusomt!

Det er troverdig snakk blant de nærmeste at tidligere samboer flyttet ut helgen som var og inn til en ny type. Det er usikkerhet rundt hvem den "nye" typen til eks-samboeren er så jeg vil ikke kaste ut navn.
Citera
2024-01-25, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 57Emma
Ja, det är en så fruktansvärt tragisk händelse. Kan han i samband med separationen fått reda på att han inte är biologisk pappa till någon av döttrarna?

Jeg tror det er mer sannsynlig at han ønsket å nettopp frata henne alt de hadde skapt sammen som hevn for at hun flyttet ut, dersom denne teorien stemmer.
Citera
2024-01-25, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hoppgress1
Inyheter, ja… Ikke helt troverdig. Ser ikkenut til at noen av døtrene har barn..?

Jeg kjenner mange politi som ikke poster at de har barn i sosiale medier. Det er det mange som ikke gjør, selv om de har barn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in