Citat:
Ursprungligen postat av
DagobertDagobert
En sån som jennifer ska inte få gå fritt i samhället.
Jennifer var nog en stor mobbare i skolan och har troligen varit det på arbetsplatser med.
Hennes attityd är rent ut sagt för jävlig med allt gapande när dom andra tjejerna säger emot henne.
Citat:
Ursprungligen postat av
KlartSur
Med tanke på vad hon sade, så är det väl Cornelia eller Ronja. Inget annat överraskar.
Cornelia eller Ronja blir problem när det ska delas ut göromålen på farmen.
Jennifer lär protestera mot allt och skulle inte förvåna mig om hon arbetsvägrar när hon tycker att hon har fått fel eller för tuff uppgift. Hon är ju lat.
Vilka arbetsuppgifter har hon egentligen utfört på farmen? Inte mycket...
Men arbetsvägrar hon hoppas jag ledningen slänger ut henne. Man gör det man blir tillsagd att göra på farmen.
Det skulle inte förvåna mig heller om Jennifer saboterar uppdragen för att sätta dit storbonden.
Citat:
Ursprungligen postat av
KlartSur
Var Jennifer, (rättade namnet), full på tinget eller är hon så aggressiv och äcklig (hittar inget bättre ord) på riktigt? Vem klarar att vara vän med henne? Allt i hennes liv går ut på att skydda sig själv och HATA alla eventuella motståndare.
Jennifer är så aggressiv och äcklig. En praktexemplar av en mobbare som tycker att hon står över dom andra.
Hon har säkert väldigt få vänner för hon är en översittare och ingen står ut med henne en längre tid.
Ingen av dom andra tjejerna gillar henne på farmen.