2024-01-03, 04:25
Medlem
theshades avatar
Jag börjar känna mer och mer att det absolut sämsta som har skett för kvinnor i världshistorien var att de fick rösträtt. Och att de fick det var säkert bara för att någon man med hög hatt skulle få igenom sin egen politik. Kvinnor sätter käppar i hjulen för sig själva konstant. De mest feministiska kvinnorna stöttar ju islam, som öppet förtrycker kvinnor. Det kan inte bli mer bakvänt och idiotiskt än så.

Känslomässigt styrda så dras de till ideologier och fantasier om att de ska kunna allt som män kan, de ska minsann vara med och bestämma och släcka bränder och sånt som att det är en jävla lekstuga där alla ska turas om att få leka brandman. Och sen kommer verkligheten ikapp och det blir en jävla käftsmäll. Brudar som står och gråter när de ska klättra upp för brandstegen, brudar som gråter för att de inte skaffat barn i tid.

Det säger en del både om kvinnor och om feminismen att ideologin lurar bort dem från deras natur. Naturen är ju iofs feminismens främsta fiende eftersom det i naturen finns en tydlig hierarki och rovdjur äter bytesdjur helt utan hänsyn till bytesdjurens rättigheter osv.

Alexander Bard sade det bra när han sade att feministerna vill att hela världen ska bli ett dagis. Alla ska få leka med alla leksaker och allt ska vara rättvist och sen tar vi fruktstund och sjunger en sång om att alla är lika värda. Men sanningen är inte vad du vill att den ska vara...
Citera
2024-01-03, 07:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Är det inte bättre att bara ha ett alternativ att rösta på som i Nordkorea? Då får alla rösta men ingen kan rösta fel.
Nej, det tycker jag inte. Men höjer man rösträtten till 30 så kommer denna sorts människor minska i antal.
Citera
2024-01-03, 07:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Och på vilket vis menar du att indragen rösträtt för kvinnor, skulle göra att de lättare blev mammor? Makes no sense. Melissa hade i övrigt ett inneboende behov av självständighet. Hon är dessutom inte feminist. Men har varit hemmafru. Inget av detta hjälpte henne särskilt mycket... Hon ville ändå inte ha barn. Förens hon träffade rätt man att få barn med, som gav henne självständighet. Tyvärr var han för gammal.
Detta var en avstickare då jag menade på att kvinnor är mycket mer mottagliga för destruktiv propaganda än vad män är. Och detta samhälle uppmuntrar kvinnor till att skaffa barn sent.
Nej, jag tycker inte att man ska dra in rösträtten för kvinnor. Däremot bör man ständigt informera om hur samhället försämrats på alla plan under vänsterliberalismen. Kanske kan kvinnor (och du) börja tänka då? Jag vet inte?

Citat:
Givetvis behöver detta införas i USA också, så att Melissa kan rösta rätt. Hade hon bara kunnat rösta rätt, hade hon nog haft barn nu. För på något magiskt vis hade nog det inneburit att hon träffat make nummer 2 när hon var yngre. jag vet inte hur. Men censuria vet nog.
Dessa problem fanns inte förr. Märkligt, tycker du inte?
Citera
2024-01-03, 09:50
Medlem
Tangentinkontinenss avatar
Citat:
Min Melissa?! Du skriver alltså i en tråd, utan att ens ha kollat på länkarna i trådstraten.
Hela den här tråden skapades pga. Melissa, det är Melissa tråden handlar om. Så jag föreslår att du kolla in länkarna. Finns tom. länkar i länkarna till videos där Melissa själv pratar.

Och Melissa är inte feminist. Hon säger detta själv i en video med henne.

Jomenvisst lilla gumman!
Bara otur att tråden inte skapades i melissaforumet.

Som jag sade, jag behöver inte kolla länkarna.
Vad en radikalfeminiserad kvinna säger själv, är väldigt sällan vad hon verkligen menar/avser.

Horkärringen är barnlös och ödelagd. Hon klarade inte ens av att göra vad de mest enkla organismer gör utan att ens äga ett medvetande.
Hon är inte bara en skamfläck för livet i sig, hon drar skam över alla sina förfäder som kämpat för att överleva och sina barns överlevnad.
Hon är mörkret. Släpp fanstyget och låt na dö ut.
Citera
2024-01-03, 11:01
Medlem
Tangentinkontinenss avatar
Något som härskar denna trådens ämne är:
Vad en kvinna säger att hon vill, är sällan vad hon verkligen vill. Vad den kvinnan verkligen vill, är sällan vad den kvinnan verkligen behöver.

Kvinnor bör sätta sig ned och lyssna på MGTOWs om deras gynocid. Några kvinnor borde kunna se bortom sin interna "cope" och sedan bränna feminismen till grunden.
Kvinnor behöver satsa på en total utrotning av bl.a. feminism.

Samhället, mänskligheten mm. är redan gynocentrerad utan feminism.

Vidare kan man konstatera att kvinnor bidrar minst till samhället.
Att då inte ens bidra med nya generationer, är en parasitism långt värre än att inte bidra i nutid.
Vem skall ta hand om dig när du åldras och behöver mer än någonsin???
Någon annans barn???

Rättvisan här i detta liv är hur det ofta slutar. Ensamheten.
Slutskedet på livet skall tydligen vara riktigt hemskt enl. de som ser kropparna innan de bränns. Blåmärken, fysisk trasighet mm.
Som en kicker på det, så skall ni tas omhand av islamister mm.
Senast redigerad av Tangentinkontinens 2024-01-03 kl. 11:25.
Citera
2024-01-03, 11:49
Moderator
Strix m/94s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
Tusentals fler människor har lärt sig svenska Uven, än som skulle ha sett om vi inte haft invandring, så knappast så att svenska skulle minska. "inom en generation" skriver du, skulle alltså svenskan vara hotad? är du helt? Svenska må vara en litet språk i världen, men! det har alltså varit betydligt mindre än vad det är idag utan att för den skull försvunnit. Du uppvisar bara sanslös förvirring.

Suck!
Detta är väl beskrivet redan. Som jag skrev, är det dels invandring, dels engelskan. Läs gärna nedan:
https://kvartal.se/artiklar/hotet-mot-det-svenska-spraket/
https://kvartal.se/artiklar/det-orattvisa-spraket/
https://kvartal.se/artiklar/hotet-mot-svenskan-som-akademiskt-sprak/

Citat:
Det krävs rätt många människor för mänsklig reproduktion, återigen för tredje gången, mänskliga reproduktion är inte enkom att en kvinna klämmer ur sig ett spädbarn och så är allt klappat och färdigt.

Nej, det räcker sannolikt med ngra tusen, men framför allt räcker det med några tusen män för fortplantning och samtidigt undvika inavel. Omhändertagandeorganisationen runt omkring är förstås en annan sak.

Citat:
DU vill återinföra tvång...så nog fan handlar det om tvång för dig.

Suck, igen.
Citera
2024-01-03, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av censuria
Man borde dra in rösträtten från en hel del skulle jag vilja säga. Majoriteten av kvinnorna, i synnerhet de yngre. Och en del "män", alla tillhörande den yngre skaran som försöker imponera på nämnda kvinnor.
Kvinnor brukar nyktra till när de fått barn, när de fått sitt uppvaknande "Va? Ska mitt barn ska växa upp i det här?"
Ja, men exakt -- dra in rösträtten för amla dom inte röstar som du.
Citera
2024-01-03, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tangentinkontinens
Något som härskar denna trådens ämne är:
Vad en kvinna säger att hon vill, är sällan vad hon verkligen vill. Vad den kvinnan verkligen vill, är sällan vad den kvinnan verkligen behöver.
"Muh, women bad."

Suck.

Jsg har sagt det förr, men måste säga det igen; antifeministerna har blivit de nya Tumblr-TERF:sen från förra årtiondet; ni låter exakt likadant.

Citat:
Kvinnor bör sätta sig ned och lyssna på MGTOWs om deras gynocid.
Criiinge.

Citat:
Några kvinnor borde kunna se bortom sin interna "cope" och sedan bränna feminismen till grunden.
Kvinnor behöver satsa på en total utrotning av bl.a. feminism.

Samhället, mänskligheten mm. är redan gynocentrerad utan feminism.

Vidare kan man konstatera att kvinnor bidrar minst till samhället.
Att då inte ens bidra med nya generationer, är en parasitism långt värre än att inte bidra i nutid.
Vem skall ta hand om dig när du åldras och behöver mer än någonsin???
Någon annans barn???

Rättvisan här i detta liv är hur det ofta slutar. Ensamheten.
Slutskedet på livet skall tydligen vara riktigt hemskt enl. de som ser kropparna innan de bränns. Blåmärken, fysisk trasighet mm.
Som en kicker på det, så skall ni tas omhand av islamister mm.
Det är du som cope:ar här.
Citera
2024-01-03, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sardellini
Ja, men exakt -- dra in rösträtten för amla dom inte röstar som du.
Nej, du kan fortfarande rösta som du vill. Men du måste ha fyllt 30. Så du får vänta 10 år till.
Men just nu har din sort allt att vinna på detta, då dagens ungdomar tenderar att rösta mer konservativt än föregående generation.
Citera
2024-01-03, 18:22
Medlem
Citat:
Detta var en avstickare då jag menade på att kvinnor är mycket mer mottagliga för destruktiv propaganda än vad män är.

HAHAHAHAHAHA.

Vilka sprider rödpillermisogyny och utför incelterrorism? Vilka går med i NMR och ISIS? Vilka utför skolskjutningar och pågående gängkrkg? Vilka sprider könsbaserat hat här?

Nu tror jag inte att benägenhet att falla för "destruktiv propaganda" är könsbaserad, men för den som tror det tycks verkligheten tydligt peka mot att män är svagare för det.

Citat:
Och detta samhälle uppmuntrar kvinnor till att skaffa barn sent.

Nej, det uppmuntrar kvinnor att skaffa barn när de själva vill och det är ett uttryck gör ett fritt och civiliserat samhälle och således något som måste försvaras.

Citat:
Nej, jag tycker inte att man ska dra in rösträtten för kvinnor. Däremot bör man ständigt informera om hur samhället försämrats på alla plan under vänsterliberalismen. Kanske kan kvinnor (och du) börja tänka då? Jag vet inte?
När ska konsetvativa sluta bitcha om detta? Börjar bli tröttsamt nu.

Mitt tips om ni vill locka flera kvinnliga väljare: sluta hata dem.

Citat:
Dessa problem fanns inte förr. Märkligt, tycker du inte?
Nej.
Senast redigerad av sardellini 2024-01-03 kl. 18:38.
Citera
2024-01-03, 18:23
Medlem
Citat:
Nej, du kan fortfarande rösta som du vill. Men du måste ha fyllt 30. Så du får vänta 10 år till.
Men just nu har din sort allt att vinna på detta, då dagens ungdomar tenderar att rösta mer konservativt än föregående generation.
Då får jag faktiskt rösta.
Citera
2024-01-03, 18:33
Medlem
Citat:
HAHAHAHAHAHA.

Vilka sprider rödpillermisogyny och utför incelterrorism? Vilka går medi NMR och ISIS? Vilka utför skolskjutningar och pågående gängkrkg? Vilka sprider könsbaserat hat här?

Nu tror jag inte att benägenhet att fslla för "destruktiv propaganda" är könsbaderad, men för den som tror det tycks verkligen tydligt peka mot att män är svagare för det.

Många + till dig där
Jag räknar dock inte de män du radade upp där för människor ens.
Jag syftade på propaganda riktad från stat/media.

Citat:
När ska konsetvative sluta bitcha om detta? Börjar bli tröttsamt nu.
Det är sant, du var inte med innan 90-talet så du har ingen aning. Samhället var betydligt bättre förut på i princip samtliga plan. Hela världen såg oss som ett föredöme. Det var den gamla socialdemokratin som gjorde den så bra.

Citat:
Mitt tips om ni vill locka flera kvinnliga väljare: sluta hata dem.
Nej.
Jag hatar inte kvinnor, verkligen inte. Men jag hatar de som utnyttjar dem, och leder både dem och oss andra i fördärvet. Som vänder oss emot varandra. Rockefeller tex.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in