2023-10-20, 23:06
Medlem
Verkar vara en riktig skitstövel och man får hoppas att han lurar en arabflicka från Rinkeby, så han får ett straff som han förtjänar. Men han verkar medvetet välja mulliga, blonda svenska tjejer vars föräldrar och syskon inte kommer göra någonting.
Citera
2023-10-20, 23:27
Medlem
B3cks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Simbalainen2021
Han har lagt upp en ny story på IG där han pratar OM sig själv…
Hög???
Schizofren???

👽👻💀

Ja, vad höll han på med egentligen?
1 klipp där han skakar på röven och 2 klipp där han snackar som om det vore klipp från lives (fast utan chat)?! Sitter han bara och låtsas och snackar med sig själv eller vad? Han måste ju varit hög... Eller bara jättehyper p.g.a all uppmärksamhet han får nu.
Citera
2023-10-21, 00:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B3ck
Ja, vad höll han på med egentligen?
1 klipp där han skakar på röven och 2 klipp där han snackar som om det vore klipp från lives (fast utan chat)?! Sitter han bara och låtsas och snackar med sig själv eller vad? Han måste ju varit hög... Eller bara jättehyper p.g.a all uppmärksamhet han får nu.

Manisk, hög och full

Han pratar inte med sig själv, han pratar till någon. Som att han svarar på ett meddelande, inlägg eller något genom sin story. Jag hör inte vem i första klippet men i andra så tilltalar han Hells Angels, namnen han nämner är personer associerade med HA
Senast redigerad av Kolibriii 2023-10-21 kl. 00:21.
Citera
2023-10-21, 00:42
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Genelkurmay
Han som mördade två pers i Klippan 1999 och som satt i finkan i typ 20 år och som även skrev på FB, skrev att när han upprättade sin Tinderprofil så fick han först inga matchningar. När han sedan i beskrivningen skrev att han suttit inne i 20 år så gick det bättre för honom...

Tinderbedragaren körde väl med att han hade en bakgrund som missbrukare och kriminell, detta verkar nästan ha fått tjejerna att bli ännu mer intresserade istället för att avsluta kontakten?
Citera
2023-10-21, 00:56
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Aldrig förstått alla som tycker synd om tjockisen som förlorade bageriet och att hon hela tiden ska gråta om att hon längtar efter en man som bryr sig om henne.

Det finns gott om andra tjocka män som gärna hade varit med henne. Men i hennes värld ska hon så klart ha den vältränade badboyen.

Bara gud vet hur många villiga normala killar på hennes nivå eller under hon swipat vänster på.

När incels klagar på att de inte kan få snygga tjejer så säger tjejer att de ska sluta böla och nöja sig med tjejer i sin nivå. Men när det gäller den här tjejen så är det givetvis jättesynd om henne som alltid varit ensam och aldrig blivit gillad av en man.

Det sorgliga är att psykopatbeteende går hem hos tjejer. Det gör att tjejerna blir fästa på ett helt annat sätt. Men är du en normaltfungerande ärlig man med inga onda avsikter och som bara är genuin så blir du för tråkig och förutsägbar i tjejernas ögon. Då hamnar du som bäst i en friendzone eftersom killen inte blir en utmaning för tjejen.

Att kunna agera och skriva som den här bedragaren kräver att man är född med den förmågan. Samt förmågan att inte kunna känna empati. Jag hade omöjligt kunna agera psykopat för att få tjejer dels för att jag inte har förmågan till det men också för att jag inte skulle vilja göra någon illa och förstöra deras ekonomi och liv.

Och den där söndertatuerade WT-bruden är verkligen urtypen av en tjej som vill ha "hunkar" och destruktiva badboys. Det ser man på henne och hela hennes instagram. Hon är den jag minst tycker synd om. Hon är den typen som inte kommer lära sig av sin läxa och fortsätta dejta dessa män.

Om en snygg tjej flera ligor över mig helt plötsligt skulle skriva till mig, vara tillmötesgående så hade jag redan där undrat om något är fel. Hade hon sedan gått in på pengar hade jag bara bett henne dra åt skogen. Men de här tjejerna tror att de är så pass snygga att den där bedragaren inte har råd att dumpa och göra illa dem. Hur kunde den absolut mest slitna av dem alla, hon som tog 700.000 kr i lån, och som är typ 20 år äldre än bedragaren och som har flera barn i bagaget, inte fatta att det är något konstigt om en sådan kille som kan få vilken fräsch 25 åring som helst väljer att investera så mycket tid i just henne? Noll självinsikt hos dessa kvinnor. Jag går inte längre på snacket om att "skyll inte på offret" "det står inte på pannan om en man är farlig eller psykopatisk" och "hur kunde jag veta det? Han som var så snäll och fiskade med mina barn".

Tack för trådens bästa inlägg så här långt.

Det är obegripligt att tjejerna släppte in den där filuren i sina liv trots alla varningssignaler som fanns redan i ett tidigt skede. Är verkligen vissa kvinnor så extremt lättlurade och rent ut sagt blåsta? De har låtit sig bedras trots att han verkar ha uppgivit att han var fd missbrukare och kriminell?
Citera
2023-10-21, 01:16
Medlem
farsaTacklarns avatar
Hata bäst man vill men man måste ge han att han är bra på sin grej.
Citera
2023-10-21, 02:31
Medlem
KavliBaconosts avatar
Litet hån mot de andra tjejerna som torskat 100-1 miljon SEK var att ta med hon instagrambruden som fick en liten törn på sitt ego för han hade lovat 5 artister på en releasefest men det bara dök upp en. Tråkigt med gubbskämten han skickade men lite roligt att hon kunde leva med dem tills det visade sig att han var en bluff.

Svindlaren riktig vidrig människa såklart. Lever med kvinnorna men har noll problem att sätta dem och deras barn i skiten totalt. Hoppas han får vad han förtjänar en dag.
Citera
2023-10-21, 07:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av weallknowit
Verkar vara en riktig skitstövel och man får hoppas att han lurar en arabflicka från Rinkeby, så han får ett straff som han förtjänar. Men han verkar medvetet välja mulliga, blonda svenska tjejer vars föräldrar och syskon inte kommer göra någonting.
Finns inga invandrartjejer på tinder

Och även om det gjorde det så är de inte lika blåögda som svenska tjejer
Citera
2023-10-21, 09:05
Medlem
Citat:
Finns inga invandrartjejer på tinder

Och även om det gjorde det så är de inte lika blåögda som svenska tjejer
Ja, tyvärr så har du rätt.
Citera
2023-10-21, 09:33
Medlem
Talar han med kärringen han knullar!?!
Citera
2023-10-21, 09:34
Medlem
Ingen som vågar droppa namnet på den gamla knulldockan 🧙
Citera
2023-10-21, 10:25
Medlem
laughingducks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anal.Fabet
Har ingen av dom blåsta brudarna någon riktig karl till bror eller far som kan ”tala” tinderäcklet till rätta?

Han har nog tänkte på den detaljen är ju inte så hem gömmer sig direkt ..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in