Citat:
SÅ du kör bekräftelsebias och inbillar dig du har en poäng, de är fortfarande sjukligt få, så varför drar du in alla som inte håller med dig och är kommunister och vänsterextrema?????Har du inte sett vänster-extremister i USA på video? Har du missat alla antifa och BLM-upplopp som har ägt rum där under en väldigt lång tid?
Jag tror inte riktigt att du förstår vad vänster-extremister är. Dessutom tycker jag inte att du är det minsta lilla saklig. Ditt enda mål här på FB verkar vara att försöka förolämpa alla som på något sätt försvarar Trump, MAGA-supporters, eller någonting som populister, nationalister, konservativa, och till viss del centrister gillar. Ditt sätt att försöka förolämpa dem på är på en 14 årings nivå, och ditt sätt att använda det svenska språket på är väldigt illa.
Jag tror inte riktigt att du förstår vad vänster-extremister är. Dessutom tycker jag inte att du är det minsta lilla saklig. Ditt enda mål här på FB verkar vara att försöka förolämpa alla som på något sätt försvarar Trump, MAGA-supporters, eller någonting som populister, nationalister, konservativa, och till viss del centrister gillar. Ditt sätt att försöka förolämpa dem på är på en 14 årings nivå, och ditt sätt att använda det svenska språket på är väldigt illa.
Men förstår du vill projicera bort MAGA-sektens dito.
BLM är fredliga, du väljer där att dra en skiljelinje och när BLM gått hem, och sen butar ihop dessa till en.
Nu vet jag inte riktigt varför du ropar dig hes över något som är knappt finnbart.
Det mer intressanta är att det jag sade tidigt om elon och att han skulle göra sekten arga, det verkar ske och uppfylla min förutsägelse.
Så allt vi får göra är att vänta på besluten trilla in.
Dock en sak som elon lovade, det var att göra sig av med trollkonton, och det väntar vi fortfarande på.
Men jag misstänker de fattat om vi ska tjäna pengar, så måste vi ha de som ljuger kvar.
Så det var en besvikelse elon inte vågade göra, men vem vet, kanske kommer senare, men känns dock mindre troligt idag än när elon sade detta, kanske han bara ljög också.