Flashback bygger pepparkakshus!
2023-12-04, 21:35
Medlem
https://www.vk.se/2023-12-04/olampli...r-i-umea-042b6

"Det sprids en privat film på en lärare som jobbar på en gymnasieskola i Umeå. Enligt rykten ska filmen ha skickats till en elev på en annan skola och därefter börjat spridas. Skolledningen har utrett händelsen och på måndagen meddelades att läraren valt att avsluta sin tjänst på skolan."

Vilken skola och vem?!
Citera
2023-12-04, 21:46
Medlem
MrDonutss avatar
Av hur det verkar ha spridits verkar det vara en hona. Troligtvis en av de snyggare modellerna och av svensk härkomst.
Citera
2023-12-04, 21:57
Medlem
MrDonutss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DipsMedSlips
Bra info, var det läraren, eleven eller en höna som var av kvinnligt kön?

Sluta tramsa. Statistiken talar för det.

Ålder är intressant. Någon som vet?
Citera
2023-12-04, 22:55
Medlem
Vad jag fått höra var det en musiklärare på pops academy. Om det stämmer vet jag inte.
Senast redigerad av ostabil-livslust 2023-12-04 kl. 23:04.
Citera
2023-12-04, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ostabil-livslust
Vad jag fått höra var det en musiklärare på pops academy. Om det stämmer vet jag inte.

Känns tveksamt att du sitter på någon info alls. Du har redigerat ditt inlägg flera gånger nu. Först hade du sett filmen, sedan var det en musiklärare på Midgård, och nu en musiklärare på Pops academy. Enligt artikeln i VK är det en lärare på en gymnasieskola, Pops är grundskola 4-9.
Citera
2023-12-04, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gunnarn234
Känns tveksamt att du sitter på någon info alls. Du har redigerat ditt inlägg flera gånger nu. Först hade du sett filmen, sedan var det en musiklärare på Midgård, och nu en musiklärare på Pops academy. Enligt artikeln i VK är det en lärare på en gymnasieskola, Pops är grundskola 4-9.
Redigerat för fick höra massa olika grejer. Alltså ingen idé att lita på något jag skrev. Kompis polare som går på midgård som var bombsäker att det inte var en lärare på midgård. Annan förstahandskälla att en lärare slutade på pops academy nyss. Jag vet inte helt enkelt. Kommer väl fram snart.
Citera
2023-12-05, 00:07
Medlem
EBTs avatar
*nders *lmqvist, musiklärare. Fru, barn, 49 år och numera även pojkvän till en omyndig tidigare elev.
Citera
2023-12-05, 00:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EBT
*nders *lmqvist, musiklärare. Fru, barn, 49 år och numera även pojkvän till en omyndig tidigare elev.

Ett jobb för Dumpen ?
Citera
2023-12-05, 04:33
Medlem
Citat:

Hur säkert är denna infon?
Citera
2023-12-05, 06:03
Medlem
Citat:

Fy fan om detta stämmer. Tragiskt. Stackars oskyldiga fru.
Citera
2023-12-05, 06:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bastion1
Hur säkert är denna infon?

Också hört AndAlmq. Ska vara helt säkert.
Citera
2023-12-05, 07:08
Medlem
https://www.facebook.com/anders.almqvist.5
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här