Flashback bygger pepparkakshus!
2023-10-08, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bulletproofsoul
Jag tror Ukraina behöver sina vapen själva. De har inga vapen att leverera.

Ja, tror man att Ukraina ligger bakom så är man mer än bakom flötet. Finns det sådana videos där de tackar Ukraina så är det mer en bekräftelse på att Ryssarna ligger bakom.
Citera
Medlem
luomis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Khorasan1515
Jag som muslim önskar att blåser upp tlll Max för jag vill verkligen att världen förklarar krig mot oss så vi får allt kvitt

Du är verkligen en ytterst intelligensbefriad person. Varför ens fortsätta komma med sådana här kommentarer i tråden när du antingen A. Bara skämmer ut dig själv eller B. Blir motbevisad extremt lätt
Citera
Medlem
bulletproofsouls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sanchoo
Muslimer världen över firar detta, men alla vet att det kommer gå ca 20 st muslimer för varje död jude.

Alltså är judar mer värda än muslimer

Men palestinierna skiter väl i lite svinn. Ett människoliv är inte mycket värt i mellanöstern. Alla som drog iväg in i Israel var på självmordsuppdrag och visste att e aldrig skulle komma hem igen.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frazier
Fega illaluktande muslimer som gömmer sig, de är snart avlivade.

Svaga judar
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Richmoney
2 dagar och Israel har ännu inte lyckats besegra Hamas soldaterna i Israel.

Tänk er när de möter Hamas soldaterna i Gaza? Eller möter Hizbollah.

Hahah det är kört för Israel.
Jämför med hur det gick i sexdagarskriget och Yom Kippur kriget. Då snackar vi inte om någon milis utan flera stora arabländer med arme. Till och med där åkte man på ordentligt med stryk.

Påstår du att Hamas kommer att ha vunnit eller ha övertaget om en vecka? Jag vill ha ett ja från dig. Vi ska komma tillbaka till ditt inlägg och se hur det gick.
Senast redigerad av DecolonizeEurope 2023-10-08 kl. 17:00.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av srail
Klart det är vidrigt men på tiden att Israel utplånar "Terrorstina" ifrån jordens yta, det som gör många av oss varma om hjärtat är just att Israel nu tar av silkeshandskarna och gör vad de borde gjort för 50 år sedan när skitländer som Libanon tog emot PLO med öppna armar och gjorde mellanösterns juvel till mellanösterns bakgård.

Borde vi inte i så fall börja, med att ifrågasätta sossar och vänsterpartister, som skickat bidrag till detta oavbrutet mördande utan slut?

Kvinnan från sosseriket, skrev idag/går på Instagram.. svaren på hennes Instagram är sjukt skrämmande.

Intrycket är att det finns extremt många extrimistiska människor i Sverige som vill prata via våld. Enbart.

Det är inte samma Sverige som jag växte upp i.

Jag tycker allt är helt sinnessjukt. Att kriga där det inte inte finns en lösning, från något håll, annat än att förinta motståndaren.

"Motståndaren" är kvinnor, barn, tjejer, män, pojkar och människor...
Citera
Medlem
Israel har hundratusentals soldater, effektiva vapensystem, vältränade soldater osv.
Förr eller senare kommer Israel att besegra Hamas, frågan är hur mycket det kommer att kosta.

Terrorister i så stort antal är inget dom kan klara av på en eller några dagar.
Då det är svårt att veta var dom finns samt att identifiera dom. Hamassoldaterna har liksom inga speciella symboler på sig eller liknande.

Jag tror vi får se en markinvasion av Gaza snart
Citera
2023-10-08, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mistyarrow
Iran kanske har ett finger med i spelet och supportar Hamas med vapen och pengar?

Hamas slog ut de sionistiska stridsvagnarna med drönare igår, undrar vem som tillverkade drönaren, om det inte var iranierna.
Citera
Medlem
Hamas brutala attack har också inneburit dödsfall bland exempelvis Norrmän, Tyskar och Kanadensare som råkade befinna sig i Israel igår. Världen lär inte se med blida ögon på de rabiata terroristerna.
Citera
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LillenEklund
IDF-topp Nimrod Aloni tros vara en av dem som greps under den heroiska operationen av Hamas på årsdagen av oktoberkriget.

Debunkat, du får söka upp själv i nyheterna.
Citera
Medlem
bulletproofsouls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kratatch
Ja, tror man att Ukraina ligger bakom så är man mer än bakom flötet. Finns det sådana videos där de tackar Ukraina så är det mer en bekräftelse på att Ryssarna ligger bakom.

Eller hur. Snacka om Putins trollfabrik. Ukraina skiter väl i Palestina och Hamas. De har nog egna problem att brottas med.
Citera
2023-10-08, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kockumskranen
Jag kan räkna upp många s.k folkmord där de inte hade förmågan att utplåna sin måltavla.

"Folkmord, även kallat genocid, är avsiktliga och systematiska handlingar i syfte att helt eller delvis förinta en grupp utvald eller definierad genom nationalitet, etnicitet, ras eller religiös tillhörighet"
Då får man säga att Palestiniernas folkmord är ganska ofarligt eftersom de alltid lyckas med att förlora fler av sina egna varje gång de försöker sig på det, samt att det där med "systematiskt" ligger bortom arabisk kompetens.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in