Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-12-29, 10:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hulken52
Ja kan bara hålla med

Det såg man bara kring deras pappa död, hur dom bråkar med han syskon vänner mm öppet på nätet

Hänger ut folk hit & dit och går det ej som dom vill anmäler dom folk för sin egen vining skull sen skiter dom i hur det går

Det har jag trott länge att hon har för något står ej rätt till

👍Exakt!
Citera
2023-12-29, 11:54
Medlem
Citat:
Jo han ska ha skrivit på det inom 14 dar sen vet man inte vad N hittar på. Den människan litar jag inte ett skit på

Han har fortfarande inte fått se sin dotter
Citera
2023-12-29, 12:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hello87
Han har fortfarande inte fått se sin dotter

Enl. en följare på CN.

"Om N anmält A för våld i hemmet/stryptag etc.,? så kontaktas Socialtjänsten av Polisen.
Polisen med Socialtjänsten kan besluta om kontaktförbud så länge anmälan/fallet är under utredning/rättsprocess".

Stämmer detta???
Om det stämmer så kan en anmälan/ett domslut ligga till grund för att inte A träffar dottern i nuläget.

N. Skrev i ett av de senare försvars-inläggen något i stil med: "& det är inget som går att påverka".......

Hur skall detta tolkas? Någon som vet mer?
Senast redigerad av Artmovie 2023-12-29 kl. 13:29.
Citera
2023-12-29, 14:41
Medlem
Citat:
Jepp hon la upp en bild som vara i 25 min sen tog hon bort den hennes bror hade skrivit åh äntligen får jag rå om denna lilla tjej medans mamma är ute togs oxå bort . Och efter 1 timme lägger mamman upp en bild att det är så fint att se kärleken mellan dessa 2 N och dottern och skriver en text är så underbart att jag fått vara deaktigt från start med Chiara och mormor ska göra allt är dig

Därför jag missade då den låg ute för kort tid 😆 mormor inlägget såg jag dock 🥲
Citera
2023-12-29, 14:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Artmovie
Enl. en följare på CN.

"Om N anmält A för våld i hemmet/stryptag etc.,? så kontaktas Socialtjänsten av Polisen.
Polisen med Socialtjänsten kan besluta om kontaktförbud så länge anmälan/fallet är under utredning/rättsprocess".

Stämmer detta???
Om det stämmer så kan en anmälan/ett domslut ligga till grund för att inte A träffar dottern i nuläget.

N. Skrev i ett av de senare försvars-inläggen något i stil med: "& det är inget som går att påverka".......

Vad står CN för?
Citera
2023-12-29, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Liverpaenpinne
Vad står CN för?

Clue News
Citera
2023-12-29, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Artmovie
Enl. en följare på CN.

Stämmer detta???

Va inte anmälan nedlagd pga brist på bevis?

Sen är de alltid extra hårt med våld i hemmet OM barnet finns där
Citera
2023-12-29, 16:26
Medlem
Citat:
Va inte anmälan nedlagd pga brist på bevis?

Sen är de alltid extra hårt med våld i hemmet OM barnet finns där

Trodde oxå det var nedlagt! Men man kan nog överklaga beslutet! Tror det är förvaltningsrätten som det skickas till!
Senast redigerad av Britney12356 2023-12-29 kl. 16:46.
Citera
2023-12-29, 18:01
Medlem
Nytt inlägg från N där hon visar hela magen med ett part relativt låga trosor. Nu vet jag inte hur långt ner man snittar, tydligen riktigt långt ner enligt vissa, för här syns ingenting.
Texten är "2,5 weeks postpartum!! The female body is absolutely incredible🫶🏼"

Hon får nu en hel del kritik om kroppshets och att hon är skrytsam, en del tänker avfölja för att hon inte är en bra förebild.
Detta ger ju en ännu bättre bild av det många av oss redan sett.

Något jag däremot inte sett efter tösen föddes är någon info om hur stor hon var vid födelsen. Det om något brukar väl nya föräldrar vilja berätta. Längt och vikt på den lilla verkar inte intressant, endast hur hon själv ser ut.
Senast redigerad av hoppfulltant 2023-12-29 kl. 18:05.
Citera
2023-12-29, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hoppfulltant
Nytt inlägg från N där hon visar hela magen med ett part relativt låga trosor. Nu vet jag inte hur långt ner man snittar, tydligen riktigt långt ner enligt vissa, för här syns ingenting.
Texten är "2,5 weeks postpartum!! The female body is absolutely incredible🫶🏼"

Hon får nu en hel del kritik om kroppshets och att hon är skrytsam, en del tänker avfölja för att hon inte är en bra förebild.
Detta ger ju en ännu bättre bild av det många av oss redan sett.

Något jag däremot inte sett efter tösen föddes är någon info om hur stor hon var vid födelsen. Det om något brukar väl nya föräldrar vilja berätta. Längt och vikt på den lilla verkar inte intressant, endast hur hon själv ser ut.

Då har de förmodligen snittat väldigt långt ner vilket de inte hinner om de är akut snitt egentligen. Jag har snittats två gånger. Kunde inte gå med så tighta jeans som tryckte på. Tyckte de gjorde ont, var väldigt öm där också. Men hon är väll ung och har bra läkekött kanske…

Nej det är märkligt med tanke på hur mycket hon delar med sig annars.

Vad såg du inlägget
Citera
2023-12-29, 18:49
Medlem
Citat:
Då har de förmodligen snittat väldigt långt ner vilket de inte hinner om de är akut snitt egentligen. Jag har snittats två gånger. Kunde inte gå med så tighta jeans som tryckte på. Tyckte de gjorde ont, var väldigt öm där också. Men hon är väll ung och har bra läkekött kanske…

Vad såg du inlägget

Instagram...
Är varken pryd eller någon moral-predikare när det gäller kroppar och ideal. N har återhämtat sig väldigt bra efter ett kejsarsnitt och när man ammar mycket är det lätt att man går ner i vikt, vilket jag själv gjorde om man inte riktigt hinner "äta ikapp"😁

Däremot så blir man inte särskilt imponerad av det bekräftelsebehov N visar genom att tucha sina titts, flukta in sin egen läckerhäck och puta med läpparna som en porrstjärna.....
Den nya "Mammarollen" har med all kraft flugit all världens väg....🤮 Jaget före laget....
Citera
2023-12-29, 18:51
Medlem
Citat:

Vad såg du inlägget

Det var på IG för 1 tim sedan. N har redan gått i försvar i sin händelse där hon säger att hon fått så mycket hatkommentarer och att hon tycker det är så fel och att hon varit så väldigt vältränad innan graviditeten och att det är så hennes kropp ser ut. Hon säger också att hon tycker det är såå fel med allt hat och att man i stället kan sprida lite kärlek.
Sedan avslutar hon med en bild på sinn mamma J med henne i knäet när hon är 2v (tycker hon ser äldre ut) och att hon också var smal.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback