2024-01-09, 08:47
Medlem
grovt brott, odefinierat av polisen, sökning pågor med helikopter,

låter som överfallsvåldtäkt, i denna kyla, inget förvånar mig längre
Citera
2024-01-09, 09:18
Medlem
Antar det är gänkriminella araber det rör sig om och att vi vanliga hederliga svenskar inte behöver känna oro?? ( ja om man nu inte blir skjuten av misstag av någon påtänd mohammadian brooor)
Citera
2024-01-09, 10:17
Medlem
A32s avatar
Är platsen Bandstolsvägen alt. Gottsunda Centrum som skjutbana då är det Knogis som är måltavlan!
Citat:
Ursprungligen postat av listigtjej
Antar det är gänkriminella araber det rör sig om och att vi vanliga hederliga svenskar inte behöver känna oro?? ( ja om man nu inte blir skjuten av misstag av någon påtänd mohammadian brooor)
Citera
2024-01-09, 10:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A32
Är platsen Bandstolsvägen alt. Gottsunda Centrum som skjutbana då är det Knogis som är måltavlan!

vem är knogis?
Citera
2024-01-09, 10:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Narcos100
Mustafa aka Benzema blev skjuten till döds. Han ska ha varit en före detta ledare i Foxtrot men på senaste tid skapat sin egna gäng som hette La Liga. Jag säger hette för att kort efter Benzema död så valde medlemmarna att ge upp och bytte sida till jordgubben

Irak skedde det i
Citera
2024-01-09, 10:39
Medlem
Enligt artikeln i UNT som är bakom betalvägg så ska det enligt någon granne i området röra sig om en person som försökt skjuta någon men vapnet klickade.
Citera
2024-01-09, 10:46
Medlem
A32s avatar
Den ständiga måltavlan de senaste 3 åren.
Citat:
vem är knogis?
Citera
2024-01-09, 10:53
Medlem
Blackmonks avatar
Ja det lär vara knogis. 28åribg som var måltavla...
Men den som vart utsatt var bara extremt lik honom. Så är mitt tips att man flyttar från gottsunda extremt snabbt.
Citera
2024-01-09, 10:58
Medlem
BekraftadNegers avatar
Med tanke på att det väl varit lugnt i Uppsala ett tag men så händer något utomlands som kränker någon och fotsoldater skickas ut. Så säkert något med Irak-händelsen att göra.

Citat:
Ursprungligen postat av vanddigomx
låter som överfallsvåldtäkt, i denna kyla, inget förvånar mig längre

Araber med mikropenisar som våldtar i -15 grader
Citera
2024-01-09, 11:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blackmonk
Men den som vart utsatt var bara extremt lik honom. Så är mitt tips att man flyttar från gottsunda extremt snabbt.

vad heter Knogis?
Citera
2024-01-09, 11:25
Medlem
A32s avatar
Citat:
vad heter Knogis?
Mohammed Knogis Almasri
Citera
2024-01-09, 11:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blackmonk

Hur många chanser får han? Helt obegripligt att han klarar sig gång på gång killen måste dubbelspels med polisen annars har han fan mest tur i världen denna Knogis hans namn dyker upp i varenda tråd så fort det är mordförsök i Uppsala
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in