2023-12-02, 12:20
Medlem
HubertOlssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lastpall500kg
Var med och slog sönder ansiktet på en pedofil från playahead. Ett av mina bästa minnen. Alla som deltog är äkta människor jag litar på än idag.

Pedofiler är bara deleta. De är obotliga och bidrar endast med lidande.

Man borde få 1 miljon för varje bekräftad pedofil man dödar. Samt medalj av kungen!
Hur lockade ni ut honom?
Citera
2023-12-02, 12:25
Medlem
Shitnuggets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barents
Du är beviset för att dumpen borde läggas ner. Allvarligt störda människor med en skev världsbild som din har världens största drivkraft att synas på nätet. Men det är bara där ni vågar stå för era sjuka åsikter, inte i en domstol.

Om du mår dåligt kan du gå i terapi istället, och bli som oss andra, må lite bättre och inte hata okända människor.

Du och resten av pedofiläcklen är ett bevis för att både Dumpen samt Pedohunters behövs i samhället. Allvarligt störda människor med en skev sexualitet har världens drivkraft till att leta efter barn att våldta på internet. Men det är bara där ni vågar stå för vilka ni är, inte vid en konfrontation.

Om du letar efter barn att våldta så borde du gå i terapi istället, och bli som oss andra, må lite bättre och inte försöka våldta barn.
Citera
2023-12-02, 12:27
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Du är beviset för att dumpen borde läggas ner. Allvarligt störda människor med en skev världsbild som din har världens största drivkraft att synas på nätet. Men det är bara där ni vågar stå för era sjuka åsikter, inte i en domstol.

Om du mår dåligt kan du gå i terapi istället, och bli som oss andra, må lite bättre och inte hata okända människor.
Normal som du tycker du är? Alltså är det enligt dig normalt att hata på kvinnor och kvinnliga politiker i synnerhet, men inte uttrycka sitt förakt för förövare? Jättenormalt.
Citera
2023-12-02, 12:29
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chunky000
I andra sammanhang i sverige är inte brottsprovokation tilllåtet
Det är det faktiskt, eller brottsprovokation är fel benämning både för Dumpens wallraffande verksamhet och det jag antar du avser, polisens. Inom journalistiken så är det inte alls en ovanlig metod. Polisen får redan använda en viss grad av provokation och mer kommer.
Citera
2023-12-02, 12:33
Medlem
Barentss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lagopussy
Normal som du tycker du är? Alltså är det enligt dig normalt att hata på kvinnor och kvinnliga politiker i synnerhet, men inte uttrycka sitt förakt för förövare? Jättenormalt.
Att hata vissa politiker är helt normalt.

Jag har många döttrar och älskar kvinnor.

Det är inte förövare mot barn jag har åsikter om. Det är förövare på nätet, de som hänger ut oskyldiga och de som hjälper dem, som jag motarbetar.

Hör av dig om du missuppfattat något mer.
Senast redigerad av Barents 2023-12-02 kl. 13:05.
Citera
2023-12-02, 12:36
Medlem
Kan någon ladda upp videon igen?
Citera
2023-12-02, 12:36
Medlem
Barentss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shitnugget
Du och resten av pedofiläcklen är ett bevis för att både Dumpen samt Pedohunters behövs i samhället. Allvarligt störda människor med en skev sexualitet har världens drivkraft till att leta efter barn att våldta på internet. Men det är bara där ni vågar stå för vilka ni är, inte vid en konfrontation.

Om du letar efter barn att våldta så borde du gå i terapi istället, och bli som oss andra, må lite bättre och inte försöka våldta barn.
Det går inte att förstå någonting i din text, jag är en helt vanlig vettig svensk till skillnad från dig. Om man inte tänker tanken att du själv är utsatt för något och lever ut din ångest och ilska här istället för att ta itu med problemen IRL. Då är det synd om dig.

Men du är ändå ett bra exempel på att dumpen inte tillför något. Bara skumma individer som mår dåligt häckar där.
Senast redigerad av Barents 2023-12-02 kl. 12:39.
Citera
2023-12-02, 12:51
Medlem
Gosifs avatar
säkert peddosvin i tråden här som inte tycker om att folk jagar dom
Citera
2023-12-02, 13:13
Medlem
Tuors avatar
Citat:
Att hata vissa politiker är helt normalt.

Jag har många döttrar och älskar kvinnor.

Det är inte förövare mot barn jag har åsikter om. Det är förövare på nätet, de som hänger ut oskyldiga och de som hjälper dem, som jag motarbetar.

Hör av dig om du missuppfattat något mer.

Hur många oskyldiga tror du hängs ut egentligen? De fiskar ju förmodligen efter pedofiler på samma sätt som dumpen. Chansen att någon oskyldig blir misshandlad är nästintill obefintlig.
Citera
2023-12-02, 13:17
Medlem
Barentss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuor
Hur många oskyldiga tror du hängs ut egentligen? De fiskar ju förmodligen efter pedofiler på samma sätt som dumpen. Chansen att någon oskyldig blir misshandlad är nästintill obefintlig.
Jag vet ingenting om dumpen. Men när metoo verkat några månader så var det tydligt att majoriteten av uthängningarna inte kunde styrkas i realiteten, och det blev senare flera domstolsutslag med "Skyldig till förtal". I dumpens fall är det ännu värre, det är så illa att bli utpekad som pedofil att man inte ens vågar polisanmäla.

Jag kan ju i denna lilla tråd se massor med hatiska människor. Jag hade inte litat på ett enda ord från dem. De kanske har utsatts för saker som små och det påverkar deras omdömen i andra frågor som de inte har kunskap om.

Bäst är att inte ha någon uthängning alls. Vårt samhälle fungerar inte så. Vi har provat metoo och det failade. Smarta människor lär av sina misstag.
Senast redigerad av Barents 2023-12-02 kl. 13:20.
Citera
2023-12-02, 13:20
Medlem
Tuors avatar
Citat:
Jag vet ingenting om dumpen. Men när metoo verkat några månader så var det tydligt att majoriteten av uthängningarna inte kunde styrkas i realiteten, och det blev senare flera domstolsutslag med "Skyldig till förtal". I dumpens fall är det ännu värre, det är så illa att bli utpekad som pedofil att man inte ens vågar polisanmäla.

Jag kan ju i denna lilla tråd se massor med hatiska människor. Jag hade inte litat på ett enda ord från dem. De kanske har utsatts för saker som små och det påverkar deras omdömen i andra frågor som de inte har en aning om.

Bäst är att inte ha någon uthängning alls. Vårt samhälle fungerar inte så. Vi har provat metoo och det failade, och alla smarta människor lär av sina misstag.

Så länge alla pedofiler inte väljer att begå självmord så måste sådana som Dumpen få existera.
Citera
2023-12-02, 13:21
Medlem
Barentss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuor
Så länge alla pedofiler inte väljer att begå självmord så måste sådana som Dumpen få existera.
Den åsikten bevisar att dumpen inte fungerar. För människor som du som drivs av hat vill lyncha alla och bryr er inte ens om att någon är skyldig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in