Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-12-14, 10:34
Medlem
Någon som vet om de överklagade? O isåfall vilka,eller vilken`?
Citera
2023-12-19, 10:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oldlord
Nej han har även varit med i en fastighetsaffärer på Essvik, där P*ter och han hade en en mail kontakt om priserna ifrån andra intressenter. Då kom dom överens om att lägger du det här priset så är lokalerna dina.
En man i den kalibern 44 styrelseuppdrag har helt klart koll på hur fel de är att göra affärer på de viset. + att lgh i stan ansågs vara en muta/betalning för Essviks affären.

Han är helt klart en stor profil inom näringslivet Sundsvall. Och har flertalet av mina egna vänner anställda i sina bolag. Jag själv hade varit högst obekväm med att ha en företagsledare som jobbar på detta vis.
Ja just det, var där i Essvik som också SKOJAREN Johan V*N E*S var inblandad, åkte fast och blev dömd för Amfetamin i somras…..vilken clown!!
Citera
2023-12-19, 19:17
Medlem
Dilkingtons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JCederlof
Ja just det, var där i Essvik som också SKOJAREN Johan V*N E*S var inblandad, åkte fast och blev dömd för Amfetamin i somras…..vilken clown!!

Du misslyckades ganska stort med dina asterisker. Ja, han åkte fast för det. Det förvånade mig att det var amfetamin. Hade det varit kokain så hade jag inte blivit förvånad alls.

På vilket sätt är han en skojare?
Citera
2024-01-02, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dilkington
Du misslyckades ganska stort med dina asterisker. Ja, han åkte fast för det. Det förvånade mig att det var amfetamin. Hade det varit kokain så hade jag inte blivit förvånad alls.

På vilket sätt är han en skojare?

Han kallas för svindlare, allanballan och umgås med grovt kriminella…..
Citera
2024-01-02, 20:25
Medlem
Citat:
Mytoman och notoriskt otrogen, listan går att göra hur lång som helst….
Citera
2024-01-03, 07:37
Medlem
Dilkingtons avatar
Citat:

Citat:
Mytoman och notoriskt otrogen, listan går att göra hur lång som helst….

Listan är lång säger du, men du har noll konkret att komma med. Det hela känns off topic från tråden också såvida du inte kan ge mer info kring affären med den fd chefen.

Hans hus verkar ju rätt ok ändå. Säker att du inte bara är avundsjuk?
Citera
2024-01-03, 09:04
Medlem
nitro99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tacete
https://gofile.cc/ABQp/skifu-fup.pdf Kolla om det funkar.

någon som har en som funkar?
Citera
2024-01-04, 20:35
Medlem
Citat:
Listan är lång säger du, men du har noll konkret att komma med. Det hela känns off topic från tråden också såvida du inte kan ge mer info kring affären med den fd chefen.

Hans hus verkar ju rätt ok ändå. Säker att du inte bara är avundsjuk?

Är inte intresserad av hur personen bor, inte intressant, antar att han bor i en stia.
Noll konkret eller inte, så arbetar jag inte på ekobrott, det är deras arbete.
Citera
2024-01-04, 21:51
Medlem
Dilkingtons avatar
Citat:
Är inte intresserad av hur personen bor, inte intressant, antar att han bor i en stia.
Noll konkret eller inte, så arbetar jag inte på ekobrott, det är deras arbete.

Så du vet alltså ingenting om honom, men ändå allt smaskigt. Låter som skvaller.
Tack, adjö, åter till topic
Citera
2024-01-05, 16:31
Medlem
Är den Johxn vXn Essen som driver alla NSI invest företag som åkte dit på amfetamin?
Citera
2024-01-07, 14:08
Medlem
Citat:
Så du vet alltså ingenting om honom, men ändå allt smaskigt. Låter som skvaller.
Tack, adjö, åter till topic
Tålamod…..
Citera
2024-01-08, 08:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Doan182
Är den Johxn vXn Essen som driver alla NSI invest företag som åkte dit på amfetamin?
Driver är en annan person som gör, han själv springer väl mest runt med svett i pannan på stan om dagarna.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback