2024-01-24, 15:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inanna-1921
Exakt.
Jag skulle vilja veta vad St*bborn Uppsala tycker om att Lejonmamma sitter på tiktok och visar bilder på dem och säger att de är pedofiler som har hennes son.

Hoppas de hälsar på henne o rillrättavisar.

Sett en ny stärna i sekten..malin Karlsson..nån med info?
2024-01-24, 15:32
Medlem
Nariiouhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rickebus

Hon är en av dom första. Skrivits en del om henne i tråden.
Har försökt fly landet med sin unge, övertalat andra män att terrorisera nya familjen och barnet osv.

Hon o Lejonmamma har bla aktivistat ihop.
2024-01-24, 15:33
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:

Googla M*lin K*rlsson family United så hittar du hennes domar.
Hon har suttit i fängelse några gånger för att hon kidnappat sonen från familjehemmet och lite annat smått och gott.
Pratar om att starta en beväpnad motståndsrörelsen, klär sig som en präst när hon känner för det. Har en "speciell" verklighetsuppfattning.

Har precis startat mottagningen Kn*ppen I sin mammas lägenhet där hon ska ta klienter som behöver hjälp med allt från grava psykiska störningar, sekter, maktmissbruk och en massa annat.
Kommer säkert bli jättebra.
2024-01-24, 15:51
Medlem
Fia är helgalen idag. Kräver målsägandebiträde av svenska staten via Svea hovrätt. Nu ska hon skriva till Europol då detta ej blev hörsammat. Alla begår brott påstår Fia. Bara hon är ärlig.
2024-01-24, 16:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inanna-1921
Googla M*lin K*rlsson family United så hittar du hennes domar.
Hon har suttit i fängelse några gånger för att hon kidnappat sonen från familjehemmet och lite annat smått och gott.
Pratar om att starta en beväpnad motståndsrörelsen, klär sig som en präst när hon känner för det. Har en "speciell" verklighetsuppfattning.

Har precis startat mottagningen Kn*ppen I sin mammas lägenhet där hon ska ta klienter som behöver hjälp med allt från grava psykiska störningar, sekter, maktmissbruk och en massa annat.
Kommer säkert bli jättebra.
M K behövde igår 23 följare på tiktok tills hon kan börja jobba för felaktigt omhändertagna barn , själv fick hon sitt barn omhändertaget när det var 6 månader pga att hon hade sömnsvårigheter och kris för att pappan ville ha noll att göra med henne och barnet trots att hon själv var inställd på giftermål .
Enligt domar kunde hon inte sköta några rutiner runt barnet eller ens klara minsta säkerhet , barnet sökte sig till vilken vuxen som helst förutom mamma när de var på utredningshem själv stack mamma därifrån ensam utan förvarning och förväntade sig att andra skulle ta hand om barnet
2024-01-24, 16:13
Medlem
Tucker mig ses att både Fia o lejonmamma blir tillsagda på skarpare sätt från myndigheterna på sista tiden
2024-01-24, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lillamig72
Jag har också sett en massa lives och filmer som hon lagt ut. Det som jag tänkt på är att hon i timmar maler på om samma sak. Det är ett klart maniskt beteende. Inte friskt.

Det är såklart svårt att ha blivit av med sina barn.
Men genom att hon agerar som hon gör fördröjer hon bara sina egna chanser till att få hem dom igen.
Hon tjänar mer på att samarbeta med att ta emot hjälp av socialtjänsten. Nu känns det som att hon har gått över en gräns för ett acceptabelt beteende.
Nu vet ju inte jag bakgrunden. Det hade varit väldigt intressant att få läsa om den. Och om hur Sofia själv försökt att samarbeta med socialtjänsten.

Hennes manliga kompanjon vore det också intressant att veta bakgrunden om…

mmm samma här!! vet vi mer om manliga kompanjonen??
2024-01-24, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gretzky77

Bara läst ham vart hustrumisshandlare och han rest till Gaza för humanitärt arbete.

Sett på soc media att Fia är påhejare på de demonstrationer som hålls för gaza
2024-01-24, 16:31
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:
Tucker mig ses att både Fia o lejonmamma blir tillsagda på skarpare sätt från myndigheterna på sista tiden

Jag också, de börjar väl tröttna antar jag.
2024-01-24, 16:35
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
M K behövde igår 23 följare på tiktok tills hon kan börja jobba för felaktigt omhändertagna barn , själv fick hon sitt barn omhändertaget när det var 6 månader pga att hon hade sömnsvårigheter och kris för att pappan ville ha noll att göra med henne och barnet trots att hon själv var inställd på giftermål .
Enligt domar kunde hon inte sköta några rutiner runt barnet eller ens klara minsta säkerhet , barnet sökte sig till vilken vuxen som helst förutom mamma när de var på utredningshem själv stack mamma därifrån ensam utan förvarning och förväntade sig att andra skulle ta hand om barnet

Jag undrar om de läser domarna om varandra och då övertalar sig att allt är en lögn för har man läst dem fattar man ju varför de inte har sina barn.
När det gäller S. A tex som är ledare av Barnens rätt påstår hon och de andra att alla domar och rättegångar som rör deras guldgosse Midfrost är påhittat och lögn trots att man ju tom kan lyssna på vad han själv säger i rätten.
Dessa människor måste alltså vara helt övertygade om att allt är lögner i rättsväsendet?
2024-01-24, 16:39
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gretzky77

Han har två barn här i Sverige.
Åkte till Palestina för att hälsa på, fastnade där av nån anledning och träffade en ny fru som han fick ett barn med sen kom han tillbaka efter ett år.
Mamman i Sverige har barnen och bor skyddat pga hot och våld från S men det låter ofta som att han försöker få det till att soc har kidnappat dem, han kanske vill vara med i coola gänget med offerkoftor 🤷🏻‍♀️
2024-01-24, 16:43
Avslutad
Gullimax1 som är inne och försöker trösta Lejonmamma nu låter väldigt sansad, i förhållande till dom andra galningarna, undrar vad hennes story är när det gäller hennes omhändertagna barn.

Man ser och hör tydligt att Lejonmamma bara lyssnar med ett halvt öra och så fort Gullimax är tyst sätter hon i gång med sitt dumtjafsande igen som en upphakad skiva.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in