2023-11-29, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Håller med. SÄ försöker få det att framstå som att DE räddat flickan från sitt helvete medan faktum är att SÄ gjorde inte ett skit.
SÄ har ont om komentarer på sina inlägg så de är nog flitiga med att rensa
Citera
2023-11-29, 13:34
Medlem
Chariters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emmsch
Läst hela den här tråden tror jag, kan ha missat något. Och delar av fup ...
Angående underlivs skadorna så tror jag absolut att det är båda föräldrarna som är skyldiga. Min teori är att J hatade Z så mycket att hon hejade på D i de allt grovare övergreppen.
Sms från J till D, där hon refererar till Z som din älskade höna. Varför älskade höna ? Är det lite avundsjuka inblandat också ? Hon låter som en svartsjuk tonårstjej.. jag vet inte om jag är ute på djupt vatten, höna är kanske ett vanligt nedsättande namn folk använder? men hönor värper ju ut stora ägg i förhållande till deras kroppstorlek och Z uttänjda stackars underliv..
Dessutom det här sms från J till D , som jag får citera fritt från minnet tyvärr. där hon skäller på honom för att han ska fixa stanken och att "måste jag snart sätta kyskhetsbälte på blöjan?"

Kanske långsökt, med de har kanske stoppat upp något som påminde om ägg. Diskmaskinskapslar eller kanske tvättmedelsägg/ecoägg…?
Citera
2023-11-29, 13:41
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chariter
Tror snarare att de ville få bort lukten av Z då modern ständigt klagade på hennes stank och inte ens ville gå in där.

Ja jo så är det säkert, men i sms-konversationer mellan just Jasmine och Daniel så skrivs det specifikt om att det behövs handlas hem för att användas till tvätten.

Mitt svar kommer då alltså av att användaren jag citerar i inlägget undrade vad mer dom kunde tänkas använda ättikan till än anledningarna denne räknade upp i sitt inlägg.
Nämligen till att tvätta kläder i.

Den förmodade ”röklukten” dom snackade om kom ju inte ens ifrån samma hus dom bodde i.
Ingen av grannarna varesig rökte eller eldade i spis inomhus.
Var väl t.o.m. så att det bara var just dom som hade en öppen spis i köket* av alla boende i huset?

* kan vara att jag blandar ihop med minnesbild från andra fup:ar jag läst i helgen/förra veckan så här reserverar jag mig för att jag kan minnas fel.
Citera
2023-11-29, 13:42
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B3ck
Ja, vi diskuterar ju Fallet Z här och ALLT som hör till det.

Om föräldrarna "tog ifrån henne" hennes könsidentitet och inte lät henne vara som sina tjejsyskon med långt hår och klänningar så är det en form av psykisk misshandel och förtjänas att diskuteras. Samma sak om det kunde varit så att hon ville vara, se ut som och klä sig som en pojke om det nu var så att någon förgripit sig på henne sexuellt.

Vill du diskutera hur ofta de gav henne mat och vatten så gör ett inlägg om det så hakar säkert fler på.

Jag håller med om att folk svävar ut galet mycket ibland, men du får gärna också komma med konkreta svar / utdrag från FUP.

FUPen är ju, som du säger, enorm(!) och vissa sidor eller stycken har man kanske bara skummat igenom lite snabbt eller missat helt.
De skulle aldrig gjort henne till att se ut som en pojke om Z ville det.
Då hade hon definitivt gjorts till en feminin tjej, inte klippt av henne ögonfransar, allt de gjorde mot henne, var ju inte av snällhet! INGET!
De är psykopater, sadister och hatade Z, de fick utlopp för sin ilska och sjuka lustar och främst av allt var ju att göra henne till en kassako!
Det här är absolut de vidrigaste fallet jag läst om i Sveriges historia!
Citera
2023-11-29, 13:43
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chariter
Kanske långsökt, med de har kanske stoppat upp något som påminde om ägg. Diskmaskinskapslar eller kanske tvättmedelsägg/ecoägg…?

Diskmaskinskapslar?
Citera
2023-11-29, 13:45
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sinestro
Låt oss hoppas att de endast släppt det officiellt, men med små resurser och enorma problem med organiserad brottslighet så talar det mesta för att de helt enkelt inte har resurser.

Tänkte mer på att de eventuellt sålt inspelade övergrepp. Mycket talar tyvärr för det.
Ja håller med, nu för de öppna mobilen hur jävla svårt kan det vara att få tillstånd till det?
Citera
2023-11-29, 13:46
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Låt oss hoppas att de endast släppt det officiellt, men med små resurser och enorma problem med organiserad brottslighet så talar det mesta för att de helt enkelt inte har resurser.

Tänkte mer på att de eventuellt sålt inspelade övergrepp. Mycket talar tyvärr för det.
Dessa personer var så penningkåta att de nog sålde barnporr?
Det kommer fram mer, det är säkert, om nu inte locket läggs på?!
Citera
2023-11-29, 13:49
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lindisen8112
Eftersom flickan säger att det är mamman så tror jag inte detta är våldtäkt utav pappan. Jag tror det är ytterligare en form utav misshandel av mamman. Mamman sprack och fick stora problem efter förlossningen med Z och jag tror J straffar Z med att skada henne i underlivet. Hon var öppen som efter en förlossning säger sjukvården. De har aldrig sett något liknande på en liten flicka. Z föddes i säte.

Det nämns några sidor bak i tråden att:

Citat:
Sms från J till D, där hon refererar till Z som din älskade höna. Varför älskade höna ? Är det lite avundsjuka inblandat också ? Hon låter som en svartsjuk tonårstjej.

Dessutom det här sms från J till D där hon skäller på honom för att han ska fixa stanken och att "måste jag snart sätta kyskhetsbälte på blöjan?"

Det indikerar att pappan regelbundet våldtagit Z, och eftersom Z själv pekar ut mamman så är det säkert de båda som gjort det.

Detta är dock spekulationer ..
Citera
2023-11-29, 13:57
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boanders266
Flickan fick knappt mat eller vatten och ni pratar om huruvida hon skulle få välja kläder/utseende själv.

Hoppas det kommer lite rapportering imorgon från rättegångsförhandlingarna för den ena utsvävningen här är ju mer verkligetsfrånvarande än den andra.

Speciellt när det finns en enorm FUP att läsa innan till ifrån och kunna dra tydliga slutsatser utifrån den.
Ja är det inte konstigt hur vissa tänker?
De band fast henne och gjorde henne illa på alla möjliga sätt, fick svälta, törsta m.m.
Men föräldrarna var så snälla att de gjorde allt för att hjälpa henne bli kille.
Medans hon inte ens fick ha kläder på sig i en kall källare, itvingad blöja som hon tvingades kissa och bajsa i!
Hur är det med logiken hos vissa undrar man.
Man borde väl kunna tänka längre än näsan räcker kan man tycka?
Citera
2023-11-29, 13:59
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Det nämns några sidor bak i tråden att:

Det indikerar att pappan regelbundet våldtagit Z, och eftersom Z själv pekar ut mamman så är det säkert de båda som gjort det.

Detta är dock spekulationer ..
Sen är det möjligt att Z fick ögonbindel och inte kunde se vad dessa monster gjorde mot henne?
Citera
2023-11-29, 14:28
Medlem
lilpeepps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Braskamin58
Mamman har troligtvis konto på kryptovaluta-sajten därför att hon troligtvis köper droger på Darknet och inte vill bli spårad.

Kryptovalutan Monero är en ospårbar kryptovaluta.

Antagligen finns det information i äldsta dotterns mobil angående swish mm som är knutet till kryptovaluta-sajten.

Ja hon säger ju till socialsekreteraren på häktet att hon har självmedicinerat med amfetamin "i tablettform" enligt J.
Citera
2023-11-29, 14:29
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rubin22
Ja är det inte konstigt hur vissa tänker?
De band fast henne och gjorde henne illa på alla möjliga sätt, fick svälta, törsta m.m.
Men föräldrarna var så snälla att de gjorde allt för att hjälpa henne bli kille.
Medans hon inte ens fick ha kläder på sig i en kall källare, itvingad blöja som hon tvingades kissa och bajsa i!
Hur är det med logiken hos vissa undrar man.
Man borde väl kunna tänka längre än näsan räcker kan man tycka?

Det fetade måste jag helt missat, vilken källare är det hon skulle ha suttit i..?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in