2023-10-07, 19:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kockumskranen
Alla inblandade säger detta. Att du inte sett video på alla struntar väl jag i.
Och duger inte västerländsk judemedia så kan du väl se vad Hamas själva säger i arabiska kanaler.

Oavsett vad, så tolkar jag inte det som en false flag från Israel då...

Kan du länka? Alla klipp jag hittar verkar vara med skådespelare.

F.ö fattar du inte vad jag säger så ska förtydliga. Det saknas bevis för att hamas har skickat 2000 raketer mot Israel.
Citera
2023-10-07, 19:57
Medlem
Norrlandsrebells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cigarololx
https://t.me/work2873/133011
Fredliga folk och religion visar sitt fredliga färger
Citera
2023-10-07, 19:58
Medlem
Bilingualbvern2.0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vanddigomx
Det är de gått, men det är ändå otroligt för det måste varit så många involverade utan det läkt

Ja, helt klart.General Paul Van Riper använde just ordonnanser, gamla och okonventionella metoder för att kommunicera. Men detta var ju en övning, svårt att veta hur det fungerat i verkligheten.

https://www.popularmechanics.com/military/a30392654/millennium-challenge-qassem-soleimani/
Senast redigerad av Bilingualbvern2.0 2023-10-07 kl. 20:02.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av different_trip
Gör du det, tror du att du åtstadkommer än ännu mer support för Israel?

Det är vad ni araber klarar av, kvinnor och barn.

Dubbelt så många döda i Gaza än så länge, skål!
https://t.me/resed5438/165501

Titta runt där finns alla möjliga döda idf och zionist trash 😂😂😂
Citera
Medlem
Awkwardmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr.von.Svensson
Gaza är för litet för sådana vapen

Ja. Men taktiska kärnvapen .
Men nej. Det kan och kommer inte ske.

Jag tror och hoppas att Säpo har koll på den här tråden .
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av DonRonaldinho
Känner palestinsk läkare i Sverige han är trevlig

Taqqiya. Får dem nys om att kalifatet stundar kommer det bli nya allahu snackbar-kravaller och explosioner. Tro inte att Sverige kommer att skonas - allt är en västlig-kristen konspiration för muhammedanerna och snart kommer den där trevliga läkaren (som friskriver sina landsmän på mottagningarna, läs: nysvenskars etablering på arbetsmarknaden) bli en fullskalig jihadist.

Hoppas verkligen dem har koll nu på hela den palestinska kontignenten här i Sverige. Var ju inte alls längesedan dem skulle spränga en fullsatt kyrka här hemma pga en annan arab brände sin egendom på offentlig plats.
Citera
Medlem
jugbandbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av löl
Med stor sannolikhet firar runt 200k om inte fler död åt Israel i Sverige.
Ska bli intressant om det skjuts fyrverkeri i några av våra ghetton

finns det några rapporter om det? tycker det är mer relevant att vi har dessa våldshyllande främmande element i sverige än vad som sker nere i öknen
Citera
2023-10-07, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wasabi007
De som kunde minnas ww2 är döda. Vi andra har blivit matade med filmer och sagor från historielektionerna. Det finns väldigt få som förstår hur brutalt och illa det var under ww2 och åren som följde. Jag själv exkluderat. Jag kan bara gissa och föreställa mig

Ja så är det.

Bara läsa hur extrema folk är på nätet var de tror att deras diverse hetsande mot varandra handlar om att säga sina åsikter i ”yttrandefrihetens” namn. Många verkar tro att detta inte får några konsekvenser men det är exakt det det gör.

Efter andra världskriget fanns ett lugn och fred för folk ville inte leva så, de hade förstått innebörden av hat och vart det leder. Det är en destruktiv kraft.

Alltså betyder det troligtvis att några miljoner människor måste dö för att vi igen ska förstå priset av vart saker bär när man beter sig grisigt mot varandra.
Citera
Medlem
Fyndigt-namns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TurboGarbo
Förmodligen inser han att det är lönlöst att säga någonting längre?

Arga Andersson dvs vindunken ”twittrade” o fördömde efter att pressekreteraren väckte henne o påpekade att det var dags för ett politiskt tillkännagivande.

Omvärlden lyssnar med stora öron på Sveriges fördömanden och uttalanden numera…. (men man kan fortfarande inte växla kronor utomlands men Vindunken vill ändå vara med i rutan)

Vad skrev Vindunken?
Citera
Medlem
Haubits77Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fyndigt-namn
Du menar 1916? Var tvungen att läsa lite om honom.

Helt rätt.
Jag söp till det med ett år.
Den mannen lade inte fingrarna emellan.

Enda anledningen till att de inte sköt De Lavera (Republiken Irlands förste president) var att den senare var född i USA och därmed medborgare i USA.

Dåligt läge för britterna att bråka med USA år 1916...
Citera
2023-10-07, 20:00
Medlem
BlyatMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hickoryyy
Så de som inte har råd, har inte rätt att försvara sig? Till skillnad från palestinierna.

Vart skrev jag det? Hur kom du till den slutsatsen?
Citera
2023-10-07, 20:00
Medlem
Hamas kanske överraskade Israel idag,
Det viktigaste är inte att påbörja något utan att avsluta det vilket Israel kommer göra.
Såg att en Hamas ledare satt på intervju från Istanbul vilket är underligt att Turken låter terrorister härja fritt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in