Citat:
Ursprungligen postat av
trazke
Fast hur fan skall man kunna avgöra om en köttbit är fin om man inte handlar i bar överkropp? Vet inte hur du handlar mat men för oss normala är det ganska naturligt att ta av sig tröjan innan.
Du har en poäng. Jag handlar helst naken med en tysk midjeväska runt magen
Citat:
Ursprungligen postat av
Pillenfille
Det är klart det inte är ok att kasta in grejer på plan, varesig det är en plastmugg eller nåt annat fjuttigt. Men jag kan å andra sidan inte påstå att kalla in alla spelare och ledare till omklädningsrummet står i proportion till att en enda plastmugg kastades in. Men som sagt, givetvis måste folk sluta kasta in grejer
Nu var det inte en enda plastmugg men det är inte det som är grejen.
Hade fattat fullt om den lokala ICA-butiken eller tunnelbanan stängde momentant i en halvtimme eller så för att få ut en idiot som härjade, vrålade hora och sulade plastmuggar med öl runt sig. Såväl för egen del som för personalens arbetsmiljö.
Varför ska man ha ett frikort att leka turk, finskt/ryskt parkbänksfyllo (på mellanöl) eller baglady på en fotbollsarena? ”Eey hoora” var inget man hörde för 30 år sedan på varken Östermalm, Södermalm, gamla Råsunda eller i Borås, Kalmar, Norrköping heller för den delen. Vi degraderar oss till en usel kultur.
Vi har ett kollektivt ansvar, återigen Rickmers ord som jag backar helt. Frihet under ansvar. Gäller såväl på Tele2 som utanför.