2024-01-21, 21:05
Medlem
Crapmagics avatar
Översittande översättare

I valet och kvalet mellan grodor och praktiska bestyr"
Där hoppade det en groda ur hennes mun igen!

Per låter som Per Naroskin när han talar på sin märkliga stockholmska
Senast redigerad av Crapmagic 2024-01-21 kl. 21:19.
2024-01-21, 21:06
Medlem
Måste ju ha varit så att tandvärken valde att lämna. Fan andra säsonger så har ju folk kommit och gått som dom vill från diverse läkarbesök. Och de hade känts lite konstigt om dom skulle ändrat de inför denna säsongen. Han kände väl de att hans dagar hade varit räknade. Alessia hade med största sannolikhet valt Carolina till storbonde bara för att jävlas. Nu blir de väl "pappa" italienaren istället.
2024-01-21, 21:09
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlartSur
Som skåning skäms jag lite över Jojje. Dessutom förstår vi allihopa att han hade fått komma tillbaka efter ett tandläkarbesök. Självklart vill TV4 ha kvar honom och det finns ju ingen, vare sig på Farmen eller ens i Flashback, som tycker att det vore fel att fixa akut tandvärk utan några konsekvenser.
Eftersom jag inte bryr mig om spelet måste jag fråga, varför gav han upp tror du?
för att han fick mål i mun av 2 tjejer?

Anna försöker med höjt röstläge hetsa Per till att visa utåtriktade kvinnliga känslor över tipsvinsten
utan framgång, bra där Per
Senast redigerad av Crapmagic 2024-01-21 kl. 21:56.
2024-01-21, 21:10
Medlem
Var Jennifer full på tinget eller är hon så aggressiv och äcklig (hittar inget bättre ord) på riktigt? Vem klarar att vara vän med henne? Allt i hennes liv går ut på att skydda sig själv och HATA alla eventuella motståndare.
Senast redigerad av KlartSur 2024-01-21 kl. 22:03.
2024-01-21, 21:19
Medlem
Taufatts avatar
Citat:
Som skåning skäms jag lite över Jojje. Dessutom förstår vi allihopa att han hade fått komma tillbaka efter ett tandläkarbesök. Självklart vill TV4 ha kvar honom och det finns ju ingen, vare sig på Farmen eller ens i Flashback, som tycker att det vore fel att fixa akut tandvärk utan några konsekvenser.
Vet inte, kanske TV4 tyckte han gick lite långt i mobbandet så övertalade honom att lämna.
Att han är fritidspedagog känns inte bra, hans arbetsgivare borde kolla upp honom. Känns som om han skulle kunna vara en som drar ner ungdomar istället för att hjälpa utsatta ungdomar.
I vilket fall som helst är det uselt spelat av deras gäng som nu totalt verkar falla ihop.
2024-01-21, 21:19
Medlem
Lastbils avatar
Tandvärk? Jo tjena. Helt klart tjacksuget som blev för starkt.
2024-01-21, 21:23
Medlem
Crapmagics avatar
Alla sitter runt bordet med handen upplyft trevandes i luften fram tills signalen kommer
från en optiker nära dig "dags att röra grytan"

Vendetta däremot var imponerande
2024-01-21, 21:34
Medlem
Fan vad man hade velat se Paolo där vid bordet ikväll istället för Anna
2024-01-21, 21:41
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DagobertDagobert
En sån som jennifer ska inte få gå fritt i samhället.
Jennifer var nog en stor mobbare i skolan och har troligen varit det på arbetsplatser med.
Hennes attityd är rent ut sagt för jävlig med allt gapande när dom andra tjejerna säger emot henne.
Citat:
Med tanke på vad hon sade, så är det väl Cornelia eller Ronja. Inget annat överraskar.
Cornelia eller Ronja blir problem när det ska delas ut göromålen på farmen.
Jennifer lär protestera mot allt och skulle inte förvåna mig om hon arbetsvägrar när hon tycker att hon har fått fel eller för tuff uppgift. Hon är ju lat.
Vilka arbetsuppgifter har hon egentligen utfört på farmen? Inte mycket...
Men arbetsvägrar hon hoppas jag ledningen slänger ut henne. Man gör det man blir tillsagd att göra på farmen.
Det skulle inte förvåna mig heller om Jennifer saboterar uppdragen för att sätta dit storbonden.
Citat:
Var Jennifer, (rättade namnet), full på tinget eller är hon så aggressiv och äcklig (hittar inget bättre ord) på riktigt? Vem klarar att vara vän med henne? Allt i hennes liv går ut på att skydda sig själv och HATA alla eventuella motståndare.
Jennifer är så aggressiv och äcklig. En praktexemplar av en mobbare som tycker att hon står över dom andra.
Hon har säkert väldigt få vänner för hon är en översittare och ingen står ut med henne en längre tid.
Ingen av dom andra tjejerna gillar henne på farmen.
Senast redigerad av Timeout 2024-01-21 kl. 22:23.
2024-01-21, 21:45
Medlem
Pippikoftans avatar
Citat:
Var Jessica full på tinget eller är hon så aggressiv och äcklig (hittar inget bättre ord) på riktigt? Vem klarar att vara vän med henne? Allt i hennes liv går ut på att skydda sig själv och HATA alla eventuella motståndare.

Citat:
Ursprungligen postat av Timeout

Jessica är så aggressiv och äcklig. En praktexemplar av en mobbare som tycker att hon står över dom andra.
Hon har säkert väldigt få vänner för hon är en översittare och ingen står ut med henne en längre tid.
Ingen av dom andra tjejerna gillar henne på farmen.

Vem fan är Jessica?
2024-01-21, 21:50
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pippikoftan
Vem fan är Jessica?
Felskrivning av mig då KlartSur skrev Jessica. Har rättat nu till Jennifer.
2024-01-21, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pippikoftan
Vem fan är Jessica?

Citat:
Ursprungligen postat av Timeout
Felskrivning av mig då KlartSur skrev Jessica. Har rättat nu till Jennifer.
Jag har ändrat också. Ren felskrivning 😀

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in