Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-11-24, 11:13
Medlem
Titanicsurvivors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Det skrivs på Twitter att gärningsmannen varit bosatt i (ja, det heter "i") Irland i 30 år, således irländsk medborgare. Tycker det är värre med brott begågna av folk som bott länge i ett land än av helt nyanlända. Jävla pack...
Finns hur många sådana i Europa i synnerhet i Sverige.

Många som aldrig varit en del av samhället. Hundratals barn återvänder aldrig till skolan efter lov i detta landet årligen.

De över skolåldern är otroligt många.
Citera
2023-11-24, 11:15
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uncorruptable
De skulle behöva förstöra ännu mer, alla vänster-globohomo-affärer, globohomopolitikers bostäder, för den där skadade 5-åringen och göra likadant nästa gång det sker.
Hur stor makt hade egentligen "globohomo" på Irland för 30 år sedan?
Citera
2023-11-24, 11:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Hur stor makt hade egentligen "globohomo" på Irland för 30 år sedan?
Men nu vill du medvetet förringa handlingen och få det att se ut som att det hände för 30 år sedan? Visserligen tror jag att det handlar om en psykos men ändå.
Citera
2023-11-24, 11:32
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Truefighter
Men nu vill du medvetet förringa handlingen och få det att se ut som att det hände för 30 år sedan?
#Uncorruptable vill utkräva ansvar av "globohomo" genom att bränna deras hem och affärer för att de lät denne man komma in, trots att de på inga sätt verkar vara ansvariga för att mannen fick komma in. Skall #Uncorruptable driva sin "legitim terrorism emot bögar och feminister"-agenda vidare i denna tråd så får han fanimej se till att ha ordentligt med underlag på fötterna först.
Citera
2023-11-24, 11:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Egna-tankar
Tråkigt att de skrek n-ordet till en svart polis, men är det konstigt att de skrek "Irish lives matter" när en algerier just har knivhuggit tre små irländska barn?

Nej men det visar vilket skrå dom tillhör. Du skulle hört mer hur dom pratade. Väldigt ointelligenta individer, så det meningslösa upploppet känns ändå fullt rimligt för dom här idioterna.

"Algeriern" högg även sig själv. Ett psykfall som vid IKEA-morden om du så vill. Hade du velat upploppa för det i Västerås när det begav sig, eller sett det som "inte konstigt"?
Citera
2023-11-24, 11:45
Avstängd
Barentss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abidazz
Nej men det visar vilket skrå dom tillhör. Du skulle hört mer hur dom pratade. Väldigt ointelligenta individer, så det meningslösa upploppet känns ändå fullt rimligt för dom här idioterna.

"Algeriern" högg även sig själv. Ett psykfall som vid IKEA-morden om du så vill. Hade du velat upploppa för det i Västerås när det begav sig, eller sett det som "inte konstigt"?
Det enda upplopp som förekom efter IKEA-morden var gamla tanter som klistrade Kärleks-lappas på anläggningen där mördaren hölls fången. Det var lite andra tider då. Om jag får påminna så skulle han varit utvisad med Sverige saknar balls så han fanns kvar och nog skulle man kunna tänka sig en lite riot för detta. Han som mördades och hans mamma var lärare från norrland om jag minns rätt.
Citera
2023-11-24, 11:45
Medlem
Doraemon-FTWs avatar
Citat:
Jag är nog naiv, men jag tänker mig att lojalitet gentemot värdlandet borde öka med tiden, men kanske känner han att han motarbetats i 30 år? Vad vet jag...

Skulle personer som in/utvandrat vara imnuna mot psykoser och mental ohälsa? Hur fan resonerar du egentligen?
Citera
2023-11-24, 12:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flaklypan
Att det skall vara så svårt att hänga ut aset! Men att det inte vara en etnisk Irländare är väl officiellt nu men har dock inte sett något annat än att Irish times skriver:

"Gardaí are trying to determine whether there is any relationship between the chief suspect and anyone outside the school or at the scene. The chief suspect is understood to be a naturalized Irish citizen, who has lived here for 20 years"

Varför demonstrerar nazisterna för som tidningen skriver?

Nu har Expressen slutat rapportera . Också ett tecken. En person tappar det och skriker n ordet. Stora rubriker. Gärningsmannen skriker allah akbur och skär huvudet av tre personer. Det går knappt att läsa om att det sagts någonstans
Senast redigerad av Naturen2021 2023-11-24 kl. 12:26.
Citera
2023-11-24, 12:36
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Naturen2021
Varför demonstrerar nazisterna för som tidningen skriver?
Unga arga män är precis som upploppsmuslimer, de söker bara en anledning att få upploppa och bryr sig sällan om vad det är bara de får en anledning att göra det.
Citat:
Ursprungligen postat av Naturen2021
Nu har Expressen slutat rapportera . Också ett tecken. En person tappar det och skriker n ordet. Stora rubriker. Gärningsmannen skriker allah akbur och skär huvudet av tre personer. Det går knappt att läsa om att det sagts någonstans
Eftersom det inte är vad som hände så är det väl tur att inga tidningar skriver om det.
Citera
2023-11-24, 12:45
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doraemon-FTW
Skulle personer som in/utvandrat vara imnuna mot psykoser och mental ohälsa? Hur fan resonerar du egentligen?
Exakt det jag skrev, du är knivskarp i din textanalys.
Citera
2023-11-24, 12:53
Medlem
Jag har bott många år i Dublin vid flera tillfällen. Det är fan inte gratis att bo där. Så det är klart att paddy blir förbannad när det kommer dit parasiter och lever på bidrag. Det behövs inte mycket för att att paddy ska bli förbannad.
Citera
2023-11-24, 13:17
Medlem
Gaffelpärms avatar
Citat:
Det skrivs på Twitter att gärningsmannen varit bosatt i (ja, det heter "i") Irland i 30 år, således irländsk medborgare. Tycker det är värre med brott begågna av folk som bott länge i ett land än av helt nyanlända. Jävla pack...

https://twitter.com/truthsignaluk/st...zQHUL57WiIy2-Q

Denna person nämns som gärningsman
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in