Citat:
Ursprungligen postat av
DrunkenZealot
Jag fattar faktiskt mig inte på sådana som dig. Du anser att en hel grupp skall ändra beteende för att du har känslor för någon annan?
Du är en skitkastare bara. Har hört sådana som dig yla om värdegrunden i åratal. Sedan flyttar de till just den gruppen människor som de kritiserar och slår sig på bröstet.
Jag hade en son som fick stryk på dagis, blev totalt rasande och sa till de på förskolan att om det händer igen så kommer jag göra exakt samma sak med dem som min son fick utstå. Därefter blev det lugnt.
Tyvärr har kommunister och andra knarkare fått härja fritt i vårt land länge nog så hela landet ligger ju i ruiner. Så nu är det klansamhälle, ju snabbare Svenson fattar detta, ju bättre. Dessa i Skintebo verkar ju fatta detta, men var väl lite för fega för agera.
Jag anser inte att din metod heller är ngt att rekommendera. En vuxen som deklarerar att han minsann tänker misshandla en 5 åring för att markera att misshandel är fel..
Däremot måste sådana här missanpassade barn avlägsnas från gruppen. Det förstår/accepterar inte vänstern. Obegripligt för mig och alla andra som tänker kollektivets bästa. Billigare att ta hand om enstaka bråkstakar än ge terapi till hela gruppen - inklusive föräldrarna.
Det är också typiskt att man avundsjukt konstaterar att höginkomsttagare minsann inte vill ha missbrukare och psykiskt labila i sin närmiljö - om man kan välja. Men gärna skulle själv vilja bo på ett lugnt och välordnat område med ”bra” skolor för barn.
Precis som i detta fall där barnets föräldrar har värderingar som inte går ihop med områdets värderingar - ändå måste de med tvång bo just där och inte på Biskopssgården.
De vill förstöra för andra det de själva trånar efter..