2023-12-22, 12:33
Medlem
Å jag har försökt få bort henne i två år!!! Det är en skit människa en vuxen kvinna med 12 årigt tänkande hon är obehaglig!!!
Hade jag bott närme så hade jag varit utanför hennes dörr varje dag ,för emilie är så rädd för alla!!! Jag hörde att hon har visst varit med killar men det hände något med en kille så hon leker att hon är öebb!!!
Hon är inte oskuld hur mycket ni än tror det jag vet att hon har varit med ett antal mörkhyade män!!!Så hon skall inte påstå att aldrig haft k.... i sig !!!
2023-12-22, 12:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thrudel
Å jag har försökt få bort henne i två år!!! Det är en skit människa en vuxen kvinna med 12 årigt tänkande hon är obehaglig!!!
Hade jag bott närme så hade jag varit utanför hennes dörr varje dag ,för emilie är så rädd för alla!!! Jag hörde att hon har visst varit med killar men det hände något med en kille så hon leker att hon är öebb!!!
Hon är inte oskuld hur mycket ni än tror det jag vet att hon har varit med ett antal mörkhyade män!!!Så hon skall inte påstå att aldrig haft k.... i sig !!!

Ja chrille köpte ju hennes fitta för 5000 och han skröt som fan till en vän det. Ska ladda upp den konversationen jag fick tag på.
2023-12-22, 12:43
Medlem
Hej Emelie, det har varit en insamling på Tiktok, pengarna skulle gå till någon som verkligen behövde nu i jul, till julmat tex.
Vem kan det vara som Tiktokorna vill ge en extra fin jul🤔
2023-12-22, 14:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DaKaTzU8-2
//Svar på tal men Ojoj då vad Chrille och Emelie bryr sig ju så mycket om erat skit snack alltså det är bara patetiskt att ens läsa detta tragiska i era liv som måste hata på oskyldiga människor för att själva må bättre i det Svenska samhället och förstöra för andra människor istället för att ta reda på ren fakta först innan ni öppnar käften och börjar skrika och gapa stort på andra människor istället för att se era egna fel först så måste ni gå på två personer allihopa för att ni ska kunna gå utanför dörren och må bra.! Hoppas det känns bra att varje dag hata på två personer så mycket varje dag grattis ni har vunnit en traktor i att själva bli totalt idiot förklarad för resten av era egna Patetiska liv av både Chrille och Emelie.!!!!!

Lustigt att du säger att du tycker att vi borde ta hand om våra problem när vissa av personer vill ge tips och tricks! Och får dessa människor tack för den omtanken från Emelie eller Chrille? Nej!
Ursäkta mig men Chrille har ju sagt att han har haft ett förhållande med en person som påstods vara äldre, men det visa sig personen var yngre. Han försa sig själv i den liven med fligan. Plus att han har inte vart så mycket bra på att argumentera precis som Emelie, det är personangrepp efter personangrepp.
Allvarligt talat de två kanske ska själva söka hjälp istället för att gnälla på internet, sen om man inte kan ta emot hjälpen håll då tyst om det man gnäller om. Jag fattar att det är jobbigt, men wtf patetiska?! Sluta lura i mig att dessa två har det värre än någon annan. DET FINNS HJÄLP ATT FÅ EMELIE OCH CHRILLE FÖR ERA PROBLEM!
2023-12-22, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Von.pigpelt
Ja något är ifrån det vanliga med muppen, kollade hennes insta var 14h sedan hon la ut en riktigt osmaklig bild i vanlig ordning (likt gräddrumpans klädsel.) och skev vi ses inatt.

https://imgur.com/a/nIme8fD

Liknar för fan en riktigt avdankad gammal transa som precis krupit upp ur ett träsk och råkade få med sig nån halvrutten växt på huvudet
2023-12-22, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ver1212
Hej Emelie, det har varit en insamling på Tiktok, pengarna skulle gå till någon som verkligen behövde nu i jul, till julmat tex.
Kan man se insamlingen någonstans?
2023-12-22, 21:23
Medlem
HawkHills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av janibollen
Kan man se insamlingen någonstans?
Den enda insamlingen jag sett var till en ensamstående mamma med en son . Hon bad inte om pengar utan folk ville hjälpa ändå . Så nu får de lite julmat och någon klapp
2023-12-22, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ver1212

Nej det var inte till fittnyllet, utan till en ensamstående mamma. Målet var inte någon stor summa, utan bara till extra god mat och snacks.
2023-12-22, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lostieina20
Lustigt att du säger att du tycker att vi borde ta hand om våra problem när vissa av personer vill ge tips och tricks! Och får dessa människor tack för den omtanken från Emelie eller Chrille? Nej!
Ursäkta mig men Chrille har ju sagt att han har haft ett förhållande med en person som påstods vara äldre, men det visa sig personen var yngre. Han försa sig själv i den liven med fligan. Plus att han har inte vart så mycket bra på att argumentera precis som Emelie, det är personangrepp efter personangrepp.
Allvarligt talat de två kanske ska själva söka hjälp istället för att gnälla på internet, sen om man inte kan ta emot hjälpen håll då tyst om det man gnäller om. Jag fattar att det är jobbigt, men wtf patetiska?! Sluta lura i mig att dessa två har det värre än någon annan. DET FINNS HJÄLP ATT FÅ EMELIE OCH CHRILLE FÖR ERA PROBLEM!

Jag tror ändå det finns hopp för Chrille, han har föräldrar och vänner som verkligen bryr sig om honom.
Bumbi är helt säkert avundsjuk på att Chrille har folk omkring sig , som bryr sig om honom.

Det finns verkligen INGEN som tycker om Bumbi.
Fick folk två val
1. Trampa ihjäl en myra
Eller
2. Trampa ihjäl Bumbi
Så hade 99% av alla, hellre trrampat ihjäl Bumbi än skadat en liten myra
2023-12-22, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Weezl
Så det där är vad hon anser är en sexig outfit? Dör av skratt, ser ut som ett dagisbarn på fyllan 🤣 Blir mer och mer lik Gräddis faktiskt!

så där skulle en 12 årig tjej klä sig om hon skulle klä sig i en sexig outfit. fy fan
2023-12-22, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swesolider
så där skulle en 12 årig tjej klä sig om hon skulle klä sig i en sexig outfit. fy fan

Tur för tokan att det finns perversa killar som tänder på det åbäket.
Jag är en kvinna, men jag kan ha åsikter om vad som är vackert och sensuellt.
På en skala 1-10 skulle Bumbi hamna på -10.
Jag tror till och med ösregnet Gräddrumpan, har bättre lycka med raggning än vad Bumbi har.
Det är något dött hos Bumbi, hon är som en zombi, hon är död själ.

Tänk vilket under filtrer är, som hon använder.
Hon ser ju inte klok ut, såg hon ut på det sättet när sökte in till arga snickarens restaurang 2014 eller 2015.

Tänk att hon som ser så jävlig ut, sitter i lives och kallar andra fula.

Det finns en psykisk "störning" Dysmorfofobi, Inbillad fulhet.
Personen som lider av denna störning tror de är FULA.

Om det finns inbillad fulhet, så MÅSTE det finnas en störning, där personen lider av inbillad skönhet.

Dumbo tror på fullt allvar att hon är vacker och Bumbi är ett bevis på att det finns störning "inbillad skönhet"
2023-12-23, 00:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Undrande1967
Det finns en psykisk "störning" Dysmorfofobi, Inbillad fulhet.
Personen som lider av denna störning tror de är FULA.

Om det finns inbillad fulhet, så MÅSTE det finnas en störning, där personen lider av inbillad skönhet.

Dumbo tror på fullt allvar att hon är vacker och Bumbi är ett bevis på att det finns störning "inbillad skönhet"

Kunde inte sagt det bättre själv. Det är ganska imponerande hur bra självförtroende hon har med tanke på hur långt hon är ifrån att vara normsnygg.

Alltid när jag ser reklam för hennes OF flimra förbi så får jag lite ont i magen. Det enda jag kan tänka på är methheads som säljer sig för att ha råd med mer droger. Hon ser verkligen inte ut att tycka de är kul av att ta lättklädda bilder och videos, utan det är så himla krystat och pinsamt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in