2023-10-08, 15:07
Medlem
BästeHrMongolids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zloth
Det fattas ju några nollor. Det ska vara six GORILLION! Oy vey.

OnT: Hoppas judarna är så korkade att de går in med marktrupper nu. Det är nog precis vad Hamas vill. De verkar ha förberett länge för något stort.

Israels befolkning har en genomsnittlig IQ på 92,43 medan Palestina landar på blygsamma 83.3 som är rätt nära gränsen för att kunna vara till någon nytta alls mer än att avfyra ett vapen och agera kulfång. Jag tror inte Hamas är smarta nog att själva planera organiserade attacker. Det finns nog lite hjälp från Iran, som inte heller vill se Israel och Saudi sluta fredsavtal. Bara att Hamas inte framstår som särskilt humana eller briljanta nu, då det slutade med att Israel vann hela världens sympati. Palestinas enda trumfkort var ju att spela offer, men nu blev de av med det även det. Muslimer gör även bort sig genom att stå och fira på gatorna i Europa att flera hundratals judar är döda. Får det liksom att se lite fånigt ut när de just stått och lipat över koranbränningar. Samtidigt går Maggan ut och fördömer Hamas agerande och skapar en kollektiv hjärnblödning hos vänstersvansen som likställer Hamas med Palestina. Där blev sossarna av med halva väljarkåren. Bra jobbat.
Citera
Medlem
BlyatMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blorkadork
Det finns ingen fredlig lösning. Punkt.

Israel vill finnas kvar. Palestina vill inte att de finns.

Israel bombar i Palestina för att de är sinnesjuka OCH för att Palestina är fullt av människor som vill döda dom.

Det handlar alltså inte endast att erkänna Palestina och / eller att ge tillbaka landområden.

Det finns absolut en fredlig lösning, palestiner kan tvingas till att ha en tvåstatslösning. Inte genom att man slänger ut palestiner att börja med. Sluta med att bygga nya bosättningar kan också vara en bra start. Att USA flyttar sin ambassad till Jerusalem är inte heller en bra start. Det visar bara att man INTE är för en fredlig lösning.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Muppfjantar
Oavsett vem som har rätt så kör man inte runt och skjuter barn äldre och civila som en sinnesjuk.
Om man har det som strategi då bör man utplånas. världen kan inte ha sinnesjuka organisationer som utför sådana dåd.

Men du va tyst när Israeliska styrkor förtryckte civila palestinier senaste 10-20 åren? Bravo
Citera
2023-10-08, 15:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fiskmos14
Den stora segern? Vad har dom vunnit?
Det ända palestinierna har att visa från gårdagen är mördade, kidnappade och våldtagna män, kvinnor och barn.
Det visar ju ändå vad det är för jävla pack vi tar in i landet, de kommer se det som en seger mot Israel då dessa är helt lytta och saknar respekt för liv.
Citera
2023-10-08, 15:08
Medlem
BlyatMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LillenEklund
De europeiska judarna gör det klokaste i att återvända hem till Europa från de länder de kommer ifrån och avsluta projektet "Israel" som trots allt är ett illegalt skapat stat byggt på en illusion.

Ja, jag hoppas att de flyttar tillbaka till tex Polen och Tyskland och slänger de som redan bor där.
Det hade löst många problem .. skulle inte förvåna mig.
Citera
2023-10-08, 15:09
Medlem
hjaelploskilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fiskmos14
Den stora segern? Vad har dom vunnit?
Det ända palestinierna har att visa från gårdagen är mördade, kidnappade och våldtagna män, kvinnor och barn.

De har vunnit ett enormt slag, betänk att vanlig ordning i dessa konflikter är att det dör typ 60-80 palestinier på 1 israel. Nu är det helt tvärtom.

Citat:
Ursprungligen postat av Migerationsverket
Vart kommer källan om våldtagna ifrån?

Från sunt förnuft antagligen, det är extremt rimligt att de har våldtagit israeliska kvinnor de senaste 24 timmarna
Citera
2023-10-08, 15:10
Medlem
kina njuter! blir en enkel vinst!
Citera
Medlem
Snyggast.i.Speedos avatar
Här är en nyhet som kan firas av de allra mest rubbade "människor" vi tagit in i vårt land.

Dozens of participants of the Nature party music festival were found alive near Netivot

They managed to hide from terrorists in bushes and ravines. They have now come out of their hiding places and are walking home.

Unfortunately, not all of them managed to escape. At least 10 women are known to have been kidnapped. The information is being verified.

https://nitter.net/nexta_tv/status/1710973345401860262#m
Citera
Medlem
BlyatMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onebiker
Detta är enda strategin muslimer ser och använder.
Bara att se på gängkrigen här hemma, man skjuter och spränger släktingar till medlemmar i gängen, oskyldiga människor.
Man har inte egenskaper som konsekvenstänk eller flerstegsstrategi osv.
Man handlar impulsivt, och tänker inte längre än sin långa muslimnäsa.

Vad har gängkriminella med Islam att göra, vilka av dessa gängkriminella ber i mosken varje fredag?
Vart i Koranen står det att man ska sälja knark?
Vart i koranen står det att man ska döda OSKYLDIGA?
Vad babblar du om?
Citera
2023-10-08, 15:11
Medlem
Fiskmos14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Migerationsverket
Vart kommer källan om våldtagna ifrån?
https://twitter.com/ShaykhSulaiman/status/1710616475126399255?t=W8oPdykv5uci8ndtbgESQQ&s=19
Denna videon for ju en att fundera.
Citera
2023-10-08, 15:11
Medlem
bertil-the-mans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grantoppen2
För mig är det sjukt. Jag skulle aldrig riskera mina barn för en nation. Jag har svårt att tro att några andra än extrema nationalister skulle stanna kvar vid ett krig. Jag själv skulle definitivt fly med min familj.

Är väl kanske en viss typ av människor som flyttar till Israel med, i alla fall om de flyttar/flyttat till från USA o Västeuropa så är det ju inte för att få det bättre ekonomiskt. Men de flesta i Israel är nationalister helt klart.

Tur att inte alla tänker som dig, då hade ryssen tagit hela Europa vid det här laget.
Citera
2023-10-08, 15:12
Medlem
Ammunakis avatar
Det är helt sjukt att en liten disciplinerad motiverad grupp kan ställa till med så mycket oreda och förödelse mot en av världens bästa försvarsmakter
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in