Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-11-23, 17:18
Avstängd
Jag har bevis på att det förekommer våldtäkt på Rågården Rättspsykiatri. Patienter och anställda blir nedtystade när de rapporterar sexuella övergrepp.

Jag har anmält till IVO och Polisen. Vad mer kan jag göra?
Citera
2023-11-23, 17:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av likmasken
Jag har bevis på att det förekommer våldtäkt på Rågården Rättspsykiatri. Patienter och anställda blir nedtystade när de rapporterar sexuella övergrepp.

Du kan länka till din anmälan. Annars är risken stor att vi tror du bara hittar på.

Men självklart ska du ha en eloge om det du påstår stämmer och att du anmält.
Citera
2023-11-23, 17:33
Medlem
VoktorDodkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likmasken

KBT? Justering av din tunga medicinering?

Du verkar en aning enkelspårig;
(FB) Varför mörklägger media gruppvåldtäkter?

(FB) Ebba Busch och Madgalena Andersson har blivit våldtagna

(FB) Personal på Rågården lurade mentalt handikappad person

Varför inte fantisera om mer normala saker? Du framstår bara som ett psykfall av den tyngre sorten vilket troligen ligger närmare sanningen än dina trådstarter.
Citera
2023-11-24, 15:46
Moderator
Pentyls avatar
Om påståendet stämmer - att det finns bevis på brott - så kommer de instanser som mottagit informationen kanske agera.
Om icke så finns möjligheten att framlägga nämnda bevis för allmän granskning och därmed lägga grunden för diskussion om en vård- och rättsskandal. förutsatt att andra läsare och debattörer faktiskt kan läsa bevisen som bevis i någon mer objektiv mening.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback