2023-11-11, 18:27
Medlem
BaraBiffens avatar
Hur vet vi att alla som har swishat har gjort det för att köpa en sexuelltjänst? Kan väl lika gärna handla om vanlig massage?
Citera
2023-11-11, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hammarbysupporter
De som har swishat extra belopp och de som erkänner men orolig vet jag inte varför man skulle behöva känna sig. Sexköp är ju i nästan alla vanliga människors värderingar helt okej som tom kan skrivas in i ens CV.

Man undrar ju vilka vanliga människor du umgås med om sexköp är det vanliga och normen?
Citera
2023-11-11, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BaraBiffen
Hur vet vi att alla som har swishat har gjort det för att köpa en sexuelltjänst? Kan väl lika gärna handla om vanlig massage?

Är du korkad? Den andra swishen är för happy ending...
Citera
2023-11-11, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BaraBiffen
Jag är också förvirrad

Även någon som hade swishat och betalat kontant åkte dit, för han hade gått till bankomaten precis innan
Därför var det någon här som sa att man ska ta ut pengarna långt i förväg

Men jag tror den här diskussionen har varit uppe förr redan innan swish fanns, polisen ser inte sexet/våldtäkten, det räcker i princip att du går in på bordellen

Ska man läsa mellan raderna kanske det pågår samarbete mellan polis och sexsäljare
Sexsäljarna vet typ att om det inte sätter dit sexköparna blir de utvisade ur landet?
Citera
2023-11-11, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyTheBrottom
Gängskjutningar, gruppvåldtäkter, Svensson handlar mat på nätet för att han inte längre vågar gå ut - känns tryggt och bra att pajaspolisen gör rätt prioriteringar när hela samhällsbygget håller på att kollapsa!

Kan man sätta alla polistationer I blockad på nåt vis likt Tesla? Att inte svenska folket är nöjda med vad de gör... Blockera alla Polistationer... Bra idé....
Citera
2023-11-11, 19:49
Medlem
tjallepetters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av retarded8
swishlistor, dödslistor, sexlistor... långa landet lagom slutar aldrig imponera polisen orkar inte ens gå genom rättsväsendet längre, för höga beviskrav, istället gör de bara en lista av deras misstänkta och läcker till media och flashback

Onekligen tragiskt. Mördare och rånare skrattar gott åt detta spektakel.

Enligt mig så är mord/våldtäkt/misshandel/rån värre brott än köp av gräs och happy ending. Men det kanske bara är jag som tycker så?
Citera
2023-11-11, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kryptonitmannen
Man får vara bra jävla dum om man ens öppnar käften till polisen om dom förhör en.

Det enda dom kan se är att man swishat, men dom vet inte vad det gäller och kan då heller inte dömma en för sexköp.
Jag har listan och det är betydligt fler kända namn än så.

Lägg upp den ☺️
Citera
2023-11-11, 20:14
Medlem
Nicklas Wahlgren

Patrick sommerlath

Jan Guillou

Johan Petre

Mm
Citera
2023-11-11, 20:15
Citat:
Ursprungligen postat av Noobermench
Man undrar ju vilka vanliga människor du umgås med om sexköp är det vanliga och normen?
Utanför Aftonbladet och Södermalm. Det är det hela...
Citera
2023-11-11, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Noobermench
Är du korkad? Den andra swishen är för happy ending...

Är du korkad? Den andra swishen är för att förlänga den sköna massagen…
Citera
2023-11-11, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hammarbysupporter
Utanför Aftonbladet och Södermalm. Det är det hela...

Ska jag tolka ditt svar som att aftonbladets läsare och södermalmsbor inte anser att sexköp är normen, medans övriga tycker det? Är du ryss eller?
Citera
2023-11-11, 20:49
Medlem
grekkoz1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av STRANDVAGEN15
Nicklas Wahlgren

Patrick sommerlath

Jan Guillou

Johan Petre

Mm

Jean-Claude Arnault