2023-10-16, 06:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trollkarlspelle
Är detta också AI-genererat och inte våldtäkt? Att kräva någon slags 100 %-ig bevisning är meningslöst. Jag har kommenterat det flera gånger.

Påstådd våldtäkt:

https://www.youtube.com/watch?v=U-b5ZOEcLOM 23:00-23:30

Citat:
Ursprungligen postat av Fnord1984
Hon såg väldigt död ut. Och det såg också ut som hon blivit kvarlämnad på plats...

Se videolänk ovan.

Det ser ut som blodet kommer inifrån. Visst, det är bara en gissning. Men det kommer ju precis ifrån rumpan/underlivet.

Det är som när en bebis har bajsat på sig. Man ser att det kommer inifrån och att den inte har satt sig i bajset. Det har olika visuella effekter.

Jag gissar men det ser onekligen ut som att det där mycket väl kan vara en våldtäkt, det sägs även att våldtäkter ska ha bekräftats.
Citera
2023-10-16, 06:17
Medlem
Citat:
Hon såg väldigt död ut. Och det såg också ut som hon blivit kvarlämnad på plats...

Ser hon VÄLDIGT Död ut?
https://twitter.com/PBDsPodcast/status/1710608002389295497
Citera
2023-10-16, 06:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vildhane
Ser hon VÄLDIGT Död ut?
https://twitter.com/PBDsPodcast/status/1710608002389295497

Jag kollade på en annan video som du länkade och trodde att du och Trollkarlspelle syftade på den. Nu har jag sett klippet ni syftar på. Den kvinnan kan mycket väl ha blivit våldtagen men hon är också en av gisslan. Det finns nog stor risk att flertalet av kvinnlig gisslan har våldtagits. Jag tror inte att våldtäkter begicks på plats under själva attackerna men gisslan kan nog mycket väl ha utsatts för sexuella övergrepp.
Citera
2023-10-16, 06:27
Medlem
Citat:
Jag kollade på en annan video som du länkade och trodde att du och Trollkarlspelle syftade på den.

Jag vet inte, Trollkarlspelle gav en tidpunkt att titta på..

Jag kollade inte ens på videon.. Jag kollade på vad ni skrev och jag misstänkte att det var den där videon ni snackade om...

Och jag säger nu... Jag tror inte den diskussionen är värd att ta någon längre diskussion om.. För det är nollor på internet som är rädda och inte fattar att dom har suttit i en massa blod..

Hennes familj, eller polare blev skjuten. Antingen i hennes hem, eller på festivalen.. Och hon har suttit i deras blod..

Säkert våldtagen och en jävla massa annan skit nu dock..
Citera
2023-10-16, 06:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trollkarlspelle
Se videolänk ovan.

Det ser ut som blodet kommer inifrån. Visst, det är bara en gissning. Men det kommer ju precis ifrån rumpan/underlivet.

Det är som när en bebis har bajsat på sig. Man ser att det kommer inifrån och att den inte har satt sig i bajset. Det har olika visuella effekter.

Jag gissar men det ser onekligen ut som att det där mycket väl kan vara en våldtäkt, det sägs även att våldtäkter ska ha bekräftats.

Jag håller med om att det där mycket väl kan vara en våldtagen kvinna.

https://nypost.com/2023/10/09/mom-of-shani-louk-whose-body-was-paraded-in-streets-by-hamas-recalls-seeing-disturbing-video/

Jag tror också att denna unga kvinna löper mycket stor risk att ha blivit våldtagen. Har sett videoklipp där hon ligger naken och avsvimmad på ett pick up-flak och folk är framme som vilda djur på henne.

Men då handlar det om gisslan. Jag tror mycket väl att kvinnlig gisslan tyvärr kan ha blivit våldtagen. Däremot tror jag inte på en massa genomförda våldtäkter mitt i de brinnande attackerna.
Citera
2023-10-16, 06:29
Medlem
vit fosfor...är Israel stor och stygg för det är så smärtsamt??

Jag tror det gör ondare att få höra att ens festandet barn är döda och kidnappade

Hade jag fått bestämma skulle jag napalm bomba Libanons släter och Gaza som man gjorde mot Syrien 73 kriget...

Citat:
Vit fosfor är ett i krig förbjudet kemiskt stridsmedel eftersom det bränner igenom människohud på ett mycket otäckt sätt. Israelerna använder nu vit fosfor igen och återigen dör palestinska barn i dessa attacker. Är dessa attacker berättigade enligt dig? Är det någon skillnad på döda israeliska barn och döda palestinska barn eller är båda lika fruktansvärda? Vad anser du om att bomba palestinska bostadshus med vit fosfor?
Citera
2023-10-16, 06:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eremona2.0
20 000 😮?
Och dessutom flera mil tunnlar
Låter som en fullständig mardröm att vara anfallare.
Känns som att det kan gå hur som helst
Räkna med historiska israeliska förluster iaf

Inte om du pumpar tunnlar fulla med vatten först, massa hav precis i närheten ju
Citera
2023-10-16, 06:33
Medlem
ReijoHervonens avatar
71årig judisk man knivhugger en sexåring palestinsk pojke till döds i Chicago för att hans folk inte vill flytta ifrån sitt land. Judarna visar sin humana sida?

https://www.nytimes.com/2023/10/15/us/muslim-boy-stabbed-landlord-chicago.html
Citera
2023-10-16, 06:36
Medlem
Rafah gränsen i egypten kommer att öppnas så att folk som är där (utländska medborgare) kan ta sig ut och humanitär assistans/hjälp kan ta sig in.

Hamas stoppade möjlighet för passage (flyktväg) för människor fast i Gaza.

Hamas hävdar att 70 personer som försökte fly Gaza dog av israeliskt flyganfall. Detta påstås av talesperson Jonathan Conricus med stor sannolikhet vara stagat eftersom Hamas har mer att vinna på det.

Som att man kan lita på några som använder sitt eget folk som mänskliga sköldar...

https://www.youtube.com/watch?v=8OuVc0dpdcs
Senast redigerad av Trollkarlspelle 2023-10-16 kl. 06:41.
Citera
2023-10-16, 06:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kratatch
Enligt Hamas själva så planerade dom i två år.

Kan vara så. 2år är över ett år. Ordern verkar ha tryckts för ett år sedan om du tittar på videon.
Citera
2023-10-16, 06:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blot-Sven
Bra och lite oväntat av Jordanien, men jag misstänker att det handlar om att de är skitskraja för flyktingkaos. Ett motiv så gott som något för angränsande länder att markera kraftfullt mot Israels skurkaktiga skitbeteende. Om Israel tänker ägna sig åt etnisk rensning av Gazaremsan vore det inte mer än rätt om man deporterade befolkningen till Israel. Alla palestinier som fördrivits tidigare till Europa bör så klart också deporteras till Israel.

Israel ska ta sitt folkrättsliga ansvar för områden de ockuperar och administrerar.

Israel skulle aldrig våga ha muslimerna fria i landet så de skulle sättas i riktiga koncentrationsläger där de matas och hålls instängda. De är alla ett hot emot Israel som nation.
Citera
2023-10-16, 06:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crime-boy2
Vilka startade sexdagars-kriget? Var det Israel?
Nej. Det var några arabstater. Egypten och Syrien trodde dom skulle kunna inta Israel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in