Citat:
Ursprungligen postat av
BlackRockInc
Nu kommer flyktingarna till Europa! Man skepar alla palestinare hit.
Military blockade to ensure Israel can make war unabated, cut off resources, and eliminate pathways to escape. The only thing they’ll allow through are German NGO ships to take Palestinians to Italy
Ännu ett krig som USA skapat som Europa måste städa upp.
Om uppgifterna stämmer måste man verkligen ifrågasätta Tyskland. Sanningen är att många av Europas problem beror på Tyskland, allt ifrån att göda Ryssland och underminera Västeuropas energiförsörjning.
Olaf Scholz och Angela Merkel har mycket ont på sitt samvete.
Angående frågan om Israel och Palestina så är det jävligt märkligt hur mycket väst har lagt ner krut på denna konflikt. Förskräckligt att se hur Araber mördar,våldtar och skändar barn,kvinnor och civila män som dem vore NPC i GTA. Dock med tanke på hur araber uppför sig i vårt avlånga land är man inte förvånad.
Jag gillar inte Israel särskilt, men har mycket bra erfarenheter av svenska judar. Svenska araber och muslimer har jag haft flera dåliga erfarenheter av. Så Gazaremsan kommer jag inte gråta över alls. Det kommer bli en kort militär kampanj i högst en månad som kommer sluta med tiotusen döda araber, att USA närmar sig med sin flotta är för att markera mot Iran.
Alla som tror på kärnvapenkrig och WW3 i tråden behöver ta ett chillpill, det land som nyttjar sitt kärnvapen gör det bara mot ett land som inget har. Om Ryssland tex. använder kärnvapen mot USA så är Putin och alla han känner döda inom 24h. Detta vet alla med en hjärna oförstörd av konspirationer och droger.