Citat:
Ursprungligen postat av
Eremona2.0
Yes, det är samma sak med Vilks, Paludan och Rushdie! Dessa människor stör vår svenska sömn. Gott.
ALLT som drar fram islamismen i ljuset, är bra. Dessa sjuka människor SKA provoceras.
Har du inte sett idiot-tanten? Hennes beteende säger ju allt. Varsågod, om du vill kräkas.
https://youtu.be/l-NZR5lcozQ?si=5zDIv3WFeMu5PeQi
Det är väldigt nyttigt att se att de människor som utförde 7/10-attackerna har tentakler överallt.
Deras fans finns i en bostad nära dig..
Och naturligtvis är det jättebra att vi får se vilken sorts människor som styr i Gaza.
Terroristerna som härjade den 7/10 är bara toppen på ett isberg. Gaza är fullt av såna här människor.
Det var ju bara spjutspetsen vi såg ....
Äh, den där videon var ingenting, hon var ju snäll, i min stad är de heeelt galna men jag instämmer med allting du säger. Detta är jättebra, de visar sina rätta färger. Vi behöver inte ens agera emot dem.
Och japp, jag bor mitt ibland dem och ser dem komma dagligen med sina flaggor och har även känt några av dem, bedragare och kriminella var de, stolta över det också. Psykopatiskt agerande med ett berättigad inställning och stolta över dem därtill.
Jämför dem med iranier som är så vänliga, milda, hjälpsamma och bildade, inte ett ont ord har jag om dem, ej heller bosnier, kroater eller asiater som vi har många utan det är få men vissa folkslag som dessa som inte alls kan bete sig, de är monster som går igång på blod och våld. De vill inte ha någon lösning som Israel och omvärlden försökt erbjuda i så många år, de vill ha ha ha och ha något som inte tillhör dem, de är
tjuvar.
Så predika på, min allierade! predika på! <3