Förhör 1
V: Sen la vi oss i sängen, jag tror jag somnade ganska direkt. Sen minns jag inte vad jag vaknade av. Det är oklart. Hon sa något om en väckarklocka. Vi låg i sängen, först låg jag och höll om henne bakifrån sen frågade jag henne om hon kunde vända sig om. Hon la sitt huvud på mitt bröst. Jag gjorde ett försök att ha sex med henne men fick inget gensvar, så som jag tolkade det. Sen så låg vi kvar i sängen, vi pussades ett par gånger och kramades. Sen gick hon på toa och när hon kom ut så sa hon att hon skulle träffa sin kompis om en stund. Jag tog på mig mina kläder och frågade om ett glas vatten. Sen kramade jag om henne, satte på mig skorna och sen gick jag hem.
Förhör 2
FL: Vad händer sen? Hur länge sover ni?
V: Vet inte när jag somnade. Jag vaknar och vet inte av vad. Hon säger något om en väckarklocka så vet inte vad hon pratat om. Sen går hon på toa efter en stund, vet inte om vi somnar om. Vi vaknade och låg och kramades jag låg bakom henne. Hon la sig åt mitt håll med huvudet mot mitt bröst. Jag försökte se om hon ville ha sex på morgonen också men fick inget direkt svar.
Hur gjorde du då?
Jag tog min hand mellan hennes lår som jag gjorde dagen innan för att se om hon särade på sig. Men hon särade inte på sig så jag tog bort handen. Sen låg vi där och pussades några gånger. Sen sa hon att det var för varmt och vände sig om och gick på toa. Då satte jag på mig min t-shirt och strumpor. Sen när hon kom ut sa hon att hon skulle träffa sin kompis, jag sa okej och att jag skulle dra mig. Jag frågade om ett glas vatten vi kramades, sa hejdå och jag gick därifrån.
Förhör 3
FL: När vaknade ni sedan?
V: Jag tror jag vaknade och sedan somnade om. Hon sade något om något larm eller väckarklocka. Jag vill minnas att hon låg på min högra arm och jag låg på ryggen. Efter en stund sade hon att hon skulle på toa tror jag. Hon gick upp och gick på toa och när hon kom tillbaka säger hon att hon skall möta en kompis om en 11⁄2 timme. Jag säger då att jag ska dra därifrån. Vi började klä på oss. Jag tror att det var första gången jag vaknade som jag försökte se om hon ville ha sex igen. Jag fick inget gensvar så jag slutade. Jag försökte då ta min vänstra hand mellan hennes lår ungefär som jag gjorde första gången men den här gången särade hon inte på benen. Jag vet inte om hon signalerade ett nej eller inte gav någon signal alls men hon sa ingenting. I vilket fall som helst slutade jag. Jag låg och kramade henne bakifrån. Sedan så frågade jag om hon ville vända sig om. Hon vände sig om och låg med huvudet mot mitt bröst och så låg vi så en stund. Sedan vände hon sig om för att det var för varmt. Efter en stund sade hon att hon skulle träffa sin kompis.
När vi klätt på oss igen så bad jag om ett glas vatten och hon drog upp persiennerna. Hon sa att det var fint väder. Sedan plockade jag mina grejer som jag lagt på bordet och gick mot dörren. Jag kramade nog henne först och sedan satte jag på mig mina skor och sade hej då och gick därifrån.
Du måste vara medlem för att kunna kommentera
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!
Swish: 123 536 99 96 Bankgiro: 211-4106