Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2023-05-18, 11:03
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ConspiracyEyes
Har du inte sett vänster-extremister i USA på video? Har du missat alla antifa och BLM-upplopp som har ägt rum där under en väldigt lång tid?

Jag tror inte riktigt att du förstår vad vänster-extremister är. Dessutom tycker jag inte att du är det minsta lilla saklig. Ditt enda mål här på FB verkar vara att försöka förolämpa alla som på något sätt försvarar Trump, MAGA-supporters, eller någonting som populister, nationalister, konservativa, och till viss del centrister gillar. Ditt sätt att försöka förolämpa dem på är på en 14 årings nivå, och ditt sätt att använda det svenska språket på är väldigt illa.
SÅ du kör bekräftelsebias och inbillar dig du har en poäng, de är fortfarande sjukligt få, så varför drar du in alla som inte håller med dig och är kommunister och vänsterextrema?????
Men förstår du vill projicera bort MAGA-sektens dito.
BLM är fredliga, du väljer där att dra en skiljelinje och när BLM gått hem, och sen butar ihop dessa till en.

Nu vet jag inte riktigt varför du ropar dig hes över något som är knappt finnbart.
Det mer intressanta är att det jag sade tidigt om elon och att han skulle göra sekten arga, det verkar ske och uppfylla min förutsägelse.
Så allt vi får göra är att vänta på besluten trilla in.

Dock en sak som elon lovade, det var att göra sig av med trollkonton, och det väntar vi fortfarande på.
Men jag misstänker de fattat om vi ska tjäna pengar, så måste vi ha de som ljuger kvar.
Så det var en besvikelse elon inte vågade göra, men vem vet, kanske kommer senare, men känns dock mindre troligt idag än när elon sade detta, kanske han bara ljög också.
Citera
2023-05-18, 11:17
Medlem
ConspiracyEyess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
SÅ du kör bekräftelsebias och inbillar dig du har en poäng, de är fortfarande sjukligt få, så varför drar du in alla som inte håller med dig och är kommunister och vänsterextrema?????
Men förstår du vill projicera bort MAGA-sektens dito.
BLM är fredliga, du väljer där att dra en skiljelinje och när BLM gått hem, och sen butar ihop dessa till en.

Nu vet jag inte riktigt varför du ropar dig hes över något som är knappt finnbart.
Det mer intressanta är att det jag sade tidigt om elon och att han skulle göra sekten arga, det verkar ske och uppfylla min förutsägelse.
Så allt vi får göra är att vänta på besluten trilla in.

Dock en sak som elon lovade, det var att göra sig av med trollkonton, och det väntar vi fortfarande på.
Men jag misstänker de fattat om vi ska tjäna pengar, så måste vi ha de som ljuger kvar.
Så det var en besvikelse elon inte vågade göra, men vem vet, kanske kommer senare, men känns dock mindre troligt idag än när elon sade detta, kanske han bara ljög också.
BLM är fredliga? Hahaha. Det värsta är att jag tror inte att du trollar med detta. Jag tror att du följer CNN, och när de säger att alla "demonstrationerna var fredliga", trots att alla kunde se brinnande hus i bakgrunden, och att vittnesmålen om grovt våld har haglat in, tror jag att du tror på vad de säger. Men enligt dig var jan 6 en riktigt big deal, eller hur? Det var däremot en våldsam demonstration, eller hur? Alla BLM-demonstrationer var fredliga, men jan 6 var ett "våldsamt försök till en statskupp där Trump försökte ta över USA med hjälp av obeväpnade demonstranter".

Är du ute efter något slags pris för att du sa att Elon kommer att göra något som gör MAGA-supporters arga, eller vad är grejen? Elon är en centrist, dvs han är varken vänster eller en MAGA-supporter. Därför är det inte så konstigt att han förr eller senare säger eller gör något som gör någon av dessa sidor arga. Vad är du ute efter med detta?

Jag tror att du drivs av en enda sak Klyban, och det är ditt hat mot Donald Trump. Ingenting annat. Det är därför vi kallar det för TDS. Det är som en slags besatthet hos er. Tom nu, ca 3 år efter att han steg ner som president, finns det en del som dig, som fortfarande är totalt besatta av honom.
Citera
2023-05-18, 11:41
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ConspiracyEyes
BLM är fredliga? Hahaha. Det värsta är att jag tror inte att du trollar med detta. Jag tror att du följer CNN, och när de säger att alla "demonstrationerna var fredliga", trots att alla kunde se brinnande hus i bakgrunden, och att vittnesmålen om grovt våld har haglat in, tror jag att du tror på vad de säger. Men enligt dig var jan 6 en riktigt big deal, eller hur? Det var däremot en våldsam demonstration, eller hur? Alla BLM-demonstrationer var fredliga, men jan 6 var ett "våldsamt försök till en statskupp där Trump försökte ta över USA med hjälp av obeväpnade demonstranter".

Är du ute efter något slags pris för att du sa att Elon kommer att göra något som gör MAGA-supporters arga, eller vad är grejen? Elon är en centrist, dvs han är varken vänster eller en MAGA-supporter. Därför är det inte så konstigt att han förr eller senare säger eller gör något som gör någon av dessa sidor arga. Vad är du ute efter med detta?

Jag tror att du drivs av en enda sak Klyban, och det är ditt hat mot Donald Trump. Ingenting annat. Det är därför vi kallar det för TDS. Det är som en slags besatthet hos er. Tom nu, ca 3 år efter att han steg ner som president, finns det en del som dig, som fortfarande är totalt besatta av honom.
Förstår du lägger orden i munnen på mig, då jag inte säger det du vill och att dina fantasier int etål saklighet.
Så jag är väl kommunist då

Vi får se om elon gör som utlovat, men som sagt vad, jag förutspådde elon skulle göra detta med tiden.
Själv är jag mest förvånad att folk är på skräpet från början.
Undrar varför elon backade ifrån att göra sig av med fakekonton/trollkonton.
Och nej, vi alla vet att elon inte är en centrisk politiker, för då hade du kallat han för kommunist och vänsterextrem, du vet det som du gör med alla som inte håller med dig i dina fantasier.

Dock tror jag elon är all over i politiken, men mer koncentrerad mot högern.
Citera
2023-05-22, 10:10
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tillfkonto12
Helt obeaktat WEF-tramset; han är en opportunist. När demokraterna satt vid makten var det dem har smörade för. Han känner av vindarna och sätter segel.
Jupp. Och just nu är WEF-gubbarna hans bästisar som förespråkar elbilar.
Citera
2023-05-22, 23:46
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quackenbush
Vad MAGA-högern tycker kan vi strunta i. Den här gruppen är numera irrelevant i det stora hela. Trumpen kommer inte att komma i närheten av en nominering så den här gruppens blotta existens kommer bara att sätta krokben för GOP så varför ska vi intressera oss för vad de för tillfället gnäller om?

Bokmärk ovan citat 😂
Citera
2023-05-27, 11:08
Medlem
Ghibellinos avatar
MAGA-folket är skeptiska gentemot Elon Musk. Detta framgår om man följer deras huvudportal, Steve Bannon's War Room, på Rumble.
Citera
2024-01-01, 04:21
Medlem
M.Muratis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tillfkonto12
Helt obeaktat WEF-tramset; han är en opportunist. När demokraterna satt vid makten var det dem har smörade för. Han känner av vindarna och sätter segel.
Nog känner han alltid av vindarna. Det ryktas att värdet på X har sjunkit med över 70% sedan han tog över. Enligt uppgifter var det bara ned 60% innan han bad annonsörer att dra åt helvete. Så vi kan säga säkert att vinden har tagit rejält. Så pass mycket faktiskt att stormvarningarna ljuder högt nu.
Citera
2024-01-01, 21:25
Avstängd
Mcconneys avatar
The economist förutspår att elon konkar X i år.

GOP förlorar sitt främsta propaganda vapen inför valet i 2024.

MAGA =inte ens "riktiga amerikaner" bryr sig längre
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in