2023-12-12, 23:53
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Ja det är samma kvinna hon ljuger ju inte när hon säger att hon blev frikänd för det blev hon i högre instans.
Okej, då måste artikeln jag hittat från 2013 gälla något annat fall.
För enligt tingsrätten hamnade hennes son på sjukhuset först i slutet på 2015.
2023-12-13, 07:45
Medlem
Nariiouhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Okej, då måste artikeln jag hittat från 2013 gälla något annat fall.
För enligt tingsrätten hamnade hennes son på sjukhuset först i slutet på 2015.

Har också varit förvirrad kring det där. Men m@hij@ förnekar inget. Hon säger bara ”hitta att jag blev dömd!”, När man tar upp det.

Kollade igenom M0s videor nu om ”hitta sonen”. Med tanke på hennes fortsatta inställning har jag svårt att tro att hon skulle godta något bevis öht. Hon har tidigare dessutom sagt att hon inte godtar telesamtal eller videos, utan han måste ställa sig framför henne och förklara varför han inte vill ha kontakt. För annars är det fake etc.

Bara det att hon hellre ser att han är förståndshandikappad än att han har utbildning och mår bra är knäppt. Kul för killen att bli jagad av massa på TT för att morsan lagt hittelön på honom.
2023-12-13, 10:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nariiouh
Alla har fått sina barn kidnappade och misshandlade, du får vara mer specifik än så 😉
R är mamma 2.0/mamma till sulle.

Fan att jag satt upptagen med annat. Låter spännande! Vilken tjej var det?

Det är riktigt sinnessjukt beteende.

bluberry
2023-12-13, 10:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Nej hon har en ny man som hon är gift med .
Sonens pappa har suttit i fängelse ett antal år för mer än misshandel bla narkotikabrott.
För att förtydliga är sonens pappa precis som R helsvensk
R har två äldre döttrar med en annan man som tydligen bott hos pappan genom alla år

svensk..men muslim nu?
2023-12-13, 11:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Mm, när det egentligen är deras egna barn som inte vill ha kontakt med dem. Men föräldrarna kan inte förstå det och skyller på socialen.

Problemet är väl också när dem har varandra som stöttar och håller med i varandras galna idéer och tankar, och blockerar alla andra, så tror dem ju ännu mer att dem har rätt eftersom "alla" säger att dem har rätt.

Bevis på det?

Galna idéer? Det tillhör din desinformation.
2023-12-13, 11:53
Medlem
Nariiouhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chillwill
Bevis på det?

Galna idéer? Det tillhör din desinformation.

Ja dom har ju uppenbarligen tagit avstånd från sina uppenbart knäppa föräldrar?
Sonen har utbildning, jobb och eget boende. Det logiska är lixom att allt är i sin ordning, det är ganska koko att tro att staten ska ha förfalskat hela hans liv för att gömma honom från mamman. Det är på mentalsjukhusnivå. Vad skulle någon få ut av det?

Inget stoppar henne för övrigt från att gå till adressen och sitta 50m från porten och kolla om han kommer ut.
2023-12-13, 12:01
Medlem
Citat:
Ja dom har ju uppenbarligen tagit avstånd från sina uppenbart knäppa föräldrar?
Sonen har utbildning, jobb och eget boende. Det logiska är lixom att allt är i sin ordning, det är ganska koko att tro att staten ska ha förfalskat hela hans liv för att gömma honom från mamman. Det är på mentalsjukhusnivå. Vad skulle någon få ut av det?

Inget stoppar henne för övrigt från att gå till adressen och sitta 50m från porten och kolla om han kommer ut.
Det är ju som om jag ska anklaga alla er, du, dopy, busbrallan o adina för att ha barn med trasiga och smutsiga kläder när det enbart är adina som har det.
Denna kvinna är ju en person, man kan givetvis inte säga det om alla. Som sagt, hon hör ju bevisligen inte hemma i FU, förstör enbart budskapet.
2023-12-13, 12:14
Medlem
Nariiouhs avatar
Citat:
Det är ju som om jag ska anklaga alla er, du, dopy, busbrallan o adina för att ha barn med trasiga och smutsiga kläder när det enbart är adina som har det.
Denna kvinna är ju en person, man kan givetvis inte säga det om alla. Som sagt, hon hör ju bevisligen inte hemma i FU, förstör enbart budskapet.

Det är tre kvinnor i övre medelåldern som anklagar staten för kidnappning av deras tre väldigt vuxna ”barn”.

Dom flesta av ”medlemmarna” är det inte så mycket frågetecken om varför barnen är borta.
L3jonmamma är totalt okapabel att vara förälder.
M@lin har kidnappat sin egna unge flertalet gånger och försökt fly landet.
M1dfrost har svält sin unge och förlorat vårdnaden 2 gånger och på 2 barn. Menar du att soc gjort fel och dåliga utredningar 2 gånger? Vad är oddsen för det? Dessa är bara en bråkdel av föräldrarna som syns och skriker ut på TT.

Det är lixom inte ”bara en” förälder. De flesta av dom som syns på TT är hycklare eller sjuka.
2023-12-13, 12:25
Medlem
Citat:
Det är tre kvinnor i övre medelåldern som anklagar staten för kidnappning av deras tre väldigt vuxna ”barn”.

Dom flesta av ”medlemmarna” är det inte så mycket frågetecken om varför barnen är borta.
M1dfrost har svält sin unge och förlorat vårdnaden 2 gånger och på 2 barn. Menar du att soc gjort fel och dåliga utredningar 2 gånger? Vad är oddsen för det? Dessa är bara en bråkdel av föräldrarna som syns och skriker ut på TT.

Det är lixom inte ”bara en” förälder. De flesta av dom som syns på TT är hycklare eller sjuka.
Tre kvinnor? Vilka fler än M* menar du, som uppenbarligen inte hör dit?
L*onmamma har jag redan kommenterat. Det är också upoenbart när man ser videorna, vilket jag har kommenterat tidigare.
De andra vet man inte eftersom man inte har allt på bordet, föräldrar och barns bevis.
Då kan staten se till att ordna fram rättssäkra utredningar istället så vi ser att allt går rätt till för barnen, så bör det vara i en demokrati.
2023-12-13, 12:31
Medlem
Nariiouhs avatar
Citat:
Tre kvinnor? Vilka fler än M* menar du, som uppenbarligen inte hör dit?
L*onmamma har jag redan kommenterat. Det är också upoenbart när man ser videorna, vilket jag har kommenterat tidigare.
De andra vet man inte eftersom man inte har allt på bordet, föräldrar och barns bevis.
Då kan staten se till att ordna fram rättssäkra utredningar istället så vi ser att allt går rätt till för barnen, så bör det vara i en demokrati.

Elsy 80+, M@hij@ och Null/M0.

Vadå inte har allt på bordet? M@lin har suttit inne för det hon gjort mot barnet. Och m1dfrost har själv berättat med egna ord hur han svält sin unge.

Vet inte vad du vill att barnen ska berätta? Tycker du det är en pålitlig/vettig källa att höra vad ett barn vill? Vet barn vad dom behöver och vad som är bra för dom?

Den enda jag kan ge lite utrymme för ”soc kan ha gjort fel” är Fia, gullim@x eventuellt r3b3cka.
Senast redigerad av Nariiouh 2023-12-13 kl. 12:33.
2023-12-13, 12:34
Medlem
Citat:

Bias. Du har inga som helst bevis för att de flesta som syns av FU är det du påstår.
Ni kan hålla på och vältra er, spy galla och förvränga hur mycket som helst över alla där, men något konstigt är det hur ni kan ägna så mycket tid åt att misskreditera alla dessa föräldrar som kanske felaktigt fått sina barn omhändertagna. Att soc gör fel, det vet vi.
2023-12-13, 12:43
Medlem
Nariiouhs avatar
Citat:
Bias. Du har inga som helst bevis för att de flesta som syns av FU är det du påstår.
Ni kan hålla på och vältra er, spy galla och förvränga hur mycket som helst över alla där, men något konstigt är det hur ni kan ägna så mycket tid åt att misskreditera alla dessa föräldrar som kanske felaktigt fått sina barn omhändertagna. Att soc gör fel, det vet vi.

🙄

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in