Citat:
Ursprungligen postat av
olleph
okej jag brukar mest bli förbannad på alla som blir frisläppta där det är så uppenbart våldtäkt eller annat sexuellt utnyttjande. 50 årig gubbe gör 14 tjej på smällen, men han gjorde det i sömnen och därmed frikänns han.
Oj jag råkade ta fel jag trodde det var min fru, när det är dottern/ styvdottern istället som också låg i sängen, frikänns och gud vet massa skitpåhitt.....
Men detta!! Tycker jag inte låter våldtäkt någonstans. Och killen får över 3 år!!
Påstår att hon inte vågar säga nej eller göra motstånd, utan någon som helst hot som finns. Sätter sig och rider kilen, och massa olika ställningar i 2 timmar. Utan varken ens ett litet försök till att sparka bort han eller säga nej....
nä fy man får hoppas han blir frikänd i hovrätten...
Tänker likadant, och dessutom somnade han i sängen direkt efter knullet, varpå hon går på toaletten, för att därefter gå och lägga sig och sova med sin ”våldtäktsman”. Alltså va.
Men det värsta av allt är ju att han har blivit dömd till ett hårt fängelsestraff och skadestånd utan någon som helst bevisning mer än hennes berättelse och att hennes polare klarar av att återge ungefär vad hon har berättat för dem. Sinnessjukt.
Citat:
Ursprungligen postat av
DurexPlayHeat
intressant att de för in judo-biten. de finns viktklasser i den sporten av en anledning. dessutom är det många kampsportare som har fått stryk i gatuslagsmål. dessutom kanske man inte är i sin bästa dagsform mitt i natten. och inte för att förringa kvinnliga judo-sporten men att man är svensk mästare säger egentligen inte så mkt. konkurrensen är inte direkt mördande.
Det handlar ju inte bara om våldskapitalet i sig utan att om man har svart bälte i någon kampsport så har man psykiskt mycket lättare att freda sig, och inte bara ligga och säga ”nää”, göra ett taffligt knuff, och sen vända röven till och låta det hända. Och bevisligen bli jävligt våt enligt gynakuten
Även om hennes historia skulle vara 100% sann så kan jag garantera att hon ville det.