Citat:
Ursprungligen postat av
Japhy
Ja, det är klart hon kommer svara på frågor så det blir ju 5000 dollar i böter och villkorlig dom för Powell.
Detta vet vi redan och vi vet också att powell ska vittna emot donalds

Och för 6 års fängelse, ja, det kommer inte vara till donalds fördel kan man lugnt inse.
Och nu är de många som ska vittna emot valfuskaren donalds och det skrämmer dig så svårt att du skriver en halmgubbe om något vi inte ens ifrågasätter och straffet som powell får om hen levererar.
Och vet du vad jaffy, det kommer säkert mer som tänker vittna emot donalds och då kommer du låta likadant igen och försöka få oss att glömma de plea deals före powell och sen powell ska glömmas.
Men det är ett gäng nu och låter inte jätte bra om man som du är ett die hard fan av donalds.
Vi qandra skrattar åt det lite, och med tanke på att den som ropade valfusk mest, är den som kommer sitta i en rättegång om en sådan
Snacka om poetisk rättvisa på den punkten, sen inväntar vi bevis och vittnen.
Men värt att påminna att federala åtal har en dom i 98% av fallen, och just pga de gör sitt arbete mer seriöst i det federala.
Och med en ex president, så anar jag att de har arbetat än mer hårdare och av en anledning att det inte ska finnas några tvivel.
Det får mig inse att multipla domar emot donalds är att högst troligt förvänta, men man får också se rättegången vad den ger oss med bevis och vittnen.
Sen förväntar jag mig under rättegången höra massa saker om vittnen som är irrelvant, även om bevis, och denna rättegången kommer likna den mot Floyd, där inga bevis och inga vittnen, eller ens video där man såg polisen döda floyd som berättade att poliserna gjorde grava fel(mord skulle jag kalla det), och hur de låtsades bort en hel rättgång.
SÅ detta kommer vi få se här också och fånar som vägrar ta in allt som berättar nått och löjla sig, men lycka till med det och nu när så många börjat vända donalds ryggen, och hur de känner de lämnade åt sitt öde
och nu returnerar tjänsten tillbaka till donalds.