2023-10-08, 14:16
Medlem
JojoRabbits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TenBagger69
Fast konsekvenserna kommer att bli förödande för Hamas. De kommer inte att existera om några månader.

Det är därför israel inte klarar sig utan USA! Ta bort USA ur ekvationen, vad händer då?
Citera
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av ambessa
"Minst 600 döda i Israel"
Minst 600 människor har dött i Israel sedan attackens början i lördags morse, rapporterar Al Jazeera och israeliska Haaretz.

Dags att göra om din matematik din lilla smutsiga sionistiska horbarn !!! Det är inte klart där återkommer imorgon så kan du räkna lite till 🎉🥳🎉

10 000 Gazabor kommer att dö de närmsta veckorna. Gazaborna kommer att fördrivas.Var det värt det?
Citera
Medlem
Citat:
Spränga Al Aqsa mosken blir mer troligt. Sedan kommer Gazaborna pressas ut i Sinaiöknen när man är klar med Gaza. Västbanken skulle redan 1948 tillhört Transjordanien. Nu blir det delar av Västbanken istället som kommer att införlivas.

Spränger dom Al Aqsa mosken är det det sista dom gör!! Dom är omringade av flera hungriga muslimska grannländer som bara väntar på ett snedsteg.
Men då kommer USA och hjälper dom ?
Nej för då kommer stormakter som Iran & Ryssland och Saudi Arabien in i bilden och skickar Israel & Usa tillbaka till stenåldern !!
Citera
2023-10-08, 14:17
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av JojoRabbit
Det är därför israel inte klarar sig utan USA! Ta bort USA ur ekvationen, vad händer då?

USA kommer alltid att finnas där.
Citera
2023-10-08, 14:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JustTrolling
Nu är ju Hamas valda att leda Gazaremsan i demokratiska val. Hamas har gått till val på ökad terror mot Israel. Det var därför Hamas vunnit .
Jo, men inte 100%. Dom ville nog inte ha vunnit et val idag. Dom har förlorat mycket stöd.
Hamas tillhör förtid nu. Garanterat at Gaza inte blir styrd av Hamas härefter oavsett.
Citera
Medlem
Migerationsverkets avatar
Undrar vad den kristna befolkningen i Palestina tycker om detta. De måste vara livrädda nu.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JojoRabbit

Skall du och dina polare ta citat "bort USA från ekvationen" då eller?
Sluta larva dig.
Citera
Medlem
Zloths avatar
600 döda judar nu? Jävlar vilken utdelning! Detta plus säkerligen hundratals kidnappade. Snacka om jackpott.

Är det inte judar som tydligen ska vara så mycket smartare än oss andra?

Hur lyckades den judiska säkerhetspolisen med detta?
Citera
2023-10-08, 14:19
Medlem
Folk i den här tråden verkar tro att galna jihadister som mördar utan besinning är samma sak som en militärt betydelsefull operation
Citera
Medlem
Citat:
10 000 Gazabor kommer att dö de närmsta veckorna. Gazaborna kommer att fördrivas.Var det värt det?

Ska dom bomba sitt eget folk ?
Finns tusentals sionister i Gaza vissa bodde där innan och vissa kidnappades dit.
Och med Iran och Rysslands stöd kommer Israel ligga i ruiner inom två veckor 🎉🥳🎉
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blorkadork
Aha, så du har bara otur när du läser?

Nope.

Skriver jag att du slår mig utan att nämna att jag slagit dig 10 gånger mer, så utelämnar jag information som drastiskt påverkar vad jag delar med mig.
Citera
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av ambessa
Spränger dom Al Aqsa mosken är det det sista dom gör!! Dom är omringade av flera hungriga muslimska grannländer som bara väntar på ett snedsteg.
Men då kommer USA och hjälper dom ?
Nej för då kommer stormakter som Iran & Ryssland och Saudi Arabien in i bilden och skickar Israel & Usa tillbaka till stenåldern !!

Dessa har ingen chans mot USA/Israel. Ryssland kan inte ens klå Ukraina, Iran är ett gäng fega kräk som bara håller på med terror, Saudi klarar inte av att vinna i Jemen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in