Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-06-07, 16:11
Medlem
Vad är det här för jäkla ikon nu då? Lyckats ladda ner något på nya mobilen och vet inte hur jag får bort det, och hur gör man för att stänga ner program på en samsung som ligger och puttrar i bakrunden?

http://i.imgur.com/M1wIuYE.jpg
Citera
2016-06-07, 16:43
Medlem
frank_pes avatar
Lite osäker på vad ikonen är för men kan vara GPS, gå in i inställningar och kolla under appar vilka som är installerade.
Skrev förut här hur du stänger ner puttrande appar.
Citera
2016-06-07, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frank_pe
Lite osäker på vad ikonen är för men kan vara GPS, gå in i inställningar och kolla under appar vilka som är installerade.
Skrev förut här hur du stänger ner puttrande appar.

Okej, jag behöver inte göra något mer än att swipea åt höger? Känns för lätt

Verkar inte ha med gps att göra. Funderar på om det kan ha med mitt telia kort o göra?
Citera
2016-06-07, 17:38
Medlem
Shamdons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ParkyMalarky
Vad är det här för jäkla ikon nu då?
Jag har tyvärr ingen jävla aning, men måste komplimentera din eminenta inringningsteknik. Om du startar en karriär som konstnär så glöm inte att starta en tråd om dina framsteg.
Citera
2016-06-07, 19:11
Medlem
Arbetarbroders avatar
Tele - allmänna diskussioner --> Tele - felsökning och problem
/Moderator
Citera
2016-06-07, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shamdon

Jag har tyvärr ingen jävla aning, men måste komplimentera din eminenta inringningsteknik. Om du startar en karriär som konstnär så glöm inte att starta en tråd om dina framsteg.

Tackar tackar, tänkte kalla denna för getögat
Citera
2023-11-16, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kungsornen
Är det någon som kan hjälpa mig? Vad är detta för ikon? Någon som vet??

https://imageshack.com/i/poEqb5Knj

Eftersom jag just såg ikonen på min mobil så vill jag svara. Appen heter Weather (eller Väder?), den är förinstallerad på Samsung-mobiler.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback