2023-11-01, 07:31
Medlem
Jag älskar den här podden alltså. Det var på grund av den som jag fick en mer nyanserad syn på forumet och reggade mig här.
Citera
2023-11-01, 07:47
Medlem
Tar dom nånsin upp några seriösa ämnen typ debatten om vacciner?
Eller 9/11?
Citera
2023-11-01, 13:59
Medlem
argaangelicas avatar
En bra podd, lyssnade precis på dom. Tre vettiga kvinnor som sätter fingret på hur flashback är! Humorn är underbar!
Citera
2023-11-02, 16:45
Medlem
Grymt avsnitt denna vecka! Hoppas ofta att de borde lägga ner eftersom de omöjligt kan fortsätta hålla nerven efter så många avsnitt.. men de kan dom fan!

Sjukt hög lägstanivå fortfarande efter snart 4 (!?) år.
Citera
2023-11-02, 18:23
Medlem
Sagodjurs avatar
Om Flashback Forevers kalender för 2024 skulle vara en klassisk pinup-kalender istället,

vem skulle ni då velat pryda årets tolv månader?

Ina?
Emma?
Mia?
Citera
2023-11-02, 18:24
Medlem
zBr9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 9.79benj
Tar dom nånsin upp några seriösa ämnen typ debatten om vacciner?
Eller 9/11?

Dom har åtminstone tagit upp Estonia några gånger, men fokuserar ju ändå på det roliga ur trådarna. Tror inte det skulle funka att dom typ går igenom nånting från brottsforumet eller vetenskap typ, det är ju en underhållningspod främst.
Citera
2023-11-03, 03:43
Medlem
NikodemusLobos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sagodjur
Om Flashback Forevers kalender för 2024 skulle vara en klassisk pinup-kalender istället,

vem skulle ni då velat pryda årets tolv månader?

Ina?
Emma?
Mia?
Mia är väl det självklara valet?
Citera
2023-11-03, 14:14
Medlem
intedinkilles avatar
Har dom tagit upp tråden där TS försökte starta en tråd med tips till vilka ämnen dom kan ta upp i podden i något avsnitt? 😅
Citera
2023-11-03, 14:20
Medlem
argaangelicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intedinkille
Har dom tagit upp tråden där TS försökte starta en tråd med tips till vilka ämnen dom kan ta upp i podden i något avsnitt? 😅

Jag tror inte dom vill låta sig dikteras av finniga misogyna karlslokar som föreslår ämnen åt dom! Denna podd har klass och drivs av härliga kvinnor. Låt kvinnorna bestämma, det blir bättre kvalitet i podden då!
Citera
2023-11-03, 15:21
Medlem
intedinkilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av argaangelica
Jag tror inte dom vill låta sig dikteras av finniga misogyna karlslokar som föreslår ämnen åt dom! Denna podd har klass och drivs av härliga kvinnor. Låt kvinnorna bestämma, det blir bättre kvalitet i podden då!

Alltså den tråden är ett kort haveri. Därför den är kul 😅
Citera
2023-11-07, 15:53
Medlem
Telefons avatar
Fyfan vilken bra pod, mycket positivt överraskad! Minns att jag lyssnade på nåt avsnitt om böglyftet. men sen föll den i glömska. Tur att jag hittade den igen.

Och tack för att ni tog upp mitt lilla äventyr från tråden "Din värsta bakfylla"
Citera
2023-11-08, 08:57
Medlem
bortmedhelaskitens avatar
Bra pod, skrattar hjärtligt varje vecka men sugigt av dom att släppa just en kalender - Lundström är ju gammal redaktör på tidningen för hemlösa FAKTUM och denna kalender står ju i
konkurrens med den - undra om något av intäkterna går till välgörenhet? Och ja... man kan ju köpa båda om man nu vill
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in