Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2023-10-12, 12:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av c0mbiner
Skulle jag aldrig få för mig att göra.
Testa Brave.
Citera
2023-10-12, 12:30
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av silktouch
Testa Brave.
Får göra det.
Citera
2023-10-12, 14:09
Medlem
Citat:
Får göra det.
Funkade det?
Citera
2023-10-12, 14:27
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av silktouch
Funkade det?
Har inte hunnit testa. Är på jobbet så det blir nog imorgon som tidigast.
Citera
2023-10-12, 14:41
Medlem
Citat:
Varenda gång jag går in i en trådjävel på flashback och sen går tillbaka ett steg, t.ex ut i nya inlägg, så hamnar jag i toppen av sidan. VARFÖR?

Det är så jävla drygt att behöva scrolla hela jävla vägen ner dit jag var innan! Den gör inte det hela tiden heller utan ibland, fast mer frekvent nu.

Gäller Safari på iPhone, iOS 16.7.1.

Har nåt minne av att det fenomenet kan ha skett någon gång förr i tiden, men det sker normalt inte på de olika iPhones jag haft.

Kollade just nu på min iPhone 13 Pro med senaste iOS17 public beta, och den går tillbaka till samma position där jag var tidigare när jag backar tillbaka. Testade ca 20 ggr på raken på olika ställen och forum på Flashback. Kör Safari

Varför inte uppdatera till iOS 17 och se om det botar fenomenet?
Senast redigerad av Dr Tinnitus 2023-10-12 kl. 15:10.
Citera
2023-10-12, 15:30
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Dr Tinnitus
Har nåt minne av att det fenomenet kan ha skett någon gång förr i tiden, men det sker normalt inte på de olika iPhones jag haft.

Kollade just nu på min iPhone 13 Pro med senaste iOS17 public beta, och den går tillbaka till samma position där jag var tidigare när jag backar tillbaka. Testade ca 20 ggr på raken på olika ställen och forum på Flashback. Kör Safari

Varför inte uppdatera till iOS 17 och se om det botar fenomenet?
iPhone 8 stöds inte av iOS17.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback