Citat:
Ursprungligen postat av
Trollkarlspelle
Jepp, det där är nog det värsta. Har du sett plattläggaren som blir torterad och får sitt huvud avhugget med en spade? Eller de som satt i bilen som brändes levande? Dessa två och det du skickade nyss är nog det värsta skulle jag säga.
Och de tror de ska komma till himmelriket för detta. Det säger väl en del om vansinnet.
Det gungar i magen av att läsa den där artikeln och då är jag extremt icke-känslig överlag.
Det är därför det är så skamligt att jämföra dödstal för Israel slåss för sin överlevnad och gör allt för att minimera skadorna mot civila medans Hamas gör som de har skrivit i den där artikeln.
Äee...?
Kom just hem o käkar middag, satte igång denna videon:
https://samnytt.se/hamas-kroppskameror-se-nar-terroristerna-attackerar De sköt hunden!
De verkar tro de är med i ett datorspel där ingen egentligen dör, inte ens när de själva skjuts, ger de ett knyst ifrån sig utan lägger sig bara raklånga o dör. Det är verkligen skillnad på dem och oss. Jag hade cursat deras födelsedag och skrikit "VID GUD HÄMND KOMMER ERA RÖVÄGG!!" Innan jag dog, beroendes på hur ont man har klart. Hade skickat ner mig själv som ande bara för att göra deras liv till ett flygande helvete.
Låt hatet brinna för dessa MONSTER-AS.

Skicka filmerna!
VEM FAN SKJUTER EN HUND?! Vad FAN har han gjort? Han är inte ens israelit!
Och killen på trottoaren..Han sprang därifrån och blir då skjuten i huvudet så han faller rakt ner mitt i springet och man ser blodet forsa ut på stenplattorna..

och sen skjuter de honom igen när han legat död ett tag bara för att vara extra ondskefull, det finns inget stopp i dem. Fatta vi bor ibland sådana här monster nu, dessa finns ibland oss i det svenska samhället. hade 8 lägenheter av dem där jag bor och hade ett helvete med en av dem i 5 år, fick fly min lägenhet så hemsk han var.
Det var inte såhär när min morfar var i andra världskriget. Då sköt de varann o sen var det bra med det, att skända döda är ju krigsbrott!