Citat:
Ursprungligen postat av
Odenplan69
Absolut, det kanske de redan har gjort. Vad vet du eller jag om det? Hoppas du förstår att det inte handlar om 1,500,000 trupper i Ukraina, fast du verkar ju å andra sidan inte förstå särskilt mycket och du är långt ifrån ensam om det i flashbacks tramsigaste tråd, så du behöver inte skämmas för det… än.
Men iallafall poängen med inlägget var att påvisa att rysslands militär inte minskar utan den ökar succesivt utan peoblem. Och det var till den jag svarade. Om du vill kan du ju gräva djupare i ämnet om du är intresserad. Men nä det är Passa-kiwin och andra källor samt önskedrömmar som florerar här. Annars blir man kallad vatnik, skrattretande. Rätt kul att ni tror någon tar åt sig av det. Oerhört patetiskt. Skulle du bry dig om jag kallar dig eller andra för Mykola? Nä trodde inte det heller.
Så du vet alltså inte. Det var syftet med min fråga.
Varför tar du upp något som du inte vet svar eller fakta på?
Dessutom i denna tramstråd. Man kan tro att du bara vill spamma?
Jag kommer inte skämmas för det jag skriver. Det står jag för. Det kanske inte är samma för dig?
Som sagt var, du vet inte status, då du inte gjort räkneoperationen.
Ingående balans.
Under perioden förbrukade.
Utgående balans.
Bara för att någon drar ett streck i en bok, så är det inte samma sak som fakta och verklighet. Men du kanske trodde att det stod tusentals nya soldater på plats, redan efter att bläcket torkat? Det är lite skämsvarning på det!
Jag kommer inte gräva vidare i det skitämne som du drar upp. Men du får gärna luska i skitlandet Ryssland och se om du får fram någon sanning. Lycka till.
En sista fråga. Dina 1 500 000 som önskas på pappret, hur många av de finns/fanns/kommer finnas i Ukriana. För dina terorier ska väl ha bäring på topic för tråden?
Du får kalla dig för vad du vill. Det struntar jag i.