Citat:
Ursprungligen postat av
HandgnuggarOligark
* Du menar inga riggade val som i Väst där man röstar på politruker som ändå går andras ärenden? Bra då vet vi.
* Du menar ingen sådan press"frihet" som i Väst, där alla skriver likadant och censurerar för fullt? Bra å vet vi.
* Du menar ingen sådan försörjning som i Väst där folk lever på bidrag och korporationer lever på skattepengar och skattefrihet? Bra då vet vi.
* Du menar sådana avväpning som man gjort i Väst, där folket är helt oskyddade utan vapen och utlämnade till brutala regimer och kriminella gäng? Bra då vet vi.
* Alla i Väst är terrorister som inte lyder regimen. Du tycker det är detta bra med åtlydnad. Bra då vet vi.
* Du menar som sådana hatpropaganda som förs mot vita per daglig basis i Väst? Bra då vet vi.
* Så diktatur är bra? bra då vet vi
* Fast det är ju precis det man gör i Palestina. Lever på bidragspengar från just det förhatliga Väst.
* Om folket är oskyddad till kriminella gäng i Palestina kanske det är det Palestina ska satsa sina bidragspengar på?
* Du tycker det är bra att våra biståndspengar går till lön till terrorister. Bra då vet jag
* Hatpropaganda mot vita? Vad svamlar du om?
Sicket dravel du räknade upp. Men jag förstår att det är svårt att hitta argument mot punkterna jag räknade upp.