2023-10-08, 17:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av uractualmom
Visst är det sant vad fan har du missat?

Missade inte. Men det låter som om det är en massaker nu.
Citera
Medlem
Citat:
Enligt din version av folkmord så var förintelsen INTE ett folkmord.
Halmgubbe. Har öht inte uttalat mig om något i storleksordningen flera miljoner. Det här handlar om terrorister som mördar hundratals. De är inte ens i närheten av t ex balkankrigens rensningar.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ammunaki
Det är mycket har inblandat i denna konflikt
Ja, hamas är sopor och har inte kapaciteten att ta fram dessa vapen .

Ryssland ihop med Iran röstar jag på .
Citera
2023-10-08, 17:10
Medlem
Månsans avatar
Citat:
Och vad FAN YRAR DU om??

Syrien har ju backat Iran, som har backat HEZBOLLAH i området så vad ihelvete tror du ska hända????

Har jag haft synpunkter på IAF? Varför svarar du på inlägg utan att ha en susning om vad diskussionen gäller? Idiot!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LillenEklund
En atombomb mot Tel Aviv är aldrig fel.
verkligen inte . det kommer inte hända .
Citera
Medlem
Alvids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LillenEklund
Egypten kommer att slå till mot sionisterna om detta händer.
Tror inte Egypten är så sugna att ge sig på Israel. Varje gång dom har försökt tidigare så har israelerna förnedrat dom ordentligt.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonaldBiden
Hög tid att skicka ett Ship to Gaza?
Ja, de kan ju skicka Dror Feiler och hans saxofon så får vi ser hur Hamas tar emot honom. Frågan är om han kan stjäla där som han gjorde i mataffären i Stockholm.
Citera
Medlem
poonts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bulletproofsoul
Ja det är otroligt märkligt det där. SD är sådana hemska nazister heter det men i nästa mening blir de anklagade för att stödja Israel

NMR däremot har gått ut offentligt och sagt sig stödja Hamas. De är riktiga nazister. SD är socialkonservativa folkhems nationalister.

Ja det är sådant jävla hyckleri så det inte är sant..
Citera
Medlem
Citat:
Eller genocidewatch

Hoppsan, det vill du inte lol
Länk?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jallajallabro
Borde vi inte i så fall börja, med att ifrågasätta sossar och vänsterpartister, som skickat bidrag till detta oavbrutet mördande utan slut?

Kvinnan från sosseriket, skrev idag/går på Instagram.. svaren på hennes Instagram är sjukt skrämmande.

Intrycket är att det finns extremt många extrimistiska människor i Sverige som vill prata via våld. Enbart.

Det är inte samma Sverige som jag växte upp i.

Jag tycker allt är helt sinnessjukt. Att kriga där det inte inte finns en lösning, från något håll, annat än att förinta motståndaren.

"Motståndaren" är kvinnor, barn, tjejer, män, pojkar och människor...
Absolut det är ju just det jag skriver om du följer kanalen, många av oss ifrågasätter just varför svenskt bistånd går till att finansiera en skurkstat som Palestina. Varför går mina skattepengar till att ge medel som har i syfte att just döda judar för att de är "JUDAR" och vi ser resultatet av svenskt bistånd. Det enda positiva med detta är att Palestina bekänner ännu en gång färg och kommer därmed att sluta existera då bidragen sinar och de som är kvar kommer vara civila som kommer leva på judens nåder så som de alltid gjort då deras egna stat är en terrororganisation. Som sagt de är snart ett minne blott. Fred kommer råda när palistinier ej längre vandrar på jordens yta.
Citera
2023-10-08, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DecolonizeEurope
"Du är dum". Är det ett litet barn bakom tangentbordet? De brukar skriva sådant.

Jag ställde en fråga. Kan du svara på frågan! Menar du att Hamas kommer att ha vunnit eller ha övertag i konflikten om en vecka? Såg du inte att jag skrev det?

Du är dum.

Hamas är segrarna enligt många analytiker.

Hamas har ingenting att förlora.

Palestinierna lever redan i förtryck.

Israel har både förlorat militärt och inrikes politiskt.
Citera
2023-10-08, 17:11
Medlem
Smäller bra i Gaza nu!
Över 30 bostads komplex jämnade med marken. Smäller hela tiden, israeliska flygräder.

Och det har inte ens börjat skymma än, blir en rolig natt för Hamas.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in