Citat:
Ursprungligen postat av
rubin22
Men föräldrarna var så snälla att de gjorde allt för att hjälpa henne bli kille.
Medans hon inte ens fick ha kläder på sig i en kall källare, itvingad blöja som hon tvingades kissa och bajsa i!
Jag nämnde det för att du skrev såhär ovan. Föräldrarna "hjälpte henne att bli kille" redan när hon var 2. Hon låstes inte in förrän senare.
Citat:
Ursprungligen postat av
rubin22
Du tror alltså att hon ville bli pojke redan vid 2 års ålder`? Ha, ha, inte har föräldrarna sagt något till henne de var ju så snälla att de ville hjälpa och göra henne till pojke, eller hur, visst var de snälla?
Mycket konstigt resonerat eftersom idiot mamman redan efter hennes födelse börjat den psykiska misshandeln mot henne och sen även klippte hennes hår och ögonfransar!
Vem klipper ens sitt barn ögonfransar är ju inte riktigt klokt, hon hade ju även kunnat skada hennes ögon! Troligtvis gjorde hon det då hennes hornhinnor hade ärrbildningar.
Jag förstår inte hur du resonerar helt ärligt?
Jag säger inte emot att det kan vara föräldrars idé. Det kan det absolut vara med tanke på den jättelånga åldern. Men vi vet ju inte säkert.
Vi vet dock säkert att Z själv sagt att hon ville vara pojke, gärna hade "pojkkläder", lekte med bilar och busade med pojkarna på förskolan. Det vittnar personalen om. Men visst, om Z verkligen ville det innerst inne, det vet vi inte. Hon kanske bara låtsades.
Att klippa håret på henne och klä henne i pojkkläder om hon ville vara pojke behöver inte ha med snällhet att göra. Det kan helt enkelt bara ha varit enklast och bekvämast för dem så att Z inte väsnades eller bråkade med dem eller vägrade klä på sig vissa kläder (klänningar). Det var ju även enklast för dem att till slut låsa in henne och låta henne sitta i sin blöja istället för att ta hand om henne. Det kan vara så. Men vi vet inte.
Mitt resonemang är att vissa saker vet vi inte till 100%. Vi kan se det från olika vinklar och spekulera, men vi kan inte bara gissa och bestämma att något är på ett visst sätt när vi faktiskt inte har fakta och vet säkert. Speciellt när det är ett så himla hemskt och känsligt fall.